| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1261 .. 2519 2520 2521 2522 2523 .. 3140 .. 3757
22.07.13 09:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha eher s gfühl mini to do liste wird immer länger. guet mir falled immer meh details ii irgendwie. bis jetz sinds ja eher so die grosse bröcke gsi

22.07.13 09:27
Emma13 

Vilicht hend ihr mir en Tipp....

Ich bin en meeega helle Huttyp, bruch demzufolge recht lang bis ich mal ä schöni Farb agno han, muess mi recht stark icréme und au wenni de ganzi Tag sünnele, gseht mär nöd würkli viel.

Vor paar Wuche hemmer ä Städtereis in Rom gmacht und vor luuter umelaufe hani eigentli ä schöni Farb ade Ärm übercho, leider gseht mär de Trägerlibli-Abdruck (und das gseht nöd würkli hübsch us imene trägerlose Kleid) ich sünnele jetz zwar immer trägerlos, de Unterschied gseht mär aber immerno... gitts irgend ä gueti Lösig für das?

22.07.13 09:28
schmetterling84 

@Lilly
Do wer dr Link zum Video
http://youtu.be/MnI3smtb464

Und Süscht ischs i mim Tread au no verlinkt..

Das tönt au sehr schön, bi au gspannt uf dini Bildli vo dr Deko. Z viel isch au nid schön aber so die wichtige Sache dörfe scho Schmetterling druf ha. Mi Maa het zum Glück nüt drgege gha wo ig mit dem Vorschlag cho bi mit de Schmetterling. Ihm hets au gfalle..

@apple: hihi hab mich schon gewundert was Einladungsturnier bedeutet?'!!

22.07.13 09:29
CoRa 

Hallo Frauueee

Esch jo cool möche sovöu met be de steckbrief :-) Ha mis auter garned hänne gschribe werde i 1.5 mönnet 27i

@manokasa, härzlechi gratulation!!!

@Countdown, gopfredstödeli der möchet mi grad chribelig! bi mer geits no 21 täg bis zum zivile und 26 bis zum chirchleche!

@erledigen, was müesst ehr no alles erledige? Eg muess no folgendes mache

-Holzetagere für HZ-Kuchen
-Menükarten
-Namensanstecker (warte noch auf Federn)
-IKEA Besuch für Gläser & Decken kaufen-die Decken kommen auf Strohballen
-Kirchenbüchlein
-Tischkarten backen
-Süssigkeiten Candybuffet + Schild für Candybuffet basteln
-Schmuck kaufen für zivil & Kirchliche HZ
-Notfallkörbchen
-Stoffbluemn für Ziviles Kleid kaufen

Do ung gsäiter no mis chleid fürs zivile HZ- weiss zwar noni öbis alege evtl. nemmi no"d'ärmel" ab, me dönkts eg gseh us wiene HULK oder sone Bodybildere

und no es bild vom chleid woni am Samschti amnae HZ agleit ha

22.07.13 09:31
schmetterling84 

@Emma
Ig ha au si blöd e Abruck gha vom T-Shirt, ig has denn so gmacht, dass ig mi immer bi de brünere Stelle mit Sunne-creme icremt ha nur ebe die helli Stell nid. bis zur Hochzyt het meh dr Abdruck chum meh gseh.. Falls du mol is Solarium gohsch machsch es au genau so, denn gseht mehs chum meh.. und süscht, Kosmetikerinne wüsse wie abdecke mit Make up, dmits natürlich usseht..

22.07.13 09:33
himbeer 

@ emma: vilicht wär 1-2 mal solarium zum agliche e lösig?
@cora: wow, also ich find beides sehr schön :-)

22.07.13 09:37
fami 

@ Cora: Wow, si beides im fau mega schöni Chleider!

auso bi mer gohts jetzt no 17/18 Täg...

und i muess no folgendes ha/mache:

- silbrigi Täsche för am zivile
- silbrigi Schueh för am zivile
- Diamant-Stecknodle sueche
- s chleid go hole (morn) :-)
- Notfalltäschli packe
- Ringchössi fertig mache
- Tischchärtli Blueme dezue due (goht erst am Tag vorem HZ)

22.07.13 09:40
Canoa 

Fami ech gloube das met de söubrige Schuhe cha no rächt schwerig wärde. Mini TZ hed au söubregi gsuecht ond jetzt bim Bata sone Art Sandalette in Söuber gfunde...weiss haut ned was du genau suechsch...

Brüne: Ech wet jetzt nomou go Bodytan usprobiere de muessi mer um mini Farb au kei Sorge mache...

22.07.13 09:41
Emma13 

Danke für de Tipp schmertterling, wird's mal so usprobiere... jetz reuts mi is Solarium gah mit dem schöne Wetter hocki lieber dusse, aber s gitt ja sicher mal no en Regetag bis am 31. August, denn chani mal paar Minute ineschlüpfe :)

Also mir hend no folgendes z'erledige:

- Gastgeschenke fertig basteln (noch 3 Stück)
- Tischkärtchen fertig basteln (noch 6 Stück)
- Menükarten basteln (30 Stück)
- Kleid 2. Anprobe (am 27.7.), Unterrock und Schleier kaufen
- Anzug abholen (am 6.8.), Schuhe kaufen
- Sitzplanung
- Musikliste für DJ
- Hochzeitstanz üben
- Schuhe einlaufen
- Anzahlung HZ-Torte machen
- Probe-MakeUp (am 22.8.)

22.07.13 09:43
Lilly4 

wow schmetterlin, das isch ja dä HAMMER !!!!!!!!!!! und gseht alles so ufwendig us, wooooow, chum usem stuune nüme use wie viel gäscht sind ihr dänn gsi? gseht nach viel tische us hihi meeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!

1 .. 1261 .. 2519 2520 2521 2522 2523 .. 3140 .. 3757
Kollegin   schnell   wirklich   richtig   schaffe   natürli   natürlich   irgendwie   bearbeitet   eigentli   vorallem   gspannt   Hochzit   langsam   himbeer   Zeremonie   Problem   eigentlich   einfach   Zuletzt