Bräute 2013 |
|
1 .. 128 .. 254 255 256 257 258 .. 2008 .. 3757
|
15.05.12 14:41
Sueenicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@snet okay merci fürd Info de fragi mau bide Hausratsversicherung a...isch ebe doof megder Azeig, die vom Hotel hei gseit mir chöne scho ufe Polizeiposchte de sigi eifach 4 stund entfernt und e Dolmetscher müesse mir üs selber sueche/zahle und so ufne Art und Wiis dases üs gad abglöscht het so gad gar nid hilfsbereit....
@Sterndli ja im dütsche hani ou scho dänkt...wäri ou no so gäbig erreichbar;O) geisch is domino?;O)
@MaLu jööh merci fürd begrüessig;O) ja heit äuä gad glück gha...;O) wobi ds zwöite hotel isch nere super gsi!!
|
|
|
|
|
15.05.12 15:02
Sterndli04
|
Hab grad die Seite gefunden:
http://www*punkt*zurich*punkt*ch/site/de/priv/zurichtogo/hochzeit*punkt*html
|
|
|
15.05.12 15:22
nini
|
@suee, herzlich willkomme zrug!!! Das tuet mir leid wege dim Ring...oh mann und das i dä Feriä!! Hoffe, das sich das mit dä Versicherig na klärt und das ihr trotz allem händ chöne Energie tanke i dä Feriä!
@sterndli, hmmm das mit äm Lade miete tönt ja rächt intressant! Danke für dä Tipp, das muen ich mir grad märkä!! Wäg dä Versicherig...hmmm, händ mir niä drüber nahdänkt, aber ich dänkä nid, das mir das wärded mache!
***17. August 2013***
|
|
|
15.05.12 15:39
Lula
|
[Hoi Mädels
@Valerie: Cooli Homepage, muess de mau chli ga stöbere...
@Suee: Härzlech Willkomme zrugg, hoffe Dir heit dr Temeratursturz guet überstande... Das mit am Ring u am Hotel tuet mir leide, hoffe Dir heit öichi Ferie glich chli chönne gniesse. Aber süess vo Dim Schatz, dass er dr no mau eine wott schänke...
@Sterndli: Das si Fr. 69.- wo ni gärn investiere... Mir hei ou scho Päch gha, dass mir Tickets nit hei chönne bruche, wüues eim vo üs gar nit guet isch gange, u i ha no Zöliakie, u de wetti nit no es grössers Risiko igah... Zumau siner Eutere beidi eine, resp. zwöi Härzinfarkte gha hei...
Aber das muess jedes säuber wüsse...
center]*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*[/center]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 128 .. 254 255 256 257 258 .. 2008 .. 3757