| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1298 .. 2594 2595 2596 2597 2598 .. 3178 .. 3757
31.07.13 08:31
elea 

Re: Bräute 2013

eve, loschtiger wiis werdi Emmer ruhiger je nöcher d hochzit chont.... hoffe das blibt eso! :)

ui aber ned zvell abneh soscht passisch nöm i dis chleid ine ;)

31.07.13 08:31
Lus

nicht registriert

@valey
wow schön hesch dis chleid chönne ga hole
u i findes super, dass si no grad erklärt hei wägem stäge loufe das chönnt schüsch es fiasko gäh - emu bi mir
u das wägem chinderchleidli findi ou seeehr fräch. isch doch nid dis problem? es isch scho e schöni geste, wenn du d chleidli zahlt hesch.... tssssss. i hoffe, dir chöit das schnäu kläre?

@me
i muesnech no hurti wägem schirm verzeue: i ha e grosse jumboschirm in wiss und dunkublau/schwarz wöue fürs hochzyt (mer weis ja nie wenns rägnet ) bi de ir stadt chli ga luege aber die woni gseh ha si uuu tür (ds stück 89.--). i meine, die schirme brucheni ev. gar nie!!!
öpper het mer mal der typ wäge belfuma.ch gäh. die hei e grosse wisse schwirm - unbedruckt - für 39.--. perfekt. die dunkublaue hets aber nume bedruckt gäh. ha de es mail gschribe öbs dä nid ou uni gäb? u schnäu und u lieb heisimer zrügg gschribe.....
bis itze sigi versümt worde dä blau uni schirm is sortimänt ufznäh, natürlech gäbs dä ou uni. si düegemer je eine no hüt uf d post. u da i se uf dä irrtum heig ufmerksam gmacht, bechömi no grad es gschänkli zum hochzyt: beidi schirme ire bessere türere qualität, jedoch zum günschtigere pris.... DA sägeni doch nid nei? emu wider öppis abghagget

31.07.13 08:32
Eve777 

Hei Ladies mol e Frog, wie gohts euch eso, sind ehr au so mega närvös langsam? Ich hät das nie nie nie dänkt, aber sit öpe 1-2 Wuche gohts mir närvlich richtig scheisse, fast alles woni isse chunt wieder use und ich ha immer so mageflattere und mittlerwiile praktisch kei Appetit meh, voll übel. Jetzt weisi werom me seit fast jedi Bruut nimmt eh ab vor de Hochzyyt, keis Wunder wenn gar nüt rächt im Körper bliebt .

31.07.13 08:32
valey 

bitte elea :)) stell mer das grad so schön vor
so die sprüchli ufd gläsli de med em liecht vom kerzli

Eve ahh cool hesch weder was erledigt
was send denn das für verpflegigsböxli fürs chinder? was hesch dinne? :))

jaa ich Fends scho frech vo ehre
vorallem ich ha au no es krönli für ehri tochter kauft für a dem tag..
und de seit sie ja ich sell das jez überneh i mein hallo??

und wender no s beste ghöre??? (bi sonere hochzeit merkt me würkli weli lüt voll unaständig sind)

mini grosseltere und ebe die tante und no anderi med de chind
und no paar anderi chömed vom Tessin und hend ned welle no bis is Tessin heifahre nachem fest
de hends gseit sie wend dett bim schloss übernachte und mim papi gseit er selle ehn es für die alli zimmer reserviere
(es send öppe 16 lüt)... de heder das gmacht
und vor paar täg lütet mis grosi mim papi ah und seit... "wer zahlt jetzt das Hotel eigendli wo mer übernachtet? wird das übernoh das mer dett müend schlofe?"

HALLO????

31.07.13 08:33
LucyLu 

Guete Morge mitenand!

Meld mi au wieder mal... uiiiuiii... jetzt gahts langsam bi allne uf de endspurt, wow!!! Mir sind imene Monet au amene HZ ihglade, freui mi sehr!!!

