| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 128 .. 254 255 256 257 258 .. 2008 .. 3757
15.05.12 14:41
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
okay merci fürd Info de fragi mau bide Hausratsversicherung a...isch ebe doof megder Azeig, die vom Hotel hei gseit mir chöne scho ufe Polizeiposchte de sigi eifach 4 stund entfernt und e Dolmetscher müesse mir üs selber sueche/zahle und so ufne Art und Wiis dases üs gad abglöscht het so gad gar nid hilfsbereit....

@Sterndli
ja im dütsche hani ou scho dänkt...wäri ou no so gäbig erreichbar;O) geisch is domino?;O)

@MaLu
jööh merci fürd begrüessig;O)
ja heit äuä gad glück gha...;O) wobi ds zwöite hotel isch nere super gsi!!

15.05.12 14:59
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

@Sue:
Hab jetzt schon ein paar Rückmeldungen bekommen betr. Geschäften in Deutschland. Als ersten werde, ich denke ich, schon ins Domino gehen. Hab gelesen, dass man dort von 18.00 - 21.00 den "Laden mieten" kann (auf Voranmeldung natürlich). dann kann man bei einer Flasche Prosecco Kleider und Assesoirs probieren und auch die Trauzeuginnen können dann Sachen probieren. Wenn man dann etwas kauft, bekommt man einen Gutschein für den GG, das er dann auch was kaufen kann
Finde das irgendwie noch gut. So hat man dann wirklich Zeit und Ruhe... Ich denke, ich werde so im Sep. gehen. Dann sind es 10 Monate vorher und vielleciht gibts noch Rabatte, weil ja die neue Kollegtion dann rein kommt...

Macht ihr eigentlich für die Hochzeit eine Versicherung? Hab da mal was im internet gelesen, weiss aber nicht, ob das nötig ist...??

15.05.12 15:02
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hab grad die Seite gefunden:

http://www*punkt*zurich*punkt*ch/site/de/priv/zurichtogo/hochzeit*punkt*html

15.05.12 15:22
nini 

Re: Bräute 2013

@suee, herzlich willkomme zrug!!! Das tuet mir leid wege dim Ring...oh mann und das i dä Feriä!! Hoffe, das sich das mit dä Versicherig na klärt und das ihr trotz allem händ chöne Energie tanke i dä Feriä!

@sterndli, hmmm das mit äm Lade miete tönt ja rächt intressant! Danke für dä Tipp, das muen ich mir grad märkä!!
Wäg dä Versicherig...hmmm, händ mir niä drüber nahdänkt, aber ich dänkä nid, das mir das wärded mache!

***17. August 2013***

15.05.12 15:39
Lula 

Re: Bräute 2013

[Hoi Mädels

@Valerie: Cooli Homepage, muess de mau chli ga stöbere...

@Suee: Härzlech Willkomme zrugg, hoffe Dir heit dr Temeratursturz guet überstande...
Das mit am Ring u am Hotel tuet mir leide, hoffe Dir heit öichi Ferie glich chli chönne gniesse. Aber süess vo Dim Schatz, dass er dr no mau eine wott schänke...

@Sterndli: Das si Fr. 69.- wo ni gärn investiere... Mir hei ou scho Päch gha, dass mir Tickets nit hei chönne bruche, wüues eim vo üs gar nit guet isch gange, u i ha no Zöliakie, u de wetti nit no es grössers Risiko igah... Zumau siner Eutere beidi eine, resp. zwöi Härzinfarkte gha hei...

Aber das muess jedes säuber wüsse...





center]*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*[/center]

15.05.12 15:55
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

@ Lula, ebe gell, das hani au dänkt. Well 69 Fr. esch würklich wenig. Aber ich han das richitg verstande, dass ich nur 69.00 zahle und denne für 20'000 versicheret bin, oder? Das dunkt mi ebe extrem...

15.05.12 17:01
Lula 

Re: Bräute 2013

Sterndli, has ou so verstande, dänke aber, das si so chöi rächne, wüu so viu Hochzyte wärde äuä nit abgseit... Aber lüüt doch süsch mau a... Oder online, het derte Vertragsbedinige...



center]*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*[/center]

15.05.12 18:36
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hab grad ned coole Seite entdeckt

http://wwwpunktin-duepunktde/hochzeitsshop

15.05.12 18:51
Nemo 

Re: Bräute 2013

Saluti zäme!!
So, jetzt chumi au mal no zum schriebe. Spannend was ihr hüt wieder alles zverzelle gha händ! ;-))
Also das mit dem Versicherig händ mir au scho aglueged, das werdemer sicher mache. Ich finde mer git fürs Hochziit so viel Geld us, denn hcunts uf so en chline Betrag definitiv nöd a. Mer chan sie eifach ersch 1 Jahr im vorus abschlüsse.
Ja, es isch so, dass ihr de Betrag zahled, denn aber für 20000 versichered sind.
Liebs Grüessli und en schöne Abig!


Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

15.05.12 19:02
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Oke, mer werdet sicher sone Versicherig mache.. Meh weiss ja nie, was passiert...
@cassi: Danke für den Tipp. Hast du denn ein Bild von deiner Eroberung?

 1 .. 128 .. 254 255 256 257 258 .. 2008 .. 3757
Zuletzt   einfach   gspannt   himbeer   schaffe   richtig   wirklich   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   schnell   vorallem   natürli   Kollegin   eigentli   Problem   natürlich   Hochzit   langsam   Zeremonie