| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1247 .. 2492 2493 2494 2495 2496 .. 3127 .. 3757
18.07.13 11:09
fami 

Re: Bräute 2013

@himmelpunkt: auso i has ou bstöut, de chas jo fasch nur guet cho, wenn mer die bstöuig dopplet ufgäh hei! :-) ich has ebe ou z krass gfonde no mit make up und auem... dorom hani de gfonde, as i s make up wägloh und eifach chli puder dröber due as ned glänzt... und ha ou mega dezenti farbe. wett wörkli ou ned usgseh wie en clown hesch de no es zweits probeschminke? oder duet sie de eifach chli weniger mache am HZ?

18.07.13 11:14
himbeer 

ich hasse strümpf und lah sie drum weg. aber ich ha da de tip mit babypuder gläse und wirde das mache.

18.07.13 11:17
elea 

i ha peep toes, ond da fendi läpisch met strömpf. ond be zfuhl zom peep toe strömpf zbstelle
i hamer jez ganz fest vorgno, dasi mi ke sekonde quäle i mine schueh. bim erste bezeli onagnehm si rüehr i die schueh i egge ond legge tortnscheuh ah!

ah jo ond es geht so anti schwetz körper puder. glaub bim Body shop oder bi lush hani das mol kauft. das esch wörkli sehr agnehm!

18.07.13 11:20
Lus

nicht registriert

@himbeer
i lege ou ke strümpf a wüu die cheibe rütschemer immer abe. i wirde e art unsexy radlerhose alegge wägem ribse zwüsche de bei und de eifach chnöihöchi strümpf mi gg wird äue de vor schreck i ohnmacht gheie weni mi nachem hz uszieh aber egau: houptsach i füehle mi düre tag wou!

dä wägem babypuder: i ha vor churzem sone dose kouft und das probiert! dr momänt isch das scho bequem... nach ca. 15 minute het wider afa ribse (emu bi dene temeprature wo itze herrsche). für mi wär das aso gar ke option. zumaus no e rächti souerei git bim änedue.... (vilicht bi ou i eifach unfähig gsi)

18.07.13 11:21
CoRa 

@puuuu stömpf aus a aui wo am 17.08.13 hürote- letsch johr esches a däm Samschti zobe am 10ni no 27 grad gsi!!!

18.07.13 11:22
himbeer 

haha ok demfall wird ich en probelauf mache. ich ha ebe als alternative au mal sonen roller gseh wo mer cha anerolle wo marathonläufer etc. verwendet für langi läuf, die händ das problem ja zum teil au. mal luege wos das git

18.07.13 11:22
himmelpunkt 

@fami: I waiss as eba nit, was i söll macha... si hets jo erst gester gschminkt... nochher hends no grad as Fotti gmacht (weg da Fottana sött z Make-up schiins au kli stärker si als suss). Uf am Fotti hets denn gar nümma so krass usgse, sondern ganz natürlich. Wo i am Obat denn min Fründ bätta hann, as Fotti z macha, damit miars üsam Fotograf schicka könnd, hend miar kais ainzigs herakriagt, wo ainigermassa normal usgseht. Frog mi jetza echt, ob das Make-up nu Profifotograf-tauglich isch. Aber das kanns jo au nit si, oder? Bin grad kli hin- und her grissa, was am schlauschta isch...

18.07.13 11:23
Slash 

Zue de Strumpffroog: Ich legg au keini Strümpf aa, ich hass Strumpfhose u denn will ich mi an de HZ nid no mit sötigem quäle. Und falls d'Schueh unbequem sötte wärde, halt ich's eso wie d'Elea :)

18.07.13 11:24
Canoa 

was nänd ehr för sonnecreme?
ha afig mou en Tube vo Luise Widmer ohni Parfüm kouft aber no ned usprobiert...
hed schöscht öbert no e Empfählig? Ha äbe chli angst wägem abfärbe....(dass Chleid gäub werd...)

18.07.13 11:24
himbeer 

ich bi im fall im erste moment au biz verschrocke himmelpunkt, aber ich denk das isch au am lippestift gläge woni susch nie verwende. ich ha au uf de fotene nachher sehr natürlich usgseh und es muess tatsächlich für dbilder chli stärker sii als normal. vilicht bitt ich sie eifach denn en andere lippestift z neh oder ich bruch eine vo mine, denn gsehts sicher au weniger krass us.

1 .. 1247 .. 2492 2493 2494 2495 2496 .. 3127 .. 3757
wirklich   schnell   natürlich   eigentlich   Zeremonie   himbeer   gspannt   irgendwie   langsam   einfach   vorallem   Hochzit   natürli   schaffe   Zuletzt   richtig   Kollegin   eigentli   Problem   bearbeitet