Valey, schön sind dini Zwiefel wegem Chleid wieder weg

elea, schöni Idee mit dene Spürchli, chan dir wg. Mangel i de Englischkenntnis leider nöd wieterhelfe aber schöni Idee

me: ich warte gspanne ufd Offerte fürd Dankeschärtli

31.07.13 08:34
Canoa 

LucyLu merci fört Fächer send gester i de Post gseh!
Mi Gg hed nome gmeint: Scho weder es Päckli för dech ond nie för mech!

Ohh du dänksch scho at Dankeschärtli, besch eus haut scho e Schrett vorus! =)

Elea wie wärs met dene:

for the world you are someone but for someone you are the world

love is where you are

numbers begins with 1,2,3,
music begins mit do, re, mi,
alphabet begins with a, b, c
but love begins with YOU and ME!

Love is like a butterfly which you cannot catch, if you sit down quietly it may come to you.

Eve toll chasch weder öbis striche, be eus gohts au vorwärts...

31.07.13 08:34
Lus

nicht registriert

@eve777
i bi nid nervös wägem hürate an sich... da freue mi sehr und weiss, dases zu 10000000% die richtig entscheidig isch. mi macht meh nervös wüu so vieu no nid erlediget isch, i die wuche ou nie meh zyt ha und när sis no genau 2 wuche woni schaffe u när isch dr tag scho fasch da....
das macht mir sorge aber i weiss, dass bis am schluss aues wird passe......

31.07.13 08:35
dandi78 

hallo zäme, e mälde mi au wieder. :-)

@valey: hey so schön dass dini zwiefel wäg si. aso eg finde dis chleid jo der hammer!!! i däm chame eifach nur traumhaft guet usgseh

@elea: das fendi e tolli idee mit dene gläsli. und der 2. spruch vo der valey fendi eifach wunderschön!

@eve: bi mir eschs im fau s'gägeteil... eg mues luege dasi nid no zuenime vor der hochzit. eg chönt durend ässe und be bis jetz überhaupt nid nervös, obwohl dass mir bereits i 16 / 17 täg hürote. hätti au nie dänkt. eg be süsch eher die wo mega nervös esch...
velich chöntsch so tröpfli neh zum beruhige. git sicher so öppis homöopathisches. cha jo nid si dass duurend so problem hesch.

31.07.13 08:39
Lus

nicht registriert

@valey
huch das findeni sooo fräch wägem hotel zahle....
isch ja würklech nid säubstverständlech!!!!
i bi dr meinig, au die wo nid chöi oder wei heifahre söue ou säuber fürnes zimmer luege unds ou säuber zahle. da hört bi mir dr goodwill uf! das geit ja schüsch is uferlose....
mi komisch unggle het ja ou heiwöue während em fescht. mini tante het sech de ab ihrem brüeder so ufgregt, dass si ihm und ihre uf ihri chöschte dete es zimmer im hotel reserviert het. klar, mi duurets dass sis duet zahle... aber schlussändlech machtsis ja freiwillig?

31.07.13 08:41
elea 

valey, i fende ned dass me de gäst MUES s Hotel zahle. stoht jo jedem freu z entscheide ob si wend hai fahre oder det schlofe. ond vorallem seit jo niemert das sis ech es türs Hotel mönd ned...
e hochzit esch sone türi Sache, be geht so vell Geld us do fendis döfte eim d gäst au bez entlascht und es bez öpis selber öberneh!! schloss entli eschs euchi hochzit und ned wiehnachte wo ehr de samichlaus send ond allne gschenkli machet!!!! wie metem chleidli! fendi gar ned oke! schad denke d lüt amigs ned so wiit ond send so egoistisch! si chöne end mol 80.- usgeh före Hotel zemme, bedenke aber ned dasi si för 200.- bi euch chöme go esse und trinke! so züg esch trurig!!!!!

merci canoy! die spröchli notieri mer au grad!! juhu ehr send weder mol en tolli helf ;)

1 .. 1298 .. 2594 2595 2596 2597 2598 .. 3178 .. 3757
bearbeitet   wirklich   Hochzit   vorallem   irgendwie   eigentli   Kollegin   einfach   langsam   Problem   natürlich   himbeer   Zeremonie   schaffe   eigentlich   schnell   Zuletzt   gspannt   richtig   natürli