| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1263 .. 2523 2524 2525 2526 2527 .. 3142 .. 3757
22.07.13 12:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah stimmt, mir händ ja die gliche date rebella
wie laufts eu susch so mit de vorbereitige?

22.07.13 13:04
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Rebella mir hend au Zuckermandle, wie wetsch sie denn bruche? Als Gastgschänk oder für es Candybuffet?

Ich mach ebe Bonbongläsli woni befülle und han darum für 50 Gastgschänkli 6kg Mandle kauft (sind genau 24 Mandle i eim Gläsli) chunt halt bitz druf a für was sie bruchsch...

22.07.13 13:21
Mona83 

Re: Bräute 2013

@rebella: hihi so geil es GC tussi aber rächt häsch (das spricht dä zsc fan und fcz sympatisant )

mir händ im fall au äs derby als hochziit gha. mir händ em züriseederby gseit will d hochziit z rappi gsi isch und mir zsc fan sind.

22.07.13 13:28
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Himbeer: Eigentlich simer idä letschte Wuche supi vor ah cho.
Am Samstig esch dänn de mega Hammer cho.
Mir machend ja euse Apero inere Autogarage und en Kolleg wo frühner i dem Dorf gwirtet het, macht de Apero.
Mir sind devo usgange dass er alles selber organisiert, ufstellt etc.
Leider esch es nöd eso.
Mir müänd eus jetzt no um Festbänk, Stehtischli s` ufbaue etc. selber kümmere.
Mir sind beid recht enttüscht, will mer mit dem definitiv nöd grechnet hend. Und au de Apero bi ihm gnueg wird choschte.
Holend jetzt au no en Offerte vo dem Resti ine, wo er frühner gwirtet het.
Will so hani kai Bock.

Han es riese Tüff gha, woni am liebste die ganz Hochziitig abgseit hätt. Wege dem bini au nüm so im Forum gsi.
Han mi dänn wieder gfange und bi jetzt wieder fliessiger am vorbereite.

Hend aber immer no gnueg z tue. Aber han im August no en Wuche Ferie, wo nie relativ viel wott erledige

Und bi dir?

@Emma13: Ich wott Gastgschänkli mache. Eifach es Organzasäckli mit Mandle. Oder Gläsli wär natürli au cool.

22.07.13 13:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja das isch müehsam... würd mi au agurke mich no um die ganz infrastruktur kümmere.

mir händ chli es theater gha mit de iladige, aber jetz sinds verschickt. bi scho gspannt ufs feedback!

denn sötted mer mal no mitem restaurant zämehocke und endlich mal es paar fixpünkt abmache. ich bi da nochli i de schwebi irgendwie. sind rechti chaote dunkts mi... zb häts mal gheisse, sie mached en umbau und bis jetz isch nüt passiert. de söll denn nur nöd uf d idee cho 2 wuche vorher afange umbaue. uf es mail häter au nöd gantwortet und letzscht wuche ischer telefonisch nöd erreichbar gsi.

de rest lauft eigentlich schön nach zitplan dunkts mi.

22.07.13 13:34
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Mona: Ah, ich han immer denkt, wieso Züriseederby. Jetzt isch s 20gi gheit
Frühner hani au no es paar Zsc` ler kennt.
Aber die gönd, eigentli sit em Umbau vo de Halle nüm so ad Mätsch.

Mini TZ het ja 3 Wörter vo mir über min GG welle, für d`Matschzitig (Hochziitszitig), han den s GC Tussie au dri gno.

22.07.13 13:35
snet 
Re: Bräute 2013

@Rebella: Ui, schade mit deinem Kollegen! Das würde mich auch mega ärgern. Ich glaube ihr tut gut daran, weitere Offerten einzuholen. Ein bisschen Zeit habt ihr ja noch! Und sonst gibts sicherlich noch einen Verleih von Festzubehör, welcher auch gerade auf- und wieder abgebaut wird.

Canoa hat ja so einen günstigen Apérocaterer aus Oberkirch LU. Der kostet ca. 15.-/Person und da ist das Essen, die Getränke und der Service dabei! Vielleicht wäre das auch noch was? Musst mal nachfragen...

22.07.13 13:39
Rebella 
Re: Bräute 2013

Uh, das mit em Resti esch mühsam.

Das mit de Iladige hani mit becho gha.
Eusi hends sech au use zöggered gha, will ich lang nöd gwüsst han, öb de Kolleg für eus d`Hochziit Homepage macht.
Aber er het sich dänn nie gmeldet, so hani dänn selber eini gmacht.
Will mir hend welle, dass sich all über d` HP ameldet, und au weg de Gschänkli.
Und die Adresse het natürli uf d` Iladig müässe

22.07.13 13:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja gell zum teil hanged alls so zäme, voll doof. jetz mitem resti au. ich ha grad min fründ mal druf agsetzt, de lütet jetz grad mal ah. ich wott jetz da mal es paar sache kläre und schriftlich festhalte. au so organisatorisches...

22.07.13 13:42
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Slash
Danke.. :) Ich han bim Ringtusch de Verlobigsring ahbhalte :)

 1 .. 1263 .. 2523 2524 2525 2526 2527 .. 3142 .. 3757
wirklich   Hochzit   eigentli   eigentlich   himbeer   Zuletzt   vorallem   gspannt   natürlich   schaffe   irgendwie   natürli   schnell   Problem   langsam   Kollegin   einfach   bearbeitet   Zeremonie   richtig