| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1245 .. 2487 2488 2489 2490 2491 .. 3124 .. 3757
18.07.13 09:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Himbi nehmt mi grad wunder, was hender för es Lied usgläse för de Tanz?

18.07.13 10:00
snet 
Re: Bräute 2013

@Lus: Haha, ich war ja bis zu den letzten Tagen vor der Hochzeit die Coolness in Person. Aber als es dann um die Trauung ging... Mann o Mann - fast übergeben hätte ich mich!

Also müsstest du dann im Umkehrschluss an deiner Hochzeit total entspannt sein

18.07.13 10:03
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
bide abschlussprüfefige vor lehr vor 10 jahr bini wuche vorhääär soooo nervös gsi, ha nume no grännet, buchweh gha.. ganz schlimm. am abe vorhär bini de ganz ruhig worde und hami gfreut für ad prüefige, de hanise düre i bi de ganz ruhig gsi denn.

aber bim hochzyt chani ja nid säge: i bi de froh wenns düre isch
zwar: mängisch freue mi würklech uf zyt danach, mau wider chli a öppis anders dänke

18.07.13 10:10
elea 

Re: Bräute 2013

hey nei snet seg das ned, da wörd jo au heisse, dassi den am hz tag selbe dorre dreihe

18.07.13 10:11
fami 

Re: Bräute 2013

@himbeer: hihi, mer gohts im fau genau gliech wie der! i be eigentlich öberhoupt noni nervös... freue mi eigentlich im momänt no meh uf d ferie woni vorher ha weder uf dä tag säuber... aber weni üses lied lose wo mir bim izug gwählt händ, de chönnti ou loshüüle... im momänt chönnti gloub wäg jedem chline bitzli eifach nor loshüüle... aues wo irgendwie nur e chli härzig oder schön esch, bringt mini träne scho zum loufe... und es esch ebe ou eso, as i d hoffnig ha, dass weni jetzt wäg auem muess gränne, dass i de a dem tag hoffentlich kei träne meh ha zum vergiesse :-) oder de d aspannig hoffentlich so gross esch, as das mini trändedrüse grad igfrührt :-)

18.07.13 10:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja normalerwiis bin ich eh nöd so de brüeli und au nöd wahnsinnig emotional, aber wenn ich mir de tag so vorstelle bini echt total dur de wind.

canoa:pn :-)

18.07.13 10:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha vor auem angscht, dass weni mues hüle unds de no heiss isch wie verruckt, aues i mim gsicht nume no abelouft..... steuet nech mau die föteli vor! die würde grad aus vorlag diene fürne horrofilm

18.07.13 10:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

zum glück mached mer d bilder vorher, denn hani mi hoffentlich no chli im griff

18.07.13 10:17
elea 

Re: Bräute 2013

ui lus jo vor dem hani au bez angst gha zersch, de hani beschlosse dasi gar kei Makeup wet dra ha! wet ned dass alli Makeup reste ade chleider hend wins mi umarme oder so die sell mer bez puder ofd Stern due dasi ned glentze wine christbaumchugele ond guet esch ond wenn das augemakeup wasserfest esch de vertrou i dem ond hoffe dasi end usgseh wine Panda bär

18.07.13 10:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

auso ech be au rächt nöss am Wasser bouet, ech cha be jedem chline bezali grad brüele...wie chond ächt das use? Also mer möched t Föteli nochhär aber mini Kollegin wo jos Make up und t Frisur macht esch am HZ debi ond sie weiss au dassi muess chorz nomou dröbert bevors los goht met de Föteli! =)

Uhhh Elea ech ohni Make up wörd gloub döre dreihe ha jede Tag Make up droffe, die ewige froge: Besch chrank besch so bleich hani sooooo satt gha dassi mi set dem EMMMER schmenke! =) Dezänt aber es esch es Muss! =)

 1 .. 1245 .. 2487 2488 2489 2490 2491 .. 3124 .. 3757
schnell   richtig   Problem   Zuletzt   himbeer   Zeremonie   eigentlich   natürlich   wirklich   eigentli   gspannt   bearbeitet   vorallem   Hochzit   irgendwie   natürli   langsam   einfach   Kollegin   schaffe