| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1243 .. 2483 2484 2485 2486 2487 .. 3122 .. 3757
18.07.13 07:44
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, d'manokasa het wieni verstande ha jo im fausche dj de vertrag zröggschikt?

@manokasa, auso wie eg das gse chunsch ned wörkli drum ume. s'einzige wo chönntsch mache esch mou alüte und uf d'trännedrüse drücke? Evtl. chunnter der au um d'höufti entgäge? esches tür?

18.07.13 07:45
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, d'manokasa het wieni verstande ha jo im fausche dj de vertrag zröggschikt?

@manokasa, auso wie eg das gse chunsch ned wörkli drum ume. s'einzige wo chönntsch mache esch mou alüte und uf d'trännedrüse drücke? Evtl. chunnter der au um d'höufti entgäge? esches tür?

18.07.13 07:45
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, d'manokasa het wieni verstande ha jo im fausche dj de vertrag zröggschikt?

@manokasa, auso wie eg das gse chunsch ned wörkli drum ume. s'einzige wo chönntsch mache esch mou alüte und uf d'trännedrüse drücke? Evtl. chunnter der au um d'höufti entgäge? esches tür?

18.07.13 07:45
elea 

Re: Bräute 2013

jo da stemmt canoa, i mine auge hesch du au nix falsch gmacht! meine jedes chend weiss dass anere hz nor d brut döf wiis alegge. ond i meine es geht au vell paar wo strengeri chleider vorgabe mache (zb. alli mönd öpis rots aha) ond das hesch jo du ned gmacht! es geht jo no hunderti anderi schöni farbe! i hoffe dini fröndin gseht das au bald i ond hört uf dech met so belanglosem Drama vor de hochzit zstresse...



ah danke cora, demfall hani das falsch verstande metem DJ!

Zuletzt bearbeitet am 18.07.13 07:47

18.07.13 07:47
CoRa 

Re: Bräute 2013

uuuuiii! sorry be im zug und ha zwöschedöre kei empfang grad 3x gschickt

18.07.13 07:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

die ganz sach wäge dem doofe Chleid esch eifach nome mühesam ond totau onnötig!!!!

18.07.13 07:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Canoa:
die ganz sach wäge dem doofe Chleid esch eifach nome mühesam ond totau onnötig!!!!

jawoll!!!!
und ehrlech geseit, wenn si nid bereit isch es anders chleid azlegge söusi doch daheime blibe. es geit um öich, dir hüratet, es isch öiche tag... und es isch nid ihre "i trage hüt mis wisse chleid" tag!!

18.07.13 07:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

das hani gester au zo minere TZ gseid ond de hed sie gmeint ech selli jo ned säge sie chöni schöscht deheime blibe das arti jo de schöscht no totau us...aber ech dänke äbe au so Lus: Deheimbe blibe wems ned passt! =)

18.07.13 07:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@canoa
Genau, sie kann das Kleid doch an einen anderen Tag tragen. Es hängt doch nicht ihr leben davon ab! Oder möchte sie sich einfach selbst wie eine Braut an eurer Hz fühlen ?

18.07.13 07:57
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

Mälde mi au mol wieder, ah man ich ha total de Aschiss bim Schaffe momentan, ich wot Feeerieeee aber ha erst im September wenn mir id Flittis chöne. Aber esch jo au nüm soooo wiit ewäg .

@ Canoa: hei dini Fründin benimmt sich jo ächt meegaaa komisch, chani au überhaupt ned verstoh . Gohts ehre denn um d Farb vo dem Chleid dass sie eifach ums Verrecke wot wyss alegge (werom au immer) oder esch de Schnitt soo de Brüller dass sie s Gfühl het sie findet keis anders wo ehre so guet passt? Denn chönt sie's nämli ev. au eifach ifärbe .

@elea: cool dassd wieder paar Pünkt hesch chöne abhöggle, mir mache allwäg am übernächste Wucheändi mol eusi Gastgschänkli, langsam lauft d Zyyt immer schnäller dunkts mi .

@manokasa: scheisse ich hoffe de DJ beharrt ned ufem Vertrag und verlangt kei Entschädigung vo euch , drücke d Dume!

 1 .. 1243 .. 2483 2484 2485 2486 2487 .. 3122 .. 3757
langsam   vorallem   schnell   wirklich   eigentlich   eigentli   natürlich   Kollegin   natürli   gspannt   richtig   irgendwie   einfach   Problem   himbeer   Zeremonie   Hochzit   schaffe   Zuletzt   bearbeitet