| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1289 .. 2575 2576 2577 2578 2579 .. 3168 .. 3757
29.07.13 13:48
valey 

Re: Bräute 2013

hallo snet :) schön besch au da...

ahh das isch sicher en gueti sach med de kinderwunschklinik :)) tuesch eus brichte

29.07.13 13:51
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@himbeer
Ich würde es der Visagistin sagen, schließlich musst du dich wohl fühlen.
Bei mir ist es genau umgekehrt, mich hätte sie sogar noch kräftiger Schminken dürfen und das sag ich ihr dann auch.

@snet
Wow, der Kuchen seht ja toll aus!
Ich wünsche dir alles Güte für deine Auszeit und das es dir gut tun wird. Ich hoffe auch das die KiWu-Klinik in Münschen dir weiterhelfen kann!

Zuletzt bearbeitet am 29.07.13 13:53

29.07.13 13:51
valey 

Re: Bräute 2013

canoa... ahh okkk.. ja mues sie de mal froge.. wett ebe das mal würkli e schöni Frisur...

nerv mi richtig weni fötelis vom zivile aluege findi die Frisur uu grusig

29.07.13 13:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey neiii säg soöbis ned, dini Frisur esch ned grusig...
Hesch werklech super usgseh...

Ech dänke du chasch werklech paar Frisure henderenand usprobiere das chond secher guet! =)

Also wo echs Probemake up gmacht ha hani au s gfühl gha de Lidstrich seg zdeck ond das hani au grad gseid und am HZ macht sies denn eifach finer...Eifach offe ond ehrlech säge was eim ned gfaut, de chonds guet...

29.07.13 14:01
valey 

Re: Bräute 2013

mool canoa mer heds echt ned so gfalle macht mis gsicht ganz komisch
es hend mer au paar vo de gäst gseit und mis mami und so

aber janu
jetzt freumi scho uf die kirchlich hochzit und hoffe geht en super Frisur

29.07.13 14:13
valey 

Re: Bräute 2013

ahh Ladys ha rasch en frog

wo hend eui manne s hömmli kauft?? uf wa mues me dett luege??

i ha im zalando gseh meined ehr die send au guet? od mues me imene fachgschäft?

isch so eis sicher guet ned?
http://www.zalando.ch/mads-norgaard-scir...22e005-002.html

29.07.13 14:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey mer gseht haut emmer anderst us be gmachte frisure aber bem kerleche chond secher besser! =)

Hömli: Also mi GG hed s einte Hömli det Kouft woner de Azog här hed ond s andere woner deheime hed, es esch es Eterna Hömli (Knitterfrei oder so selled die si) jedefaus ha ech druf gluegt dassees stemmt vo de Farb zo mim Chleid, darum hanis änegha ond vergleche. Vom Azogslade hends mer de Tipp gäh eher z hell goh als zdonku...

Zalando, kei Ahnig öb die Hömli guet send, ech gloube är müessts probiere ond haut säge was er lieber wet, es tailierts oder grad gschnette etc.

29.07.13 14:19
dandi78 

Re: Bräute 2013

@valey: mi gg het sini hemmli fürs kirchliche bim herren globus kauft und das fürs zivile bim bernhein. es esch au es eterna hemmli ;-)

29.07.13 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

himbeer da chasch bim HZ tag de sege si wells bez weniger mache.
apropo, gester hani grad es hz beld vo öperem gseh wo ofem bild d auge usgseh hend wines schwarzes loch, aber in echt hets super usgseh! aso machi de secher bim probeschminke rasch es föteli und luege wis det drof wirkt!!!

valey, sone seich du hesch bombe usgseh bim zivile (emo wasi of de bilder gseh han)

ond i go schwer devo us dass si paar verschedni Frisur usprobiert! mini coiffeuse het gseit si rechnet 3h förd probefrisur! aso denki werde mer verschednigs usprobiere und luege was am beste passt! ;)

mine hets hömmli usem schild. aber zalando het secher au guete.. chaschs jo zrog schecke falls es ned passt! heter denn det woner de azog kauft het ned grad wele es hömli dezue chaufe?

29.07.13 14:33
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

@Himbeer: bi miar isch as genau so gsi. Uf da Fottana hets aber ganz natürlich gwirkt. Kann jetza glaub wähla zwüschat sch-- usgse an dem Tag oder nochher uf da Fottana...

@Valey: min GG het au immer Hemper vo Eterna. Schoonand mini Nerva- gletta überhaupt nit gera!

@allli - vor allam dia bastelbegeisterta unter oi- i wür gera Namanstäfali mit Muschla macha. Het öpper vo oi an Idee, wia ma d Farb kli zum Vorschii bringt und d Schrift grad no kli kann fixiera?
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...eln-18_385.html

Bin dankbar um oiri Tipps!

 1 .. 1289 .. 2575 2576 2577 2578 2579 .. 3168 .. 3757
natürlich   bearbeitet   irgendwie   gspannt   langsam   Hochzit   schaffe   eigentlich   vorallem   Zeremonie   richtig   Problem   Zuletzt   natürli   wirklich   schnell   himbeer   einfach   Kollegin   eigentli