| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1272 .. 2542 2543 2544 2545 2546 .. 3152 .. 3757
23.07.13 16:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hoffes ned Emma...obwohus för mini Produktivität besser wäri...

23.07.13 16:07
Emma13 

Ja für mini definitiv au... aber ich chan eifach nüm ohni eu

23.07.13 16:14
Canoa 

es esch e rechtegi Socht!

23.07.13 16:21
CoRa 

@lus, chönnts ned si das dini tz öppfi sorganisiert vo aune gäst zämme und der so s'gäud öberchömmet (fürs hus oder?) ? meien wenn jetzt geisch go froge unds de so gsi wär de esch si sichr au entüscht? Mer hürote i 1 monet und no dis no tröpflet zahlige inne, weiss auber au vo vöune wo wähnd s'gäld ines couvert due und ned überwise wöusis unpersönlech finge. Meine üs HP mit Kontoagabe esch sit im März freigschalte und es händ bis jetzt 7 öppis überwise?

23.07.13 16:22
CoRa 

@ lus dini tz öppfi sorganisiert =öppis organisert sett das heisse

23.07.13 16:23
Nemo 

huhu ladies!!

so, bin schnell für es tägli zrugg vo italie und denn gahts am dunnstig wieder los as nächste örtli. han jetzt grad schnell 2 maschine laufe lah und wösch ufghänkt, denn chas schnell tröchne ide sunne. so chani morn wieder packä...

wie gahts eu so??
han nur bitz mitgschnitte, aber nöd de hufe...

@himbeer: hoffe du kriegsch no ganz viel reaktione

@mona: schöni chärtli händer gmachct!

@me: han in italie mini confetti mandle) kauft (4kg) und han stoffrose gfunde für mini cardbox woni no muen fertig bastle.
ide schwiez sind die mega tür, dehte hani für en ganze bund 14 euro zahlt
suscht gits nöd viel neus. mis candy buffet isch jetzt komplett und han eifach no paar sach woni no muen fertig bastle.

23.07.13 16:26
Lus

nicht registriert

cha ou si cora..... ach, i weiss doch ou nid.
i weiss eifach, dass si vo üsem wunsch nid so begeischteret si gsi. und einisch hanise ghöre rede vo wägem gäud ifordere bide gescht etc.
i ha zB denn wos drum gange isch wär aus is zivilstandsamt chunnt richtig müesse kämpfe dasi mini lüt cha mitnäh wüu si dr meinig si gsi, mer näm nume d eltere mit, schüsch niemer! u i ha itze eifach ou angscht, das wider öppis ähnlechs isch, wüu sis nid guet finde eifach öppis anders mache.....

23.07.13 16:30
Nemo 

@lus: das isch voll doof. aber ich wür echt klartext mitne redä. das beschäftiget dich so sehr, das dörf doch nöd sie... sie sölled dir jetzt userucke mit de sprach, oder zumindest säge, dass eue wusnsch akzeptiert werdi!

@cora: euses hz isch i 31 tag. hp mit de kontonr isch freigschaltet sit 7 mönet. d'chärtli sind im april use und mri händ afangs 8 überwiesige...

23.07.13 16:35
Emma13 

@Lus ich weiss ja nöd wie dis Verhältnis mite TZ isch, wenn sie ja aber dini TZ isch, denn nimmi au a dass sie ä gueti Kollegin isch oder zumindest öper wo du guet uschunsch.. Denn findis meh als dis Recht dass du ganz offe und ohni irgendwelchi Ängst mit ihre über DIS Hochziit chasch rede, isch ja guet und schön dass sie ihri Meinige hend, das heisst aber überhaupt nöd dass sie eui nöd sölet respektiere...

Es dörf nöd sii dass du dir de Chopf zerbrichsch us Angst dass sie eu öpis organisiert woner gar nöd wend, bevors würkli so isch, wür ich das klar platziere demit sie immerno rechtziitig sind zum umorganisiere wenns muess si... isch doch eifach Schad so öpis...

23.07.13 16:44
CoRa 

@nemo, de esch das äuä normal

1 .. 1272 .. 2542 2543 2544 2545 2546 .. 3152 .. 3757
eigentlich   einfach   Hochzit   himbeer   natürlich   Zeremonie   gspannt   wirklich   vorallem   natürli   bearbeitet   Zuletzt   richtig   langsam   schaffe   eigentli   schnell   Problem   irgendwie   Kollegin