| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1246 .. 2490 2491 2492 2493 2494 .. 3126 .. 3757
18.07.13 10:38
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou jooo lus, das esch e gueti idee mit de tempo!

18.07.13 10:40
CoRa 

Re: Bräute 2013

oooch mannno slash jetzt hani din ring verpasst

@17.08.13 es SUUUUPER Datum -wenn nur scho so wit wär!

@SPANX- leit öpper vo üch unterem chleid so öppis a?

18.07.13 10:41
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

Slash:
Guete morge - do no es fotti vo unserne Ring

@Elea: ich ha gest no de "Dufttest" bi de Kerzli gmacht, also wenn ich gaaanz noch anegang, nimm ich immer no e liichte Duft wohr. Aber nid so, dass es mi jetzt no würdi störe. Man bedenke, wo ich se kauft ha, het s'ganz Zimmer tagelang gstunke.

Guata Morga

Slash- super schöni Ring! Üseri gsehnd fascht glich us!

18.07.13 10:41
fami 

Re: Bräute 2013

jo ich be ebe ou so mega nöch am wasser bout und muess ou sösch wäge jedem seich grad brüele... und weni de amigs no mini mens ha, de esches no schlimmer... und wösse der was? i werde vorussichtlich genau öber s HZ min mens ha... i hoffe eifach, as a dem tag aues angersch esch aus es sösch esch, sösch gits en sehr sehr sehr sehr sehr emotionali sach
be auso ou grad froh, as mir d Föteli vor de Trauig möche, wenn aues no einigermasse frösch isch. i wirde ou kei make up ha. eifach chli conceiler zum d auge und so ufhelle und de puder, fertig... i due im alltag weder puder no sösch öppis dra, nur chli wimpereduschi. för in usgang gits mou chli lidschatte und eyeliner und due chli mini pickel woni leider sid 3/4 johr bechome chli abdecke, das esch aues. und min frönd meint immer, er wöu de ned en fremdi frou hürote auso beni im body shop en probe make up go mache wo die mir gseit het, wasi wie uf natürlichi art chli cha hervorhebe und so wirdis de ou mache. i due jetzt mängisch scho öppe mou chli meh schminke för fort aus vorhär, dass sich min frönd chli cha dra gwöhne :-)

18.07.13 10:41
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou nei cora, das möchti nid au no alegge. eg be scho am wärweise ob eg mini strümpf überhaupt söu alegge unders chleid, obwohl dass mir das es paari empfohle händ.

18.07.13 10:42
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

anderi frag:

mi gg u i heis nid so mit stägeloufe (mi hets hindertsi abeglitzt = hirnerschütterig u chnochehut entzündet, mi gg het einisch so d schultere usgränkt und einisch ds steissbei broche).
i weiss, dass mir zum zivilstandsamt no e huufe stäge müesse loufe u schüsch chumeni ou nid drum um..... i ha ächt angscht wägem umflüge u da i wahrschindlech nume strümp bis zude chneu ufe wirde aha chanimer dr rock ou nid bis hinder d ohre schmeisse zum stägeloufe...
wie macht mer das elegant?

18.07.13 10:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

jo ech wet werklech au luege dassi ned werde ineseckle wemer närvös esch macht mer jo alles chli schnöuer aus schöscht...muess de mou metem Paps go brobe...=)

CoRa nei mis Chleid tued guet kaschiere ond ech bruche nüt so drondert! =)

18.07.13 10:43
dandi78 

Re: Bräute 2013

Lus ganz eifach: du losch di vo dim gg lo träge

18.07.13 10:46
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

fami:
jo ich be ebe ou so mega nöch am wasser bout und muess ou sösch wäge jedem seich grad brüele... und weni de amigs no mini mens ha, de esches no schlimmer... und wösse der was? i werde vorussichtlich genau öber s HZ min mens ha... i hoffe eifach, as a dem tag aues angersch esch aus es sösch esch, sösch gits en sehr sehr sehr sehr sehr emotionali sach
be auso ou grad froh, as mir d Föteli vor de Trauig möche, wenn aues no einigermasse frösch isch. i wirde ou kei make up ha. eifach chli conceiler zum d auge und so ufhelle und de puder, fertig... i due im alltag weder puder no sösch öppis dra, nur chli wimpereduschi. för in usgang gits mou chli lidschatte und eyeliner und due chli mini pickel woni leider sid 3/4 johr bechome chli abdecke, das esch aues. und min frönd meint immer, er wöu de ned en fremdi frou hürote auso beni im body shop en probe make up go mache wo die mir gseit het, wasi wie uf natürlichi art chli cha hervorhebe und so wirdis de ou mache. i due jetzt mängisch scho öppe mou chli meh schminke för fort aus vorhär, dass sich min frönd chli cha dra gwöhne :-)

Hoi Fami

Hann grad gse, dass miar an da genau glicha Data hürotand! :)

I bin au mega noch am Wasser baut und wird an dem Tag eh an Wasserfall si.... Mis Make-up muass drumm sicher wasserfest si. Machsch du dis Make-up selber?

18.07.13 10:46
elea 

Re: Bräute 2013

cora, i werde ke spanx aha. i ha serig mol kauft för onder es Cocktail chleid, has aber bevor i usem huss be weder abzoge. hami ned wohl gfüehl ond heiss gha hani au. werde auä au ke strömpf alegge onder em chleid. es esch mer zwar empfohle worde well sech soscht s chleid Emmer statisch ufladet. Pech gsi wet ned schwetze

lus, i werde bide stege eifach ned ufe ond abe sekle sonder ganz langs ond vorsechtig si ond Emmer s chleid schön vore löpfe :)
allgemein hani mer vorgno ad ehochzit ned so wines wespi nervös ome zsurre. well wenn me schomol sones elegants chleid ahet, de wetti mer au bez müeh ge :)

 1 .. 1246 .. 2490 2491 2492 2493 2494 .. 3126 .. 3757
eigentlich   irgendwie   Zeremonie   langsam   Hochzit   Problem   natürli   einfach   gspannt   schaffe   Kollegin   eigentli   bearbeitet   schnell   natürlich   himbeer   wirklich   richtig   Zuletzt   vorallem