| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 2007 .. 3757
14.05.12 16:10
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Ha, danke vellmal. Isch scho erlediget Ha umegsuecht wiene Doofi aber nüt gseh
Wie isch das eigentlich bi eu, ghöret ihr ame vo Dienstleister au so Sache wie,... jaja, mer wartet doch no, well Sie sind ja mega früeh dra mit organisiere... Mängisch nervt das chli, welld ergendwie kei Offerte oder so bechunsch, well sich d Prise no änderet oder so... Aber ich ben ebe froh, hemmer no es Jahr Ziit

14.05.12 16:22
nini 

Re: Bräute 2013

@sterndli, super, wenns klappet hät!
Nei bis etz händ mir würkli Glück gha und händ alles chöne reserviere bwz händ Offerte becho. Dä Fotograf hät sogar gmeint au wänn sich d Prisä na würed ändere bis nächscht Jahr, chämed mers für dä Pris vo däm Jahr über! Für dPlanig und sBudgetiere muemä ja scho mal än Ahaltspunkt ha find ich....da verstahni das dich das närvt. Mir händ öpä au scho eifach nach alte Offerte gfrägät zum mal ä Ahnig ha und das händ mir immer astandlos übercho...

***17. August 2013***

14.05.12 16:32
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Aso s meiste hani denn scho becho. Aber die erste Antworte sind immer gsi.. Ja, wennd Sie sich nid im Januar nomal mälde, meh weiss ja nie was no chunt... Hallo? Ich weiss au ned was nachem Januar no chunt
Ja, ich han au ebe eifach mis Budget welle und halt au grad so Hussene und Tischwösche (mir hüratet ja nid imene Resti und müend das alles selber organisiere).. Klar bruchis jetzt no ned, aber han überhaupt ke Vorstellig, was das Züg chostet
Ja, Lacation und Caterer hani ja, das isch immer dHauptsach

15.05.12 08:04
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ sterndli, ja das isch üs o so gange... und uf dr andere site si paar locations scho usbuechet..


- 22.06.2013 -

15.05.12 08:31
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja ich han au beides scho erlebt... es isch eifach recht speziell was scho usbuechet isch und wo mer viel zfrüeh dra isch... bim Musiker hani zum Bisspiel au sgfühl ich bin zfrüeh aber ich möcht ja wenn er mir nöd so passt au versch. Offerte iihole... oder?

lg

15.05.12 09:15
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wir werden "erst" im August nächsten Jahres heiraten, haben aber die beiden Lokale und den Fotografen bereits gebucht, weil wir genau diese wollten und nichts anderes. Ausserdem haben wir Verwandte aus Übersee, denen wir das genaue Datum mitteilen wollten, damit sie genug Zeit haben, um zu Planen und wo wir auch sicher sein wollten, dass die Lokale und der Fotograf an dem Tag noch zu haben sind.

Bis jetzt waren alle sehr freundlich zu uns. Im Moment ist es ja auch so, dass an vielen Orten gerade Hochbetrieb herrscht, was Hochzeiten angeht. Da kommt halt schnell mal ein Kommentar wegen früh, oder man wird schneller mal abgewimmelt. Ich bleib da jeweils einfach hartnäckig.

15.05.12 09:34
MaLu 

Re: Bräute 2013

also wenn ich die eckpunkte dann habe, nehm ich's auch gelassen, ich bin eine, die sonst im letzten moment noch sachen ändert, wenn ich mich zu früh für was entscheide

- 22.06.2013 -

15.05.12 09:39
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Morge zeme...

han grad öpis mega schöns entdeckt... wie findet ihr die...?

http://www.***WERBEVERDACHT***/shop/details/198/32/motivkartonagen/kartonbox/brautpaar-box

zum am zivile d'M+M's verschenke

15.05.12 09:44
Valeria01 

Re: Bräute 2013

han grad gseh das min Link verstekt worde isch... also es isch uf de Siite
http://wwwwedding-shopch denn unter Motivkartonage und denn sinds die Päärli... :)

chan ebe kei Bilder hinzuefüege...

15.05.12 09:59
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hmmmm... Ez hani en mega Text gschribe und alles isch plötzlich weg gsii.. Also nomal

Zerscht mal guete Morge zäme

Es ische ifach so, dass ich ebe dänkt han, wenn mer ja scho so früeh dra sind, den chan ich all 4 - 8 Wuche wieder öpis erledige und han eigentlich nie würklich Stress... Kollege vo mir hend am Schluss fast Stritt gha, wells die ganz Hochziit i 4 Mönet organisiert hend und halt ned emmer das becho hend, wos hend welle und wells eifach recht stressig ischh gsi....
Und bi gwüsse Sache han ich überhaupt kei Idee, was das chönti choste, drum dueni eigentlich Afrage mache... Aber naja, ich han eifach gseit, dass ich im November wett richtig afange plane

Oh Valeria, muess als erst grad DANKE säge. Ich sueche sit Ewigkeite e Siite mit soo coole Schachtlene und han nie was gfunde Ich finde die super. und mer machet ebe es Candybuffet und denn han ich mer e Verpackig gsuecht und da find ich so Schachteli perfekt

 1 .. 127 .. 252 253 254 255 256 .. 2007 .. 3757
gspannt   richtig   bearbeitet   eigentli   schnell   Problem   Kollegin   einfach   Zuletzt   Hochzit   schaffe   vorallem   eigentlich   himbeer   langsam   natürli   irgendwie   wirklich   natürlich   Zeremonie