| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1293 .. 2583 2584 2585 2586 2587 .. 3172 .. 3757
30.07.13 09:10
valey 

Re: Bräute 2013

hey eveee

neiii mach der kei sorge...

1. jedes kleid gseht a jeder brut anderst us
und
2. dis kleid isch traumhaft schön und ehm wird das kleid a dir 100% gfalle, wel du wersch so schön usgseh a dem tag und du bisch SINI brut de wird er dich schön finde!!!

und ich ha nonie en maa erläbt wo a dem tag wo sini brut ned schön findet

er liebt dich.. muesch der kei sorge mache...
DU wersch EHM gfalle 100% :))

30.07.13 09:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

@eve: es wird ihm eh gfalle. schliesslich stecksch du drin!

@valey: ja mir händ schono s eint oder ander. halt so die details wo chömed. es sind aber meh organisatorischi sache, also eifach allne so säge wenn sie müend wo sii und was mache, ablaufplän verschicke etc. ich ha no es paar details vo wäge deko etc., aber eigentlich alles sache wos nöd mega schlimm wär wenns halt nöd würd klappe. aber da mer ja no gnueg ziit hend machi das scho no. mis ziel isch i de letzte wuche vor de hochzit nüt meh müesse mache, bi gspannt öb das klappt.

30.07.13 09:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eve ech gseh das glich, ech gloube i dem Momänt wo är dech werd gseh werd är hin und wäg si und ganz secher du wersch ehm gfalle, das esch kei Frog. Du besch die Frou wo är liebt wo är wot hürote das werd super wärde...=)

30.07.13 09:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@eve777

hei mach dr keni sorge... du wirsch a dim hochzyt so wunderschön usgseh u dim GG sicher gfalle... !!!! nimm dr sone spruch nid z härze!!!

zum usefinde öb mim gg mis chleid ou gfaut hanim immer chli katalög vor d nase gha und gfragt wasim gfau u was nid... bim einte chleid wo ähnlech isch wie mis het mi gg gseit: läääk isch das e wuchtbrumme..... i bi zerscht ou grad sprachlos gsi und ha de gseit, dass die ufem bildli no bitz schlenker sigi aus ig.....

weisch, manne lö no vieu so sprüch use.... nimms dr nid z härze...
we du a dim hochyzt i dim chleid chunnsch, wird si gg strahle vor glück und freud......

30.07.13 09:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lus... e wuchtbrumme :-)

mine hät letztens au gseit "nei en schleier, das passt überhaupt nöd!" ich ha denn nur denkt ich ha ja keine, aber wenn ich eine hett denn wärs jetz au no doof gsi :-)

30.07.13 09:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh die cheibe Manne, hed alle kei Ahnig wasi arechted met ehrne Spröch. Mine hed chörzlech au gseid, auso so vorhangstoff seg denn wüest, ha de nüt dezue gseid...aber äbe kei Ahnig hends!

30.07.13 09:21
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jö danke für d Ufmunterig dir sind mega lieb. Ich säge mir au immer wieder das chunt scho guet, aber ha glich so es doofs Buchgfühl und s esch mir eifach nur no schlächt. Ha ehm denn au gseit dass es mi mega beschäftiget und er het denn au gseit nei du gfallsch mir sicher und ich lieb di doch u.s.w., aber trotzdem hani eifach Angst. Ich kenne mi GG in- und uswändig und ich gseh ehm ganz genau ah wenn dass er öpis nur mir z lieb mitmacht oder "schön findet" und wenn dass es ehn wörkli us de Socke haut. Ich weiss eifach wenn ich zu ehm laufe und s Gfühl ha es gfallt ehm ned wörkli und er macht mir eifach astandshalber Komplimänt denn hani denn e riese Kriese.

Aber jo, kauft esch kauft und dänke mit schöner Frisur und Make-Up gseht denns Gsamtpacket au nomol grad andersch us und d Usstrahlig wo me a dem Tag het macht sicher au no einiges us do händ ehr scho rächt.

30.07.13 09:22
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mim gg gfaut eh säute es chleid.....
wemer zB "4 Hochzeiten+1 Traumreise" luege (aso ig, er hocket glängwilet danäbe ) seiter immer bide Chleider "ou geit ja gaaar nid......." oder "jesses neiiiii" i lose fange gar nümme druf.......

i weiss, dass är wird freud ha - egau öbi itze e wuchtbrumme bi oder nid

u drum ou bi dir eve.... mach dr keni sorge, du wirsch dim gg zu 1000% gfaue

30.07.13 09:24
Eve777 

Re: Bräute 2013

Lus di GG esch jo au de Burner, läck aso mängisch überlegge die Manne scho ned viel .

und Canoa: jo das wägem Vorhangstoff chunt mir au bekannt vor, das esch denn ebe au no gfalle. Und ich ha nur no dänkt ah schööön, zum Glück bestoht mis Chleid jo ned zu 100% us Chiffon!

30.07.13 09:25
dandi78 

Re: Bräute 2013

mi fründ het mir immer gseit, dass er nur wissi chleider schön findet, also nid "do so cremezügs" het er gmeint. das het er mir immer wieder gseit. und eg ha immer dänkt, jo jo, red du nur. eg be sone helle huttyp, dass wiss a mir eifach schrecklich würd usgseh. dorum hani mi fürnes cremefarbigs chleid entschiede. mittlerwile weiss er das und er het ömu nüt me gseit. und eg ha scho immer gwüsst, dass er mi ganz sicher toll wird finde. und wenn er nid wüsst dass es es cremefarbigs chleid esch, würd ers nämlich gar nid merke.

 1 .. 1293 .. 2583 2584 2585 2586 2587 .. 3172 .. 3757
richtig   vorallem   Problem   Hochzit   bearbeitet   gspannt   wirklich   himbeer   einfach   natürlich   Zeremonie   langsam   schnell   Kollegin   irgendwie   Zuletzt   eigentlich   natürli   schaffe   eigentli