| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1298 .. 2593 2594 2595 2596 2597 .. 3177 .. 3757
31.07.13 07:53
valey 

Re: Bräute 2013

jaa mini zwiefel send weg... s kleid isch wunderschön
und das med de schleppe gseht mega schön us wenn sie enne inegno wird
me merkt gar ned das en schleppe dra isch... hoffe mini Mädels hend gester ufpasst bim alegge und bringeds here am hochzitstag


ahh cool hesch was dim schatz chönne abgeh hihi
mim chönti nix abgeh hihihi

jaaa goht nümm lang au bi dir :D :D uiii wie die zit vergange isch...

ahh soo schön med de sprüchli ... was denn für sprüchli öppe? hesch es bispel vo eim? :)



mues no was klises verzelle
i ha ja bluememeitli kleider bi LitB bstellt und beidne probiert und isch super gstande
jetz heds einte meitli s kleid die Woche nomol aprobiert und sie hed jetz zuegno und es goht ehre vel vel z äng...
de lütets mer ah und seged das... obi ned es neus chan bstelle!! superrr
und jetz hends mer gseit obs mer chönd s kleid schicke zum loh änger mache... statt selber go!! (sie wohned 3 stund vo mir entfernt)

31.07.13 07:59
elea 

Re: Bräute 2013

hihi valey, ke ahnig ob das guet goht wenn mi frönd das e Hand nemmt, aber i luege jez mol wie das usechont ;)

ou neiiiiiii, sorry da fendi echt frech!!! du hesch das chleidli jo scho zahlt för si ond jez erwarte si no dass du d änderi zahlsch wenn eri tochter zue nimmt? fendi gar ned oke em fall!!!! sone chinder chleid lo äneder choschtet ned alli welt, ond du hesch doch 4 Woche vor de hochzit weiss Gott no anders em chopf as das chleidli! aso fendi ned dass es zvell erwartet esch dass si sech selber drom kömmere!! dud mer leid, fendi gar ned oke vo ehne em fall!!!!!!!!!!!!

jo bes jett hani die:
-i always know it was you
-i love you more than a fat kid loves cake
-he stole her heart, so she is stealing his last Name
-every love Story is beautiful, but ours is my favorit¨
-lilly&marshall,baby&johnny,paulie&juno,ME&YOU,wall-e&eve,edward&bella,jack&rose
-wouldn`t it be nice....


di andere falle mer jez gar nöm i.... be of de suechi nach so herzigi chline spröchli....

31.07.13 08:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elise härzelchi Gratulation au vo mer! =)

uiiii Valey das esch aber gar ned nätt, wörd ehre gloub eifach ehrlech erkläre dasses ned möglech seg jetzt 1 Mt vorem HZ no es grössers Chleid zorgansiere. Sie selli doch bitte zonere Schniderin goh! Ech meine es esch scho rächt fräch zfroge...fendi persönlech

Was för Tips hends der de so gäh wägem Chleid? Wörd mi auso sehr intressiere =)

Cooli Spröchli Elea, wo genau tuesch die häre?

31.07.13 08:04
elea 

Re: Bräute 2013

die dueni of transparenti Folie drucken ond denne ofd gläsli chlebe woni denn no es cherzli wet dri stelle.

31.07.13 08:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

cooli Idee! =)

31.07.13 08:07
valey 

Re: Bräute 2013

jööö elea voll süess med dene sprüüüch :)))

wie wärs med
"I need you more than a balloon needs air"?? :))

oder

"Without you I'm Nothing, With you I'm Something, Together we are Everything" ?


fendi en uu schöni Idee



jaa das med em kleid glaub mers i has so fräch gfunde
vorallem sie isch mini tante d muetter vom meitli... und sie chönt med ehrer tochter rasch zunere schniderin... wie wett ich nur med em kleid do go abändere? s meitli mues ja debi sii
vorallem hani was defür das sie zuenimmt?
s geilste isch gsi... sie heds nur aprobiert wel eini heds welle aluege wies ehre stoht
stell der vor sie heddis nie meh aprobiert bis a de hochzit und denn wäremer a dem tag do gstande und skleid wär ehre ned gange

31.07.13 08:19
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ou Valley läck die het jo ächt Närve hei, aso do wäri au mega sauer worde. Vorallem wie du seisch, wie söllsch du das Chleidli denn richtig ändere wenn s Meitli s gar ned ahet, wie söll denn e Schnyyderin wüsse was sie wo mues ändere`?? Komischi Vorstellige wo die Lüüt amigs händ.... .

Elea: mega härzigi Idee wäge dene Sprüchli das gseht sicher total schön us .

Ich ha gester au wieder mol chli Hochzyytszüügs gmacht, ha für d Chinder d Verpflegigsböxli beschriftet und bemolt, jetzt gohts mir besser wili wieder e Punkt uf de To-Do-Liste cha abhöggle .

31.07.13 08:26
elea 

Re: Bräute 2013

ähhh valey, die 2 spröchli fendi super!! die nemi grad!! merci vellmol! ;)

jo absolut, chasch doch du nüt deför das s chind zue nimmt! du hesch ere s chleid gschenkt, för de rest esch d mueter verantwortlich! nei fendes aso au sehr frech vo ere und do wördi ere sege dass si doch bitte selber sell luege da du efektiv anders im chopf hesch momentan!

31.07.13 08:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand!

Meld mi au wieder mal... uiiiuiii... jetzt gahts langsam bi allne uf de endspurt, wow!!! Mir sind imene Monet au amene HZ ihglade, freui mi sehr!!!

Valey, schön sind dini Zwiefel wegem Chleid wieder weg

elea, schöni Idee mit dene Spürchli, chan dir wg. Mangel i de Englischkenntnis leider nöd wieterhelfe aber schöni Idee

me: ich warte gspanne ufd Offerte fürd Dankeschärtli

31.07.13 08:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Ladies mol e Frog, wie gohts euch eso, sind ehr au so mega närvös langsam? Ich hät das nie nie nie dänkt, aber sit öpe 1-2 Wuche gohts mir närvlich richtig scheisse, fast alles woni isse chunt wieder use und ich ha immer so mageflattere und mittlerwiile praktisch kei Appetit meh, voll übel. Jetzt weisi werom me seit fast jedi Bruut nimmt eh ab vor de Hochzyyt, keis Wunder wenn gar nüt rächt im Körper bliebt .

 1 .. 1298 .. 2593 2594 2595 2596 2597 .. 3177 .. 3757
natürlich   vorallem   bearbeitet   richtig   einfach   irgendwie   himbeer   Problem   eigentli   schnell   Kollegin   natürli   eigentlich   Zuletzt   schaffe   langsam   Hochzit   gspannt   Zeremonie   wirklich