| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1299 .. 2596 2597 2598 2599 2600 .. 3179 .. 3757
31.07.13 08:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou jooo, eg bruche au ferie! aso eg freue mi MEGA fescht ufs hochzit... und de freui mi aber genau so fescht uf eusi flitterwuche. juhuuuu, imene monet si mer scho in fort lauderdale

31.07.13 08:50
Emma13 

@nervös si... nei bini eigentli nöd, ich freu mi eifach riesig und wett dases endli sowiit isch... en Monet vergaht wie im Flug :) was mär eifach bitz Angst macht isch de ganzi Tag im Mittelpunkt stah, für das bini gar nöd de Typ und das macht mär scho chli Buchweh...

@Hotel also nei das gaht doch überhaupt nöd.... tuet mär echt Leid für din Papi valey, das isch ja so öpis vo frech, als öb di ganz Hochziit nöd scho gnueg tüür isch und als bitte, so öpis frögsch eifach nöd, wenn nöd magsch heifahre (wasi ja au verstahn) denn zahlsch s Hotelzimmer und fertig, da chan doch s Brutpaar nüd defür...

31.07.13 09:01
valey 

eve
jöööö isch voll süess vo dir med em lunch böxli :)) döfi au eis ha?? hihihihihi
schliche mich a dinere hz ine.. und tue mer chli kinderkleider alegge.. be en ganz e chlini de fallts ned up :PPP hihihihihi

jaaa hochzitsferie hihihi würklich bruchi auu!!
so en hochzit isch scho mega schön.. aber zum teil so gwüssi lüt tüend eim nur no meh stress ufsetze

31.07.13 09:02
Canoa 

Eve mega härzegi Böxli...

Sooo ech muess leider mech abmäude muess no einiges mache, schöscht chani de neds bröggli mache...

Möcheds guet ond aune morn ganz e schöne 1. August...

31.07.13 09:03
apple-pie 

Guten morgen!

@valey
Freut mich das du mit deinem Kleid zufrieden bist und all Zweifel aus dem weg geräumt sind!
Also wegen dem Kleid, das finde ich auch sehr frech! Du hast es passen bestellt und somit hast du deine Aufgabe erfüllt. Du kannst doch nichts dafür, das das Mädel zunimmt! Ich würde das nicht machen, da sollten sie sich selbst drum kümmern!
also wir übernehmen keine übernachtungskosten für ein Hotel! Für meine Familie haben wir unsere Wohnung zur Verfügung gestellt und wer damit nicht zufrieden ist, kann sich selber ein Hotel leisten!

@elea
Die Idee mit den Sprüchen auf den Gläsern finde ich auch toll, habe da was bei Etsy gefunden und werde mir die eventuell bestellen. Nur das ich anstatt Sprüche die einzelnen Strophen von den Liedtext unseres Liedes drauf setzten werde!
Wie wäre es noch mit

-happily ever after starts here
- i Love you not only for what you are, but for what i am when i'm with you
-today i married my best friend

@emma
Wow, nur noch einen Monat .... Das wird so schnell Vergehen! Bei uns sind es nur noch 67 Tage!

@eve
Ich bin eigentlich noch gar nicht nervös! Irgendwie ist das ganze noch ziemlich unrealistisch für mich! Ich denke irgendwann wird der Tag kommen, da wach ich morgens uff und begreife, das bald eine Hz-Feier stattfinden wird! Und dann werde ich nervös
Ach, die Dosen sind ja mal herzig unten links würde meiner Tochter gefallen

@lus
Das ist ja cool mit dem Schirmen ... Und wieder was abgehackt

31.07.13 09:03
dandi78 

Wohäne göit dir eigentlich so id Flitterwuche? Nimmt mi wunder...

31.07.13 09:04
Lus

nicht registriert

@dandi78

mir gö nach uhu.....

31.07.13 09:08
dandi78 

lus, uhu??

31.07.13 09:09
Lus

nicht registriert

Ums Hus Um.....

31.07.13 09:12
dandi78 

ahaaaa
de machet dir gar keni ferie? au nid es paar täg chli furt oder so?

1 .. 1299 .. 2596 2597 2598 2599 2600 .. 3179 .. 3757
Kollegin   einfach   eigentli   gspannt   irgendwie   langsam   schnell   wirklich   richtig   vorallem   Zeremonie   bearbeitet   himbeer   schaffe   Problem   Zuletzt   Hochzit   natürlich   natürli   eigentlich