| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1261 .. 2520 2521 2522 2523 2524 .. 3141 .. 3757
22.07.13 09:44
CoRa 

Re: Bräute 2013

danke üch!

@silber shoes, do het mega vell zur uswahl!
http://www.amazon.de/s/ref=lp_1760304031...rnid=1850568031

eg ha die in schwarz fürs zivilie und elfebein für as chirchleche- si meeeega bequem!

http://www.amazon.de/Peeptoes-mit-elegan...950&sr=1-34

22.07.13 09:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete More liebi Froue....
I mäude mi ou i Club der unmotivierten
Mi chef isch wider da us de ferie u itze sötti äue wider mau chli schaffe, aber zyt fürs forum blibt immer chli fürig

mir geits grad glich wie dr himbeer... i mues no so vieu mache... und morn ime monet isch scho ds hochzyt... bi grad u i stress cho debi sis ja glich no 5 wuche......

mir hei am samschtig no üses ässe gha... mhhhhhhhh...melonenkaltschale isch ja dr absolut hammer

defür heimer am wucheändi no e schlächti nachricht becho... das pärli womer a däm komische hochzyt gsi si (hani scho meh verzeut devo) hetsech trennt. si si knappi 2 jahr ghürate gsi

22.07.13 09:44
dandi78 

Re: Bräute 2013

@fami: mini schwiegermueter het im dosebach wunderschöni silbrigi schueh kauft im fau. es si riemlisandale mit öppe 6-7 cm absatz und no glitzersteindli dra. wär evtl. e möglichkeit

eg ha zum glück nümme vöu zum erledige. der grössti brocke si no d'gastgschenk mache, aber da eg e chilipaste säuber mache, cha eg die erscht churz vorhär mache. süsch gits nur no so chlini sächeli wie z.b. Infos im Pfarrer schicke, Geld im DJ überwiese, evtl. CD brönne für Limousine.

22.07.13 09:45
fami 

Re: Bräute 2013

@canoa: hmmm, das hani ebe no fasch beförchtet... I hät gärn so offnigi, aber kei z höche absatz... mis mami hät es paar, die si mer aber leider es nummero z chli :-( i gloub, i go mou in bata go luege, evtl. wörde die jo passe

22.07.13 09:47
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ouuu Lus, das isch aber würkli ä trurigi Nachricht... leider gits au die Ehene wo nid lang hebet Kenn au öper wo sich na 5 Mönet wieder trennt hät und es anders Pärli nacheme Jahr... Trurig gits aber leider

22.07.13 09:48
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jöö merci Lilly.. Isch halt mi "Traum" gsi so.. Si au dr ganz Fritig dra gsi, will s mi Perfektionismus nid zue gloh het, dass ig dr Saal dekoriere i fremdi Händ gib. Het no meh welle mache aber irgendwenn ha ig eifach miesse säge, dass es jetzt längt..
Mir si 120 Erwachseni gsi. aber das gfühl hesch nie gha, mir hei halt eifach "eusi" Lüt iglade und mit bitz verwandschaft und Weggfährte bisch das schnell..

22.07.13 09:48
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lucylu
*mirselberandenkopfklatsch* ja, mein Schatz muss auch immer lachen, wenig tagsüber e-Mails schreiben!

@emma
Ich habe genu das selbe Problem. Habe ganz helle haut und nun hat die Sonne mich Braun gefärbt, aber leider wie bei dir, sieht man die Trägerabdrücke und wegen meinem trägerlosem Brautkleid mache ich mir nun auch sorgen!
Mein Schatz meinte, ich soll vor der Hz einfach ins Solarium.

@CoRa
Wow, das zivile Kleid ist ja total hübsch, gefällt mir sehr und auch das blaue ist sehr schön!

22.07.13 09:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

@fami: das si die schueh: http://www.dosenbach.ch/CH/de/shop/damen...uhe-sandaletten

22.07.13 09:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Apple ja ich glaube (und hoffe dass das reicht) sind wirklich nicht so hübsch diese Abdrücke, ich schau jetz halt eifach dass wenn ich mal an der Sonne bin, die Träger verschiebe oder eben ganz trägerlos die Sonne geniesse.. wir haben ja noch ein bisschen Zeit :)

22.07.13 09:57
Slash 

Re: Bräute 2013

Guete morge zämme,

hoff ihr händ alli es schöns WE gha! Ich mach au moll bi däm Steckbrief mit

Mi Name isch Christina, bi 33. Mi Maa (mr händ scho im Juni zivil ghürote) und ich sind syt 2004 zämme. De Atrag het är mir letscht Joohr im September gmacht. Unseri beide liebste Mitbewohner sind unseri beide Büsis Schaffe due ich als HR Manager.
Mini Hobbies: viel viel Sport (Mountainbike, Jogge, Bergwandere, Reiten, Fitness, Schwimme), Musik (Rock & Metal), unseri Büsis, in de Welt ummereise, Lese.

De Countdown für unseri HZ lauft au - no 3.5 (!) Wuche.. hilfe..

Zuletzt bearbeitet am 22.07.13 09:58

 1 .. 1261 .. 2520 2521 2522 2523 2524 .. 3141 .. 3757
natürlich   richtig   natürli   gspannt   eigentlich   eigentli   Zuletzt   Zeremonie   Problem   bearbeitet   Kollegin   vorallem   schnell   irgendwie   himbeer   wirklich   einfach   schaffe   Hochzit   langsam