| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 130 .. 258 259 260 261 262 .. 2010 .. 3757
18.05.12 09:18
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja min GG findets ok... er findet eifach Location, Esse und Unterhaltig sind di wichtigste 3 Sache und so wie er gredet hett hetts supper töönt...
Mir hend eifach scho enormii Usgabe und darum möchti spare woni chan aber er hett scho recht am schluss blibet eifach die 3 sache... und wenn die 3 Stimmed denn isches supper...
naja mier hend bis mitti Juni ziit nacher münd mer ihm Bscheid ghe...

18.05.12 09:23
MaLu 

ja wenn dir so überzügt sid, denn passt das sicher
i bi de o gspannt wie das mit üsem budget ufgeit...!

- 22.06.2013 -

18.05.12 10:09
bergeri 

@Valeria: Hen iar nid so öppis wia an Tätschmeister? I chan diar leider nid säga ob das viel isch oder nid. I kenna das überhaupt nid, dass ma so öppert angagiart. Bi üs im Umfeld isches so dass miar a Tätschmeister hen und dä tuat dr ganz Obet organisiara und so Unterhaltigsilaga machen üseri Verwandta, Bekannta, Kollega...

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

18.05.12 10:25
MaLu 

bi üs wird das öppe so si wie bi dir, bergeri

- 22.06.2013 -

18.05.12 10:30
Nemo 

Bi eus au. De Tätschmeister weiss was eus passt und was nid. Er wird denn vo all dene Sache wo a ihn anetreit werded, die uswähle, wo er denkt dass sie eus am meiste spass mached. mir händ ihm gseit dass mir wend dass chli öpis lauft, aber nöd anndauern. er macht das scho, da hani volls vertraue i ihn.
was mir eus no überleit händ isch, so en "chellner" wo ebe keine isch z'organisiere. mir händ das mal amene firmefäst gah und das isch sowas vo witzig gsie. bis das d'lüt gschnallt händ dass sie verarscht wreded... so lustig!! aber mir händs denn sie gla, will de spass grad wieder einiges choste wür...

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

18.05.12 11:02
Valeria01 

doch doch mier hend en Tätschmeister und 4 trauzüüge aber dur das das mier au beidi recht jung sind, sinds eusi Trauzüüge au... de Tätschmeister isch min Götti het scho erfahrig aber mit 180 Gäst wo sie sich münd kümmere wierd das nöd eifach... darum hend mier eine welle wo d'Gäst unterhaltet.... klar mached mini Trauzüüge und de Tätschmeister au ööpis aber die werdet sicherlich au viel ztue ha mit de Gäst...

18.05.12 18:00
Sterndli04 

Hallöchen zusammen

@Valeria: Ich finde das eigentlich einen guten Preis. Die meisten Djs kosten ja 1500 Fr in etwa. Und du hast da ja dann fünf Personen oder so, die für die Unterhaltung da sind, da denke ich, ist das schon angemessen
Wir haben mal den DJ in unserem Stamm-Pub angefragt. Der hat gesagt, er würde es für 600 Fr. machen. Wär ja mega

Wir haben ja für den Abend ein Caterer, welcher auch die Gäste bedient. Jetzt haben wir uns überlegt, dass wir noch eine Bar machen wollen. Der Caterer bietet das nicht an, deshalb denke ich, dass wir die Getränke selber kaufen und dann jemanden fragen (ist eine Bekannte und wäre eigentlich sonst nicht eingeladen), ob sie uns die Bar macht. Was haltet ihr davon und was denkt ihr, ist ein angemessener Preis? Wenn alles schon parat ist und es wirklich "nur" ums Drink-Mixen geht...

Wünsch euch ein schönes Wochenende.

Liebe Grüsse

21.05.12 06:52
nini 

Guetä Morge mitenand!

Ich hoffe, ihr händ alli äs schöns (langs) Wucheendi gha!!
Ganz en guete Start i di neu Wuche!

Lg, Nini

***17. August 2013***

21.05.12 09:42
Valeria01 

Hoi zäme

hmmm bin grad nöd so guet gstartet... ha mi gester über mini schwöögerin ufgregt und min GG het mi au grad no hessig gmacht... ach mensch

ich han mal e frag.... ich han ja kein Atrag becho....
mier hend letscht jahr im summer a de HZ vo mim Cousin drüüber gredet und denn wo mer vo de Ferie zrugg cho sind hend mer eus uf es Datum geeiniget und aafange HOtels sueche... ich han denkt es chumt denn scho no eine... aber nei... und wenn ich ihn fröge wieso chumt eifach de Spruch: ja eifach ....
ich bin mega enttosche und es tut mer mega weh....

bez. DJ hend mer ez nümme gross drüüber gredet aber ich glaube es lauft druf use dass mer ihn nemet....

@ sterndli
also du wotsch dinere Kollegin ööpis geh? wie lang müsst sie denn öpe?
hmmm ich würd so 200-300 CHF... oder so isch no schwierig...

@all
in Waldshut hetts en mega coole Bastellade... de heisst Teddy und hett so bastelwaare für 1 Euro und so.... und denn mega schöns Züüg vorallem!

lg valeria

21.05.12 09:48
Nemo 

oh nei, das tuet mer leid. aber es isch doch wunderschön dass er überhaupt hürate möchti. ich hett jetzt nöd unbedingt en atrag brucht, obwohl ich eine übercho han und das nie erwartet hetti.
aber wenn dir das so viel bedüted, denn mach ihm das doch mal so richtig klar. viellicht meint er au, dass du das eifach möchtsch, "wills sich so ghört". säg ihm doch mal wie sehr dich das wür freue.
ich hoffe es git da für dich e lösig.
ich bin total überumplet gsie. mir händ eus vor 2 jahr mal eigentli degäge entschiede zum hürate und händ eifach gseit, dass wenns mal wür chind gä, denn würemer no hürate.
und denn staht er am valentinstag mit em ring da und macht mir en atrag, völlig us heiterm himmel. han echt kei ahnig gha devo. und grad er, er isch immer gäge s'hürate gsie, weiss au nöd was mitem passiert isch :-)))) aber finds u mega herzig!
wünsche dir alles gueti valeria und dass sich das klärt!

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

1 .. 130 .. 258 259 260 261 262 .. 2010 .. 3757
natürli   langsam   vorallem   bearbeitet   einfach   wirklich   Zuletzt   Kollegin   Zeremonie   gspannt   natürlich   eigentlich   schnell   Hochzit   eigentli   Problem   schaffe   richtig   himbeer   irgendwie