| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1283 .. 2563 2564 2565 2566 2567 .. 3162 .. 3757
25.07.13 14:58
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha jo genau Elea, holed d Glace füre und d Pizza hihi

25.07.13 15:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hahaha Eve, mueschs aber nöd missverstah... dörfsch au nüm zueneh

25.07.13 15:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah super. ja denn hoffi dasses passt demit ichs grad cha direkt mit hei neh

25.07.13 15:05
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hihi jo Emma das stimmt, döfs scho ned übertriebe , aber s esch eifach agnähm de Druck vo wäge "ich mues so und so viel no abnä bis denn und denn" nüm ha, das füehrt nämli i de Regel zum Gägeteil bi mir. Irgendwie dunkts mi mi Körper esch sit dere Nochricht viel relaxter und isse automatisch richtig, esch no witzig.

25.07.13 15:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, das isch ganz sicher so... de ewigi Druck zum Abneh macht eim eh nur no nervöser... Je entspannter mer das Ganze gseht, umso glücklicher isch mär wenn mär denn doch es paar Grämmli weniger uf de Waag gseht ohni gross kämpft z'ha :)

Ich han mir vorgno gah 3-5kg abzneh... hans ein Monet vor de HZ nonig gschafft, was sölls

25.07.13 15:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha sogar 10 kilo welle. 6 sind weg gsi im april, aber jetz bini nüm uf d waag. fühlt sich aber ah als wärs wieder druf. jänu :-)

ich ha mer zwar vorgno gsünder esse jetz vor de hochzit, aber meh zum eifach gsund und fit usgseh, für d huut, zum nöd chrank werde und für die starke nerve :)

25.07.13 16:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das isch sicher öpis guets himbeer und im Summer fast eifacher als suscht, da langet mir amigs am Abig en schöne Fruchtteller oder en feine Salat :)

Ich möcht eu mal um Rat bitte... ich han ä Kollegin wo mich gfrögt het was mir eus fürd HZ wünschet, han ihre denn gschriebe dass mär gern en Zuestupf ad Flittis hettet, denn het sie antgwortet, dass sie eus lieber en Guetschi well mache... Mir werdet wahrschinli alles online bueche, darum chan ich ihre nöd es Reisebüro ageh und suech jetz nach nützliche Alternative...

z.B. het de Arbetgeber vo mim Schatz eus en Guetschii fürd Apéro-Location gschenkt (isch öpis nützlichs für d HZ selber, weiss aber nöd öb das bitz frech isch??) was chönti ihre suscht säge? Im Hushalt bruchemer momentan nüd... reise tüemer gern (aber buechet meistens online)

Kei Ahnig...

25.07.13 16:11
elea 

Re: Bräute 2013

Emma, wenn ehr vell reiset chönt si euch en guetschiin vomene büecherlade schenke wo ehr amigs euri Reiseführer chaufet (wenn ehr Reiseführer hend)!
mer hend allne gseit si sellet eus zom znacht ilade bi sehc dehai oder in europapark oder so! :D

aber esch schono schwerig. e kolegin (wo ned igalde isch) het mi gfrogt wamer eus wönsche. i weiss aber dass si ned vell Geld het (bezieht momentan chranketaggeld).. i wet ned dass si das wenige Geld wosi het för eus muss usgeh!!!

25.07.13 16:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oder e Guetschin imene Resti oder zum Brunche...
Ech weiss ned genau wies a de andere Ort esch in Lozärn gehts no die Cityguetschine, die fendi au super...

25.07.13 16:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

Elea, danke für de Tipp... wär evtl. no öpis... :) Reisefüehrer chaufemer meistens.. finds uu herzig das ihr das so platziert hend, isch immer schön bi öperem dihei iglade z'werde :) Ich finds ebe au uu schwierig abzschätze was dörfsch fröge, bspw. dini Kollegin, da wärs mir au unwohl debi... aber schliessli het sie dich ja gfrögt, also möcht sie das Gschenk vo Herze mache

I eusem Fall isches ebe es Gschenk vo 4 Lüüt (also 2 Päärli, sie machet das zäme) sie sind alli 4 au zum Esse iglade, darum weissi ehrlichgseit au nöd i welem Rahme de Guetschii wird si...

Und wenn ich ihre z.B. schrieb es Esse imene romantische Restaurant? Denn chönd sie sich chli Idee mache, es hübsch Restaurant ussueche und soviel geh wie sie möchtet, bimene Esse chönd mir ja denn de Rest dezuezahle falls türer wird, oder?

 1 .. 1283 .. 2563 2564 2565 2566 2567 .. 3162 .. 3757
schnell   Hochzit   natürlich   schaffe   gspannt   wirklich   richtig   einfach   Zeremonie   langsam   vorallem   eigentlich   Kollegin   eigentli   Zuletzt   bearbeitet   Problem   natürli   irgendwie   himbeer