Bräute 2013 |
|
1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 2007 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
15.05.12 09:15
purpurblumenicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Wir werden "erst" im August nächsten Jahres heiraten, haben aber die beiden Lokale und den Fotografen bereits gebucht, weil wir genau diese wollten und nichts anderes. Ausserdem haben wir Verwandte aus Übersee, denen wir das genaue Datum mitteilen wollten, damit sie genug Zeit haben, um zu Planen und wo wir auch sicher sein wollten, dass die Lokale und der Fotograf an dem Tag noch zu haben sind.
Bis jetzt waren alle sehr freundlich zu uns. Im Moment ist es ja auch so, dass an vielen Orten gerade Hochbetrieb herrscht, was Hochzeiten angeht. Da kommt halt schnell mal ein Kommentar wegen früh, oder man wird schneller mal abgewimmelt. Ich bleib da jeweils einfach hartnäckig.
|
|
|
|
|
|
15.05.12 09:59
Sterndli04
|
Re: Bräute 2013
Hmmmm... Ez hani en mega Text gschribe und alles isch plötzlich weg gsii.. Also nomal
Zerscht mal guete Morge zäme
Es ische ifach so, dass ich ebe dänkt han, wenn mer ja scho so früeh dra sind, den chan ich all 4 - 8 Wuche wieder öpis erledige und han eigentlich nie würklich Stress... Kollege vo mir hend am Schluss fast Stritt gha, wells die ganz Hochziit i 4 Mönet organisiert hend und halt ned emmer das becho hend, wos hend welle und wells eifach recht stressig ischh gsi.... Und bi gwüsse Sache han ich überhaupt kei Idee, was das chönti choste, drum dueni eigentlich Afrage mache... Aber naja, ich han eifach gseit, dass ich im November wett richtig afange plane
Oh Valeria, muess als erst grad DANKE säge. Ich sueche sit Ewigkeite e Siite mit soo coole Schachtlene und han nie was gfunde Ich finde die super. und mer machet ebe es Candybuffet und denn han ich mer e Verpackig gsuecht und da find ich so Schachteli perfekt
|
|
|
|
1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 2007 .. 3757
|