| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1266 .. 2530 2531 2532 2533 2534 .. 3146 .. 3757
23.07.13 08:27
fami 

Re: Bräute 2013

@himbeer: Mir gohts im fau chli ähndlich! vorauem hani absolut kei motivation zum schaffe...

höt chani mis chleid go hole :-) jupppie :-) i freu mi mega wenns de bi mer hanget, wirdes de äuä jede tag schnäu chli aluege :-)

23.07.13 08:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou fami, ich ha die gseh imene lade für floristebedarf. det dörfed aber nur floriste ichaufe. aber vilicht chas dini floristin für dich bstelle?

23.07.13 08:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ou so cool, ich chas am 3. august hole wenn denn alles sitzt. ich überlegg mer grad öbis denn mim mami söll mitgeh, bi eus dihei händ mer gar kei platz. wär zwar au schad :-)

23.07.13 08:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

hmm ech dänke au diräkt öber en Florest esch warschindlech s eifachste....

23.07.13 08:33
fami 

Re: Bräute 2013

merci himbeer, ich glaub ich froge sie mou a oder gang höt grad schnäu in bluemelade bi üs näbedra go froge ob i bi ehne chönnt abchaufe ;-)

ehr sind demfau ou immer fliessig am bastle und due. sind ehr ou immer no am studiere was me no chönnti bastle und mache? mir gohts ömu chli so. ha immer s gfüehl, i heig zwenig gmacht und min GG meint, ich möchi mer vöu z vöu druck und i chöni froh si, wenn das woni gmacht han öberhaupt anerkennt und gseh wird ;-) er sigi froh wenns verbi esch, de heigi weder zyt zum an anders dänke :-)

23.07.13 08:35
dandi78 

Re: Bräute 2013

hallo aui zäme :-)

schön dass dir au wieder so sit

mir gohts im fau genau glich: eg cha nur no as hochzit dänke. ha sone riesigi vorfreud, das esch unglaublich! geschter hei mer eus no einisch mit de trauzüge und tätschmeister troffe und hei no die letschte paar sache besproche und abgmacht. jetz freui mi grad no einisch me!

@fami: hey cool dass hesch chönne schueh bstöue. hoffentlich passe si de au. und vöu spass hüt bim chleid hole!

23.07.13 08:38
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg due absichtlich nid vöu säuber baschtle, wöu eg mir mit däm nur würd druck mache. e mache eigentlich nur eusi gastgschänk säuber. eg be jetz froh, dasi mi so entschiede ha, wöu jetz hani würklich s'gfühl, dasi die räschtliche 25 täg eifach no cha gniesse :-)

23.07.13 09:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

ergendwie hed t Webstie chli Problem be gar nöme druf cho...

Also ech bastle eifach fougendes:

- Namenstäfeli
- Teschchärtli förs Kerchleche
- Teschchärtli förs Zivile
- Antennemäscheli
- Nastüechli för it Chele
- ond äbe mini Cherzligläsli no mattiere...

maches jo sehr gärn för mech esch es zum glöck keis mösse oder so....
esch eifach mühesam wemer ned findt was mer suecht....

ah jo wissi ballerinas hani gester obig au no gsuecht ond nüt gfunde...=(

23.07.13 09:10
dandi78 

Re: Bräute 2013

Jo säg nüt Canoa, ha au Problem gha... aber jetz schints wieder z'funktioniere :-)

23.07.13 09:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah bi eu isches au nöd gange, ich ha scho angst gha sie händs mer im gschäft blockiert und jetz chäm denn grad es telefon vo de IT :-)

mir bastled eigentlich gar nöd viel. es git weder tisch-, no namens- oder menucharte, das isch sicher scho en grosse brocke wo mer eus gspart händ. aber mir fallt susch immer züg ih zum mache. zb hani beschlosse, dasi all korke vo de wiifläsche wo am fest trunke werded wott bhalte. dörf also nöd vergesse es grosses glas mitznäh. oder es paar lüt händ a eusem fest geburi, dene hani welle es cherzli i ihres chuechestuck stecke. so chlises züg halt woni aber mega herzig find und drum gern würd mache.

 1 .. 1266 .. 2530 2531 2532 2533 2534 .. 3146 .. 3757
langsam   eigentli   Problem   natürli   himbeer   bearbeitet   richtig   Hochzit   vorallem   einfach   irgendwie   natürlich   Kollegin   gspannt   wirklich   schaffe   Zuletzt   eigentlich   schnell   Zeremonie