| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1286 .. 2570 2571 2572 2573 2574 .. 3166 .. 3757
26.07.13 11:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ojesses Lus sone Organist weti auso werklech ned a mim HZ!!!!

26.07.13 12:12
snet 

Got it! Hab die Auszeit bewilligt bekommen, mega toll! Werde dementsprechend noch bis Ende August arbeiten und dann komm ich wieder zurück Anfang November.

Jetzt muss ich mich nur noch entscheiden, welches Kloster ich besuchen möchte. Entweder Baldegg oder Rickenbach.

@Himbeer: Hast du den Weisswein schon? Wir hatten am Apéro den Fin Bec Mer (sozusagen der kleine Bruder des Petite Arvine) und er ist sehr gut angekommen.

@Polterabend: Wir waren auch eine riiiisige Truppe von 18 Leuten! Hat mega Spass gemacht. Also ich wollte das Programm vorher nicht wissen, denn sonst hätte ich mich nur um meine eigene Überraschung gebracht.

Zuletzt bearbeitet am 26.07.13 12:16

26.07.13 12:14
Canoa 

Hey soooo toll snet, mags der vo härze gönne!

Polterobig, also ech wets Programm au ned wösse...loh mi öberrasche...

26.07.13 13:25
elea 

ou snet so toll het das klappet!!! freu mi för dech!!!!!!!!!!!!
wersch den di volle 2 mönet es chloschter go oder ned so lang?

26.07.13 13:42
himbeer 

cool snet, freu mi für dich!
das isch ja voll nüm lang :-)

de wisswii händ mer scho, mir nämed de wiss staatsschreiber, ich lieb de. aber petit arvine hani au sehr gern, ich wird de chlii brüeder devo demfall gern mal usprobiere :-)

@canoa: ich finds au fies wenn die verlobte nachher so müend ussedra stah. vorallem wenns eh nur eini oder so isch.

26.07.13 13:45
snet 

@Canoa: Danke vielmals!

@Elea: Vielen Dank. Nein, ich werd jetzt mal erst 1 Woche ins Kloster gehen und danach schauen wies mir gefällt und dann allenfalls weitere Wochen dort sein. Falls dies der Fall wäre, dann aber eher abwechselnd zuhause sein und wieder ins Kloster.

@Himbi: Vielen Dank. Ja, nur noch 1 Monat arbeiten - das wird super. Schon toll, dass ich das bekommen habe, schliesslich sind wir nur zu dritt. Jep, in dem Fall musst du den Wein wirklich mal probieren, ist echt gut!

28.07.13 14:36
Ryomo 

So meine Lieben,gester hemer endli chöne dRinge go abhole,passet perfekt am Finger!
Gsehnd wunderschön us und ich liebe mini Steinli

Oh Gott es isch sooo heiss...mini Büsis wend scho is Iiisfach innegumpe

Datei-Anhänge
IMAG0186.jpg IMAG0186.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

29.07.13 06:50
anyany 

Guete Morge zäme!

Ech wönsche öich aune e ganz guete Wochestart ond gueti Vorbereitige i dere Woche. :)

@ Ryomo,
Wow, dini Reng send wahnsennig schön! Eifach nome wow.

@ snet
Ech gönn der dini Uszyt vo Härze. Erhou di de chli ond lad der ned z vöu uf för die Zyt.

@ me
Mer send geschter met öisem TZ im Entlibuech gsi go brötle ond esch mega lässig gsi. Er het mer de verzöut, dass er de Pouterobe vo mim GG scho organisiert het ond alli Kollege scho bscheid wössed ond alles. Esch so cool, so en engagierte Kolleg z ha!

29.07.13 07:25
Sterndli04 

Guete Morge zäme :)

Juhu, mir hend all eusi Fotis becho u i due de morn es paar a mi Bricht herehänke :)

Wer het das WE ghürate?
I gwöhne mi langsam dra mitem neue Name abzneh und Maa statt Fründ z zäge ;-)

Wow, gaanz schöni Ring, gfallet mir seehr guet!!

Wünsche eu e guete Wuchestart!

Grüessli Sterndli

29.07.13 07:31
elea 

guete morge zeme!
wow ryomo, ganz tolli reng (vorallem dine met de schöne steinli ;)

anyany, dasch wörkli lässig dass de koleg so luegt före polterobe... esch jo end selbstverständlich!

stendli, secher hesch di scho bez dra gwöhnt? so cool! :D mer freuet eus natürli eeeeemmer of föteli ;)

so bi mer gots jez no 40täg :) muss langsam bez förschi mache hanis gfüehl ;)

1 .. 1286 .. 2570 2571 2572 2573 2574 .. 3166 .. 3757
irgendwie   langsam   richtig   himbeer   schaffe   schnell   eigentlich   Kollegin   Problem   Zeremonie   natürli   einfach   natürlich   eigentli   vorallem   Zuletzt   gspannt   Hochzit   wirklich   bearbeitet