| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1299 .. 2595 2596 2597 2598 2599 .. 3178 .. 3757
31.07.13 08:41
Eve777 

Re: Bräute 2013

hä komisch jetzt hets mi Post vorhär eifach 2x drido, mi PC het glaub scho Wucheändi .

@valey: jo weisch eusi Gäst träffe sich ebe am 12i und denn wärde sie imene Car am 1 zu de Chile gfahre, dnen hämmer dänkt falls d Chinder e Hungerkriese überchöme i de Chile (sind alli zwüsche 3 und 6i) mache mir ehne so Lunchböxli wo mir eifach chli Rüebli, Darvida u.s.w. dritüend damit sie öpis zum knabbere hätte. Denn hani ebe dänkt will die Chinder jo nonig chöne läse, tueni uf jedes Böxli s Lieblingstier / Figur vom Chind damit sie wüsse weles das ehres esch.

Findes übrigens mega mega fräch wägem Hotel, was söll das, esch doch ehres Ding wenn sie nüm wänd heifahre?? Aso ich weiss ächt ned was die Lüüt amigs für Vorstellige händ *kopfschüttel*.

@närvös sii: ich bi au ned närvös wägem hürote im Sinn vo ich bi mir ned sicher, ich ha eifach mega Schiss dass öpis ned längt zum fertig mache oder Sache voll id Hose gönd. Ich bi glaub eifach e zu feste Controllfreak bi so organisatorische Sache und irgendwie setz ich mi sälber mega unter Druck dass alles perfekt wird, au weni weiss dass das gar ned nötig wär, s wird eh e schöni Hochzyyt au wenn ned alles perfekt esch. Ach wie me sich sälber doch cha tyrannisiere .

Zuletzt bearbeitet am 31.07.13 08:45

31.07.13 08:43
dandi78 

Re: Bräute 2013

valey, eg finde au nid, dass me de gäscht mues s'hotel zahle. im gägeteil, eigentlich sött das gar ke frog si. das mues jede gast säuber überneh. be eus esch das zum glück nie es thema gse. die drü päärli wo au i eusem hotel übernachte zahle s'zimmer säuber.

31.07.13 08:44
Eve777 

Re: Bräute 2013

Das do sind d Böxli woni gmacht ha

Datei-Anhänge
Böxli Kids.jpg Böxli Kids.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 106 kB

31.07.13 08:45
valey 

Re: Bräute 2013

Eve
aso nervös beni gar ned :) ich wett endli dases so wiit isch... freumi meeega fest... aber uf die ander art beni au bezeli froh wenns de endli so wit isch und denn dure isch


Tipps fürs Kleid
aso gester hends mer gseit, wenn me s gfühl hed me mues ergendwas am kleid richte.. au nur was chlises... sell me das JO NED vor de gäst mache... me sell lieber rasch irgendwo versteckt go und sich richte... well anschinend de d lüt sich de nümm errinneret a "s kleid isch so schön gsi" sondern a "d brut hed Emmer müesse am kleid zupfe" :)


LucyLu
ahhh soo schön dankenskärtli :) zeigsch eus denn wenn sie hesch


Lus
ahhh sooo cool wegem scherm :) freutt miii


Hotelzimmer zahle
aso ich finde au ned das me mues zimmer zahle... i meine es isch e jungendherberge.. es zimmer kostet pro pers. 35 fr od so weis au ned 40 fr od kei ahnig...
vorallem hanis u frech gfunde das sie mim papi aglüte hed und so quasi ehm gseit er mueses für alli 16 lüt zahle....
(ich würd ja no verstoh mini grosseltere... aber die andere 8 persone sind eigendli kei verwandt.. eher bekannti woni iglade ha as astand...)
jetz mues min papi für all 16 lüt zahle!! i Fends so frech...
de hends no s gfühl gha.. ja sie chömed de am morge vom hochzitstag zu minere eltere hei und mached sich alli dett parat (wo ich mich sett parat mache)

31.07.13 08:45
dandi78 

Re: Bräute 2013

jööööö eve, die böxli si jo super süess! findi mega lieb vo dir dass du dir so müeh gesch.

31.07.13 08:46
elea 

Re: Bräute 2013

eve, so herzigi böxli! i wet das metem nemo ha!

jo da verstohni wegem nervös si! eifach Emmer die gedanke dass me öpis vergesst oder öpis ned langet bes denn...
hamer jez avo irede, alles woni bruche esch parat... wenn halt deko ned fertig wert chani jo trotzdem hürote...

31.07.13 08:47
dandi78 

Re: Bräute 2013

hi hi, elea... eg möcht das mitem hello kitty druffe ;-)

31.07.13 08:47
valey 

Re: Bräute 2013

Eve777:
Das do sind d Böxli woni gmacht ha


jööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö :))) die böxli send super süüüüüessssss
was hesch denn dri toh?

31.07.13 08:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey

i bi ou bitz froh wenns düre isch.......
i bruche hochyzts-ferie

31.07.13 08:48
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Canoa, super hätts kalppt mit de Fächer, Din GG isch au guet... ich ha däfür scho sooooo lang keis Päckli meh becho

@ valey, läääck isch ja untersti Schublade was die sich erlaubet, unglaublich was es für unanständigi Lüüt git

@ Chärtli: ich zeigs eui den gern sobald ichs han...

 1 .. 1299 .. 2595 2596 2597 2598 2599 .. 3178 .. 3757
irgendwie   wirklich   bearbeitet   Kollegin   Zeremonie   schnell   richtig   eigentli   himbeer   schaffe   eigentlich   Problem   Zuletzt   gspannt   einfach   natürlich   Hochzit   natürli   vorallem   langsam