| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1281 .. 2559 2560 2561 2562 2563 .. 3160 .. 3757
25.07.13 11:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma ech weiss gar ned öb ech dis Chleid au scho gseh ha...

Ech tue mini Schleppe ned loh chörze eifach es Chnöpfli dra zum ufehängke...

25.07.13 11:22
elea 

Re: Bräute 2013

jo Emma hesch recht, e schleppe gseht soo toll us ond au so elegant. aber i has gfüehl, i wörd druf stoh jedes mol weni mi umdreieh...

25.07.13 11:23
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Toll, dass du jetzt doch noch happy mit dem Kleid bist! Ich habe mein Brautkleid ebenfalls über die Onlinebörse hier gefunden und es war absolut Schicksal

Soll ich dir meine Geschichte erzählen? Ich wollte immer nur ein Kleid mieten, da ich das Brautkleid nicht behalten und aufbewahren wollte. Also ging ich in ein Brautmodengeschäft in Luzern und sah das Oberhammerkleid zum Mieten schlechthin. Jedoch wollte die Besitzerin immer noch CHF 1'200 für die Miete. Also habe ich es provisorisch reserviert.

Zum Spass bin ich hier in die Onlinekleiderbörse reingegangen und habe nach "Lohrengel" gegoogelt. Der 2. Treffer kam mir sehr bekannt vor - tatsächlich hatte es das Kleid von der Brautmodenboutique auch hier drin und die frühere Besitzerin wohnte nur 20min weg von mir. Ich nahm natürlich sofort Kontakt zu ihr auf und was stellte sich dabei raus? Das Kleid, dass ich bereits im Geschäft probiert hatte war ihr Kleid! Und die Besitzerin des Kleides hat es der Boutique in Kommission gegeben zum Verkauf für CHF 700. Das heisst die Geschäftsführerin hat mich angelogen, dass das Kleid neu war und auch einen total überrissenen Preis von 1'200 (NUR ZUR MIETE) verlangen wollen. Schlussendlich konnte ich mich privat mit der Besitzerin des Kleides einigen und habe dafür noch CHF 500 gezahlt und beide waren glücklich

Manchmal wollen gewisse Brautkleider einfach zu uns! Und dem sollte man auch nachgehen Also hast du absolut alles richtig gemacht.

25.07.13 11:25
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja ebe genau elea, ich han au Angst das ich druf stahn oder so, wett mi frei chöne bewege, tanze usw.

@Canoa da isches nomal :)

Datei-Anhänge
pronovias_la_sposa_milenium.jpg pronovias_la_sposa_milenium.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 68 kB

25.07.13 11:27
elea 

Re: Bräute 2013

wow snet dini gschecht esch jo ONGLAUBLECH hey!!!!! dasch jo de wahnsenn! 1. mol dass die em gscheft so hinerlischtig ond falsch send und 2. das du s genau gliche chleid eso gfunde hesch!
aso wenn das ned Schicksal eshc de weissi au ned!
hihi jo du hesch recht, mengisch schiints so dass s chleid eus fendet ond ned mer s chleid!

25.07.13 11:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sorry Fraue ergendwie chani mer gar nie merke wär weles Chleid hed...sorry förs 100x froge!

Danke Emma...sehr es schöns Chleid....

25.07.13 11:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich chan märs leider au nöd merke... darum gsehn ich sie au immer wieder gern :)

25.07.13 11:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich wird mini schleppe au hinde chöne ufe näh, wie t canoa, ebe z.b. bim tanze oder so ...
aber id chile ine laufe mit sonere schleppe, hani scho immer welle :) gseht ebe
scho wunderschön us! und au so umeschwinge und so, hani scho im lade die
ganz ziit gmacht hehehe ... aber es muess für t bruut stimme, egal ob mit oder
ohni schleppe, jedi bruut wird eineweg wunderschön usgseh ! nur scho weg dä usstrahlig
und em glück womer i dä auge gseht ! ach, macht mi grad mega chribbelig hihi ...

25.07.13 11:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly jo das stemmt das esch werklech so, ech gloube mer chönt au a dem Tag es Hödali aha und glich usgseh wie en Prinzässin wöu mer eifach strahlet wiene Maiechäfer! =)

25.07.13 11:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, isch definitiv so... ich hans scho bide zivile Trauuig gseh... die Föteli... ich strahle uf jedem einzige, sogar mis Schwiegermami het gseit mär het mir s Glück ide Auge gseh, es isch eifach unbeschrieblich schön :)

 1 .. 1281 .. 2559 2560 2561 2562 2563 .. 3160 .. 3757
natürli   schaffe   Problem   gspannt   wirklich   vorallem   einfach   himbeer   schnell   eigentlich   bearbeitet   Hochzit   Zeremonie   irgendwie   langsam   richtig   Zuletzt   Kollegin   natürlich   eigentli