| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1277 .. 2551 2552 2553 2554 2555 .. 3156 .. 3757
25.07.13 09:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

vilciht isches durchs abstecke au eher nochli enger als wenns nachher gnäht isch canoa. aber guet schniidet sie no nix ab, denn cha mers immerno wieder chli lockerer mache oder? ich bi ja au gspannt wies bi mir usgseht inere wuche. ha au de usschnitt apasse lah... uhuhuh

25.07.13 09:47
dandi78 

Re: Bräute 2013

@canoa: aso eg ha au es trägerloses chleid und mis esch bereits gänderet. es esch scho äng, das mues es jo scho si, aber unbequem hanis nid gfunde. am afang het me aber schnäu s'gfühl dass es z'eng esch. hesch s'chleid lang agha? won egs be go abstecke hanis mit der zit immer wie bequemer gfunde und me gwöhnt sich dra, dass es eng esch.

25.07.13 09:48
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also z eng sötts scho nöd si canoa, vorallem nöd wenns där
umbequem isch mis isch au recht eng, aber muess so
si, han obe e art corsage ... sie hät mer aber au gseit, es muess
scho no bequem si, muess ja chöne schnufä + bitz esse i mim
buch muess au no platz ha
macht sies jetzt dänn eifach so wie sie dänkt das es richtig isch
obwohl du dini bedänke güseret häsch?

25.07.13 09:48
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

Hallo mitanand

Canoa, mis Klaid isch au sehr eng. Anschiinand ghört sich das so (dia im Brutlada hend uf jedafall gmaint, dass as so müassi si). Isch glaub ganz noch am Spruch "wer schön will si muass liida"... macha miar au scho kli Sorga, ob i überhaupt no inna passa...

25.07.13 09:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha mir isch nach de letzte aprob in sinn cho dasi gar nie probiert ha abhocke mitem chleid. das muessi unbedingt mache am nächste termin

mis isch scho au eng, aber ich finds eigentlich bequem so. ich find grad so engi oberteil stützed irgednwie de oberkörper und das isch no agnehm wenn mer lang staht.

25.07.13 09:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

sie heds äbe göfelet ond wells natürlech zdeck gseh esch hed sis ned rächt chönne zeige...de hedsis eifach met de händ zoge ond gseid so werds de si...

nei has nome chorz agha, sägemer mou 10-15 Min. Vellecht hani au ned trouet rechtig zschnufe wäge de Göfi!

Hoffe es chond guet...wonis abzoge ha hani zo ehre gseid sie selli bitte je e haube cm weniger inäh uf de Site weder sie jetzt abgöfelet hed.

Hende am Chleid macht sie mer es Chnöpfli äne dameti cha t Schleppe ufenäh, gseht super us macht glicht no rächt e Gattig!

Sie esch jo Schniderin ond sie macht ned serste mou Ändrige...

25.07.13 09:54
dandi78 

Re: Bräute 2013

himbeer, jo das wär no wichtig

mis chleid esch um d'hüfte ume eher chli wit, aber d'schniderin im brutlade het gmeint, dasi das so söu lo si. das sig mir de wöhler bim hocke und so heig au no es feins znacht platz.
hani super gfunde und be mega froh. so eschs würklich bequem zum hocke.

25.07.13 09:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

canoa, eg bruche sogar drü chnöpfli damit eg cha mini schleppe ufeneh. ha rächt vöu stoff hinde ;-)
hesch du eigentlich scho mou es föteli vo dim chleid postet? weiss es gar nümme...

25.07.13 09:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

himbeer:
haha mir isch nach de letzte aprob in sinn cho dasi gar nie probiert ha abhocke mitem chleid. das muessi unbedingt mache am nächste termin

mis isch scho au eng, aber ich finds eigentlich bequem so. ich find grad so engi oberteil stützed irgednwie de oberkörper und das isch no agnehm wenn mer lang staht.

Das metem abhocke jo muesch umbedingt, mer tued jetzt t Schniderin t Stäbli 5 cm ufe setzte damets ned uf de Beckichnöche send, damets ned weh tued

25.07.13 09:57
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

@Canoa: Eba, si isch jo an Profi und macht das nit z ersta mol! Das kunnt sicher guat!

 1 .. 1277 .. 2551 2552 2553 2554 2555 .. 3156 .. 3757
irgendwie   himbeer   gspannt   Zeremonie   natürlich   bearbeitet   schnell   Problem   Zuletzt   schaffe   richtig   einfach   Hochzit   Kollegin   langsam   wirklich   vorallem   natürli   eigentli   eigentlich