| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1290 .. 2577 2578 2579 2580 2581 .. 3169 .. 3757
29.07.13 15:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea fast 28 Johr aut... weisses äbe ned, esch mega schad, esch au zlang i dem Schachteli enne gseh. Mis Gotti hed die äxtra loh mache met mim Name droffe...esch es rächti Cherze ned sones Pöferli wie die vo mim GG...

29.07.13 15:02
elea 

Re: Bräute 2013

nei canoa, ebe erste mol fende stört das ned, ond 2tens miechi mer die müeh gar ned.... aso wend gosch go taufcherze uffrösche de musch vorher au d Chile fenster botze ;) nenei scherz, aber weisch wini meine? das stört niemert ond ebe di cherze esch 28johr alt, has gfüehl es wer ehner komisch wenn si wörd usgseh wie neu, de wörde d lüt no denke du hesch die neu kauft! ;)

29.07.13 15:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

jo do hesch du werklech rächt!
Weder einisch meh beni froh um das Forum! =) Hät werklech wenn das Atelier höt ned zue gha hät dehe aglütet ond e Termin abgmacht....hesch werklech rächt, ech be doch mängisch eifach chli z perfektionestisch...

Danke Elea...

29.07.13 15:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hallo zäme

i hoffe, dir siget aui zwäg und voller tatendrang?
willkomme zrügg valey

i bi im momänt grad nid so fit..

ha so komisches chopfweh u bi schlapp. bi geschter es wili ga schlafe am namittag. zum glück schaffeni nume bis am mittwuche u när hani frei bis am sunnti. Da mi GG aber Geburi het und es grosses fescht plaanet het, wirds äue rächt arbeitsintensiv. u aui sache vom hochyzt blibe wider mau lige. langsam aber sicher wirdi ganz chribelig wüu das no nid erlediget isch, ou wenns vielfach chlineri sache si.....

i brüchti hurti zu 2.ne sache öichi meinig:

1. isches es absoluts nogo d eltere (mini eltere si gschide, mi vater het e nöii partnerin wo mis mami nid ma ha, am gg si vater isch leider scho lang verstorbe) nid am brutpaar tisch z ha am abe? s gäb chrieg bi üs gloubeni u drum dueni d eltere aui ane andere tisch.

2. de dienschtleischter und de unterhalter am abe erscht e dankesbatze mit em dankeschärtli z gäh und nid scho am abe vom hochzyt? ha wder e rächti diskussion gha wäge dessi.

29.07.13 15:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus: Wenns us politische/seelische Grönd ned möglech esch t Öutere a eim Tesch zha de muess mer wohl oder übel die usenand näh ond andere andere Tesch tue. Ech meine ehr wetted jo gueti Stemmig ha a euchem Fäscht. Also ech fende das esch doch guet wenn die andere andere Tesch tuesch. Vellecht chasch ehne jo vorgägnging säge dass ehr das so entschede hend us dene und dene Grönd, de gehts keis rise Hallo am Obig.

Wäge de Dankesbatze, auso mer gänd die erst nochhär...

29.07.13 15:11
valey 

Re: Bräute 2013

canoa genau wie d elea seit d kerze würd denn usgseh wie en neui kauft heddisch :) lieber so loh

Hallooo Lusss

ui nei gueti besserig....velecht isches au das wetter hüt...

weg de eltere
aso mer hend eusi eltere au ned am bruttisch... finds jetzt ned schlimm... tuesch din papi med de Partnerin a eim tisch... und dis mami amene andere suscht..


wie meinsch das med de Dienstleister? wenn wetsch s kärtli geh? nach em obe??

29.07.13 15:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Lus, eusi Eltere sitzed au nöd a eusem Tisch... mir hend nur eusi 4 Trauzüge bi eus... hend also en 6er Tisch (ohni Eltere)

Weiss nöd öb ich di zweiti Frag richtig verstande han... also mir müend z.B. de DJ am Abig selber Bar zahle, das staht so im Vertrag, isches bi eu denn nöd greglet?

@me: han am Samstig di zweiti Aprob gah und das Kleid wird eifach immer schöner (han es paar Tüll Schichtene uslah mache und es würkt scho fast wieni's wett ha.. am 17.8. chanis denn go hole)

29.07.13 15:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
entweder gäbemer jedem dienstleister am hz säuber grad es merci oder de äbe erscht mit em dankeschärtli... i wett lieber när, so muesi nid no am hz für das luege

29.07.13 15:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh schön Emma, ech ha am Samstig mis Zivile Chleid chönne go aprobiere ond am nöchste Samstig chanis go hole.

Inere Woche seti jetzt denns zwöite mou zo de Schinderin chönne wäge mim wisse Chleid! Freu miiiii....

Also mer müend nüt am Obig grad zahle, mer chönd alles nochhär ossert bi de Florestin möchemers so 1/2 vorhär ond 1/2 nochhär, dosis jo privat macht...

29.07.13 15:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma13

i meine ds merci füre coiffure, ds restaurant, d "schminköse"
nid d gage an sich... sondern ds merci

 1 .. 1290 .. 2577 2578 2579 2580 2581 .. 3169 .. 3757
Zuletzt   Zeremonie   Kollegin   langsam   eigentlich   natürli   himbeer   irgendwie   einfach   Problem   richtig   schaffe   eigentli   gspannt   Hochzit   bearbeitet   wirklich   schnell   natürlich   vorallem