| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 128 .. 253 254 255 256 257 .. 2007 .. 3757
15.05.12 10:02
Valeria01 

Re: Bräute 2013

sternli bitte...

mier mached ebe a de Kirchliche die Typisch italienische aber am zivile wotti was spezielles :)
und gell die sind cool... aber ich schnall nöd ganz obs immer es päärli isch oder numme eis... glaube aber scho es päärli :) und sooo tüür sind die nöd 25 Stuck 34 CHF

15.05.12 10:18
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Wie meinsch es Päärli? Aso die us Karton oder die us Plastick? Ich glaube die Prise sind pro Stuck. Ned?

15.05.12 11:36
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja es hett ja dete so es Bruutpaar us Karton für 1.50 und wennd luegsch gebet sie nacher 35 Stück ah für 33.00 CHF also sind das nacher denn 70 stuck also 35 Päärli oder wie gsehnd ihr das?

lg

15.05.12 11:43
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Ah, also ich denke das ist pro Paar. Also wenn 25 Stk. steht, dann sind es 50 Kartonböxli.. Glaube ich auf jeden Fall.. Aber ganz klar ist es nicht. Weil wenn man Set: "kein" eingibt kostet es au 1.50...

15.05.12 11:50
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja denn isch ja guet... ich finds jetzt voll nöd tüür zeigs mal mim GG was er dezue meint :)

en gueti mitenand

15.05.12 11:52
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

so bi wider zruk us mini Ferie ir Südtürkei.....Resultat, Braun, einigermasse entspannt aber
defür ischmer der Verlobigsring usem Zimmer gstohle worde

Mi Fründ isch aber so lieb daser het gmeint i bechömi no mal eine wülls ja no lenger geit bis mir hürate und es git de glich no woni ha vo ihm becho isch halt en mega tüüre "gspass"....

ir Türkei hets HAAAAAMMER schöni brutchleider gha...hättmer am liebschte gad eis kouft;O)
het öper vo öich ou scho überleit im usland eis z choufe (bergeri vo dir weisis);O)

liebe gruess

15.05.12 12:50
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Suee

ohh dass tut mer leid... henders scho de Versicherig gmolde? Die zahlet sicher ööpis dra...! sonen seich :( was hetts hotel gmeint?

ja ich hans mer au scho überleit gha aber ich han entschiide dass ich mich mitem Thema Bruutkleid erst im Januar befasse :) 8 Mönet söttet lange oder :)

15.05.12 12:56
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nei muesses no melde weiss ebe nid ob bir Reiseversicherig oder bir Haftpflicht??
hmmm ds hotel isch eh doof gsi.... nachdem mir em Hotelbsitzer gseit hei dasmer nid mit ihm e gfüehrti privat-tour dur Side wei mache ischer extrem beleidiget gsi. Am gliche Abig si us üsne koffer Unterwösch und BHs gno worde und us üsne better verteilt. mir hei ner de hotel gwechslet....

ja eh i bstelle ou no gad keis chleid;O) aber ha nume scho gseh im TV dases ou in Deutschland sone Meile git in Duisburg oder so wome recht günschtig cha chleider choufe usder Türkei und mir gfalle ebe so glitzer-chleider scho no....;O)

bstelle ize zersch mal für mi Brutstruss folgendes:
http://www.etsy.com/shop/DelaneyPhotoJewelry

liebs grüessli

15.05.12 13:36
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Och sue, das ist ja wirklich sche***, das ist ja doof mit deinem Ring und auch mit dem Hotel.. Das geht ja gar nicht!! Aber ehrlich gseagt, seit ich in Ägypten war, flige ich nicht mehr in solche Länder...
Aber ich hoffe, du hattest trotzdem schöne Ferie und konntest sie nach dem Hotelwechsel auch geniessen

Also, ich han mer das au scho überleit wegem Chleid vom Usland. Aber über s Internet wett ichs ned bstelle. Ich findes ok, wenn mer eh grad dete ide Ferie isch oder planet het. Aber "nur" wegem Chleid würdis ned mache, de spart meh ja ned wüki öpis, wenn mer denn Ferie mit iberächnet

Ich wirde als ersts eifach im Dütsche gah luege, well mängisch esch de Underschied scho mega heftig.
Han au en neue Treat wege de Ring und em Chleid vom Dütsch eröffnet und es seget eigentlich all dass d Wualität top isch und d Prise au
Falls ehr au wennd läse, er heisst Kleid und Ringe aus Deutschland..

15.05.12 13:50
MaLu 

Re: Bräute 2013

hallo suee.. so schön, dass wieder da bisch!
u so sch.. wäg dim ring und em hotel.. ! da hei mirs äuä gred guet breicht..
bi ja o chly vorigno gsi nach üsne katastrophe-ferie in ägypte. aber mi hei i däm fau würklech glück gah mit üsem hotel..
isch aber härzig vo dim schatz, dasser dir no eine schänkt


- 22.06.2013 -

 1 .. 128 .. 253 254 255 256 257 .. 2007 .. 3757
irgendwie   langsam   Zuletzt   Hochzit   einfach   schnell   Kollegin   eigentlich   natürlich   Problem   bearbeitet   gspannt   wirklich   schaffe   himbeer   richtig   natürli   Zeremonie   eigentli   vorallem