| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1254 .. 2505 2506 2507 2508 2509 .. 3133 .. 3757
19.07.13 09:23
elea 

Re: Bräute 2013

canoa dasch wörkli ned vell em fall!!

19.07.13 09:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

juhu fraue, mini motivation isch glaubs wieder bitz am zrug cho
ha chli en hänger gha

canoa, gueti idee ... mir händ bis jetzt no kein fotograf für am zivile, han zerscht
dänkt en verwandte chönds ja mache, aber so bitz en amateur, wos sicher besser
als en verwandte wür mache, wär ebe scho nöd schlecht ... und 300.- findi also au
völlig ok, würi au no zahle! mir müsstet nöd emal es paarshooting ha, eifach eine
wo bi dä trauuig bitz fötelis macht und nachher am apero, zwar nöd emal ... moll,
suscht wär chli wenig !

kennt per zuefall öpert en guete? wo au nöd so tüür isch und z züri unterwegs?
züri oberland ...

19.07.13 09:37
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also mir händ au en Fotograf am Zivile kah (en Kolleg wo i de Usbildig zum Fotograf isch) und ich bin forh hämer das gmacht. Sind au ca. 40min go es Shooting mache nach de Trauuig und es hät paar cooli Fotis gäh... würdi wieder so mache.

19.07.13 09:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus föteled au e kollegin. isch zwar nöd usbildeti fotografin aber sie hät es super aug für so sache und mir gahts det meh drum das mer eifach es paar bilder händ. sie isch au no so nett und fahrt eus is zivilstandsamt a dem tag, organisiert extra no es auto und so... die chunnt denn no en dicke bluemestruss über :-)

19.07.13 09:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

är hed mer jetzt grad no paar Föteli gscheckt woner chörzlech gmacht hed det wo är vorgschlage hed zum Fötele, super...Gefällt mir sehr gut!
Eigentlech hani mini Schwöster gfrogt aber so muess niemert öbis mache ond sie esch denn au mou ufem Föteli! =)

19.07.13 10:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Die Wuche hani im Gschäft sooo viel ztue, bin gar nie dezue cho zum schriebe, han einiges verpasst he?

Wasi grad gläse han wegem Fotograf... bi eus hets am zivile au ä Kollegin gmacht, ohni Paarshooting oder so, eifach schöni Föteli vode Trauuig, vo eus natürli und au mite Familie zäme, het sich glohnt, sie het das sehr guet gmacht und jetz hemmer au no es paar schöni Föteli...

Morn hämmer de Termin mite Organist ide Chile zum d Musikwahl bespreche, euse Sänger chunt au grad mit zum mal Probesinge und luege wie d Akustik isch...

Au das Weekend isch Traumwetter für alli eusi Brütli wo hüratet

19.07.13 10:05
snet 
Re: Bräute 2013

@Lus: Melonenkaltschale finde ich fein. Was ich aber noch besser finde ist eine Gurkenkaltschale. Klingt lustig, ist aber echt fein!

@Canoa: CHF 300 finde ich auch ok. Ein Kolleg der Fotograf ist rechnet auch mit CHF 200 pro Stunde, also kommt das ja eigentlich hin.

@Elea: Beschäftige dich doch nicht schon vorher mit einem negativen Ausgang bzgl. der Änderung des Kleides. Falls es wirklich so kommen sollte (was ich aber nicht denke), kannst du immer noch handeln und dir weitere Vorgehensweisen überlegen.

@me: Mann, momentan bringt mich nur jede kleine Irritation total aus der Fassung. Der Genetiker meinte wir sollen jetzt doch mal in die Beratung gehen obwohl die Resultate alle gut waren. Als ich das Mail gesehen habe musste ich gleich heulen und heute nochmals als ich einen Termin abmachen wollte und er in den Ferien war. Und mein Chef konnte immer noch nichts sagen zum beantragten unbezahlten Urlaub, weil gerade seine Mutter gestorben ist. Manchmal fällt halt irgendwie alles zusammen. Und ich fühle mich als Kollegin irgendwie so abwesend, weil ich so viele Briefe und sms von Freunden erhalte und nichts darauf erwidern kann.

19.07.13 10:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha gester tatsächlich nochli bastled, ha so chlini flagge gmacht für uf de chueche und d notfallchörbli chli gschmückt. fülle tuet sie aber mini schwö.

19.07.13 10:07
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

@Himbeer: sind super schön oiri Iladiga!

@Lilly4: bi üs machts an Kolleg us Züri wo nebatbi zu 40% selbständig isch. Miar hend ihn für dr ganz Tag buacht und isch nit mol so tüür. Drumm kann i miar vorstella, dass er au an guata Priis macha wür für dia Zivil. Kasch suss jo mol d Föttali unter obsoquasi (punkt) ch go luaga... Fottana sind halt au kli gschmackssach...

19.07.13 10:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah d iladige sind grad acho. am bastelweekend staht nix meh im weg

 1 .. 1254 .. 2505 2506 2507 2508 2509 .. 3133 .. 3757
natürli   einfach   Problem   langsam   eigentli   Hochzit   Zuletzt   wirklich   gspannt   Kollegin   natürlich   eigentlich   irgendwie   richtig   Zeremonie   bearbeitet   schaffe   schnell   himbeer   vorallem