| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1274 .. 2545 2546 2547 2548 2549 .. 3153 .. 3757
24.07.13 10:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Nemo, dini TZ söll doch allne es erinnerigs Mail schriebe, isch müehsam isch aber leider so... hoffe s'best.

24.07.13 10:56
himbeer 

ich weiss gar nöd öb eusi TZ allne gschribe händ, ich denks nöd oder nonig. bi eh gspannt öb überhaupt biträg und rede werded cho.

24.07.13 11:00
LucyLu 

Bi ois häts kei Rede gäh (also nur min Maa hät eine gmacht) und vo de Gäst hämer nüd erwartet. Vo de Eltere isch halt die typisch Peinlichi-Föteli-Präsentation cho aber isch uuuh lustig gsi. Aber für ois häts so gstumme, hettet eh gar kei Ziit kah... oisi TZs händ ja na es Spieli planet kah aber das hämer nüm chönne mache will mer so am party mache gsi sind und da händ nöd wellä unterbreche...isch au okay gsi so. D'stimmig isch mega gsi und es hät so passt.

24.07.13 11:04
himbeer 

ja gell, mir händ au de TZ gseit das die eint oder ander red ok isch aber mir sind beides kei grossi spieli-fans und würded lieber s fest eifach so laufe lah

24.07.13 11:08
LucyLu 

das hämer ebä au wellä und es isch zum Glück super glofe ich find z'viel so spieli tünd halt immer so unterbreche und nachher isch amigs immer so komischi Stimmig... aber ebä, jede so wie er/sie das wennt. Für ois häts so gstumme

24.07.13 11:19
himbeer 

ja das stimmt, und es chunnt au uf d spili drufah. ich ha mi ja scho massiv fremdgschämt bi so sache

24.07.13 11:37
dandi78 

hallo zäme

be au no do... ;-)

@lucylu & himbeer: es esch luschtig wie d'meinige zu spieli unterschiedlich si. mi gg und eg hoffe sehr, dass be eus es paar spieli gmacht wärde. mir hei das au explizit gseit, dass mir das möchte.
mir döi drum au süsch gärn spiele (gsellschaftsspieli, kartespieli) und dorum passt das zu eus. eg be gspannt was sie aues für eus vorbereitet hei.

24.07.13 11:48
Slash 

Guete morge zämme,

ich bi au umme - eifach nid so hüffig well ich parallel doch no einiges im Büro z'tue ha. Aber es bitzi forumiere goht immer

Mr sind so langsam aber sich im Endpurt. Unseri Gaschtgschänggli sind fertig. Card- und moneybox au. Unseri Nastiechli wo mir in de Kirche verteile au.
Was jetzt no fehlt isch unseri Menükarte. Mr händ Schiefertäfeli gno und schriebe dört s'Menü druffe. S'git denn ei Täfeli pro Tisch. In de Kirche händ mr anstell vo Blueme, Pomppoms als Deko. Die miend mr au no mache. Aber ich glaub ide mache mr kurz vor em Datum, k.a. wo ich süscht so viel Pompoms söll unterbringe ohni, dass sie ihri Form verliere :)

24.07.13 11:48
LucyLu 

Dandi78, genau so sind d'Meinige unterschiedlich. Min Maa macht ebä gaaar nöd gern Spieli, mir wärs jetzt na glich gsi aber ebä, es muss ja eifach am Brutpaar recht gmacht werde, das isch d'hauptsach.

24.07.13 11:50
Lus

nicht registriert

üsi trouzügin isch dr meinig, jede gladnige gascht sötti öppis am abe mache (sigs es spili, e red oder schüsch e unterhaltig). i bi da ganz anderer meinig. es cha ou eifach mau nüt loufe u de hei d gest ou mau chli zyt zum rede
aber so wie sis mir gseit het, sigsi enttüscht wüu 2 vo üsne 23 gescht no nüt organisiert hei
i weiss ja nid was aues uf üs zue chunnt... aber s macht mer bitz angscht
mini mueter isch emu mit em schwager öppis am organisiere.....
bi ja schön gspannt

1 .. 1274 .. 2545 2546 2547 2548 2549 .. 3153 .. 3757
Kollegin   richtig   eigentlich   schaffe   schnell   bearbeitet   Problem   vorallem   gspannt   langsam   natürlich   wirklich   Zeremonie   himbeer   eigentli   Hochzit   Zuletzt   einfach   natürli   irgendwie