| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1291 .. 2580 2581 2582 2583 2584 .. 3171 .. 3757
29.07.13 16:05
valey 

Re: Bräute 2013

lilly mer gänd am Pfarrer au nix
er isch eifach an apero iglade und mer werdet ehm denn en fläsche rotwii und pralinee verbiibringe...

de geht's eifach bi eus no Kollekte bi de trauuig..



ahh Trinkgelder gemmer keini
ich finde die hend all suscht grossi beträg... und dj und fotograf chömed ja au s ganze menü über :)

29.07.13 16:06
elea 

Re: Bräute 2013

jo es esch brutal vell Geld, i het vo mer us au denkt so wie du 200-300, aber well de Pfarrer extra betont het, dass es en nahmhafte betrag sig hani denkt erwartet er me...
aber schloss entli weiss er jo ned wie vell das ehr gend oder?
was ehr natürli au no chönet mache esch das ehr no en kolekte machet die chele, so chont au nomol e batze zo euchem dezue!!!

29.07.13 16:11
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

Viela Dank Canoa, Elea und Valey für oiri Tipps! Komischerwiis werdand d Biiträg nümma a mis Mail witer glaitat und i hann mi scho gwunderat, dass z Forum so still isch. Hann mi drfür grad könna dur as paar Siita duralesa und bin immer nonit ganz dura ...

@ Canoa: Was genau machand iar mit dr Kerza? Bin mol ir USA anara Hochziit gsi und dötta hend d Müattera je d Kerza für ihras Kind (also Bruut und Brütigam) azündat als Symbol für iri Familia und noch dr Trauuig het z Bruutpaar a noii grösseri Kerza als Symbol vo ihrar noia Familia azündat. Findi uuuu schön! Wenn miar katholisch währand (gohna drvo us, dass das an katholischa Bruuch isch) und a Taufkerza het, hetti das sofort gmacht. Und isch doch glich, wenn si nit super noi usgseht! Si wird schöön schiina und iar drzua strahla- das isch doch allas wo zellt.

@Lilly4: Miar hend glaub öppa 800 CHF an d Kirchgmaind zahlt.

29.07.13 16:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr, ich ha au mal no e frag, vilicht eher für die brüt us de region züri.

mir hüratet zmitzt i de stadt bi de bahnhofstrass. natürli isch d altstadt super zum föteli mache, aber wo sölled mer ane gah go fötele wenns regned? ich ha scho mal ad bahnhofshalle denkt, das würd mer guet gfalle, aber det sind halt chli viel lüt. es wär guet wenn mer no en ort hetted wo mer paarföteli chönnted mache mit echli privatsphäre. ich ha grad kei ahnig :-)

29.07.13 16:19
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also 800.- findi uh mega viel, vorallem muess mer das ja au
no vorig ha valey, mir werdet dä pfarrer au no zum
apero ilade ... ich dänk so 400.- söttet ok si! muessi nur no
mim gg bibringe aber danke für eui feedbacks!

29.07.13 16:21
Snow_Floks 

Re: Bräute 2013

oisi Fotografin meint mir söled is Dolder!
Diä händ ä hammer ihgangshalle!
anschiinend müästisch det nur ade Bar en Drink nä, und du törfisch überall Fötele!
Aber wens so wiit chämti, den würdi si das alles organisiere für ois
Meischtens händ Fotografe no ganz gueti Idea und Conections!

29.07.13 16:23
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

@Himbeer: Kunnt halt kli uf dr Stiil drufa, wo diar gfallt. Idealerwiis isch as halt öppis wo mit oi ztua het. I hann zum Bispiil scho Fottana gse, wo ir Zentralbibliothek gmacht worda sind. Denn könnt i miar no vorstella, dass z Jules Vernes no schöön könnti si- also doba bir Sternwarta, oder suss dr noi Turm ir Hardbrugg (bin nonia doba gsi, aber d Ussicht sött super si und vilicht kann ma das jo in d Fottana integriara).

29.07.13 16:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah das isch natürli wahr snow floks, mir händ endi august no e besprechig mit ihre und ich wird das sicher fröge! dolder isch eigentlich e super idee. d bar gfallt mer au sehr guet. oh d widder bar wär au e idee, ich finds det mega schön und amene samtig namittag sötts det eh nöd soviel lüt ha.

29.07.13 16:27
himmelpunkt 

Re: Bräute 2013

@Lilly4: Voorig hemmers au nit grad... Aber dr Pfarrer raist extra uma wega üs und het sich scho super viel Ziit gno. Zudem hemmer über d Kircha an super Musiker, wos so au kli günstiger macht. Denka as isch guat investierts Geld, au wenns nit wenig isch.

29.07.13 16:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

himmelpunkt:
@ Canoa: Was genau machand iar mit dr Kerza? Bin mol ir USA anara Hochziit gsi und dötta hend d Müattera je d Kerza für ihras Kind (also Bruut und Brütigam) azündat als Symbol für iri Familia und noch dr Trauuig het z Bruutpaar a noii grösseri Kerza als Symbol vo ihrar noia Familia azündat. Findi uuuu schön! Wenn miar katholisch währand (gohna drvo us, dass das an katholischa Bruuch isch) und a Taufkerza het, hetti das sofort gmacht. Und isch doch glich, wenn si nit super noi usgseht! Si wird schöön schiina und iar drzua strahla- das isch doch allas wo zellt.


Weisses au ned rächt, de Pfarrer hed eifach gseid dassmer die müend metnäh ond dass mer denn no e Hochzigscherze öberchömed vo ehm. Nehme ah dass mer die HZ Cherze met de Toufcherze tued azönde aus Zeiche vom Gmeinsame! =)

 1 .. 1291 .. 2580 2581 2582 2583 2584 .. 3171 .. 3757
eigentlich   vorallem   wirklich   richtig   Kollegin   eigentli   Problem   gspannt   natürli   Zuletzt   schaffe   natürlich   Hochzit   irgendwie   himbeer   einfach   Zeremonie   schnell   langsam   bearbeitet