| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1273 .. 2544 2545 2546 2547 2548 .. 3153 .. 3757
24.07.13 09:03
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

Vielen Dank! Muss ich gleich mal googeln!

24.07.13 09:58
LucyLu 

Soooo Still hüt.... wo sinder all? Im Kaffi?

24.07.13 10:03
Nemo 

morge ladies!

@ lucy: uuuuiiii föteliiiiii!!!! mir sind doch immer so neugierig...

@lus: oooooh das freut mi mega für dich!! jetzt häsch dini gwüssheit! das isch doch super! ich denke die werded das sicher no cool verpacke oder so, das isch doch au super! hauptsach es wird gsammled wie wild!!

@me: mini tz isch chli entüscht vo eusne gäst. eusi tätschis händ anschienend es mega cools schriebe usegla (händ mer mini eltere gseit) und alli händ en uftrag übercho, dass sie öpis müend mache. weiss aber natürli nöd was. uf all fäll händs das müesse bis am 15.7. de tätschis zueschicke. mittlerwiele sich das datum ja scho lang dure und sie händs leider nur vo 4 pärli zrugg übercho.... voll doof... jetzt isch sie mega entüscht.
han sie chli ufgmuntered und gseit dass das denn scho chämi. sie müess sich eifach chli gedulde. han ihre denn au verzellt, dass mir au nöd all ahmeldige gha häged am ufgschriebne datum und dasses leider lüt git, dene muen mer immer hinderher seckle,,,

24.07.13 10:04
fami 

Guete morge zäme!

Es esch wörkli mega ruhig höt... debi sind ehr mini einzig rettig för die nöchste drei täg... es lauft absolut nüt meh bi öis, mini Motivation zum öppis mache esch eh scho ufem Nullpunkt vor luter Vorfreud uf d Ferie und uf s Hochzit und i be totmüed...

hoffentlich goht die ziet schnäu ome...

24.07.13 10:15
Nemo 

hallooooo???

@fami: hoffe die täg gönd ganz schnell dure für dich!!!

ich bin jetzt ein tag (hüt) ide schwiiz und chan genau nöd go bädel... han ghofft es sigi badiwetter... schad....
defür isches eifach nur mega füecht...bläää, ich ha das gar nöd gern....

24.07.13 10:15
himbeer 

da isch au mega ruhig irgendwie. ich chönnt natürli scho no öpis meh mache... aber bi eus sind au viel i de ferie und ich ha anstatt 20 mails am tag no 2. jänu, machi chli recherche und lies mich chli i gwüssti theme iih. mal d ablag ufruume wär au e idee.

ich ha gester und hüt scho es paar reaktione übercho uf d iladig, zwar eigentlich mehrheitlich vo lüt wonis scho erwartet ha (zb die woni am meiste vollghüüled ha vorher wills nöd klappt hät wie ich ha welle), aber das freut eim natürlich glich :-)

24.07.13 10:22
LucyLu 

Hei Nemo, mit dene Lüüt isch doch immer s'gliche. Mini TZ hät au allne immer müsse nahspringe wills züg nöd rechtziitig zrugschicket etc. Ha das au scho vo viiielne Kolleginne ghört wo scho TZ gsi sind dass mer dem Züg immer müssi nahrenne, das isch glaub es typisch phänomen mit de Gäst... Tue dir na ä PN schicke....

24.07.13 10:22
Nemo 

das freut mi für dich himbi, das isch doch schön. chömed sicher no meh, muesch luege...
und hauptsach isch: sie gfalled eu!!

24.07.13 10:24
himbeer 

ja ich muess hoffentlich nöd so lang warte uf all ameldige, euse ameldeschluss isch scho de 14. august. ui nei das isch scho mega bald und denn gahts nur no 1 monet!!! waaaaaahhh!!!

24.07.13 10:25
Nemo 

@lucy: huuui, danke!!

@lüt: ja das isch so. han ihre das au gseit. isch doch immer so mit dem hinderher renne... sie gaht jetzt ebe id ferie und isch ersch am 18. aufust wieder da, sprich ei wuche vorem hz. sie hät ebe chli bedänke dass sis denn nöd schaffi, wenn sie denn no allne müesi hinderher rennä. wenn si ebis denn alles vo allne hät, denn segis keis problem, aber suscht werdis knapp... mal luege...

1 .. 1273 .. 2544 2545 2546 2547 2548 .. 3153 .. 3757
eigentli   Zuletzt   bearbeitet   natürlich   gspannt   richtig   einfach   langsam   Zeremonie   Kollegin   vorallem   Problem   eigentlich   schaffe   schnell   wirklich   natürli   himbeer   Hochzit   irgendwie