| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1300 .. 2598 2599 2600 2601 2602 .. 3180 .. 3757
31.07.13 09:23
dandi78 

Re: Bräute 2013

@apple
das ist natürlich super, dass deine mama und deine tante auf die kinder aufpassen. so habt ihr ein gemütliches wochenende nur für euch zwei!
schön dass es so gut läuft. freut mich wirklich für euch!

31.07.13 09:26
Eve777 

Huuuch e viertel Stund wäg und scho paar Siite meh, läck sind ehr flissig mit schriebe hüt .

@böxlis: danke vilmol, ha au grad Freud dra und bi froh hani jetzt öpis meh erlediget woni uf minere Checkliste gha ha und hoffe d Kids freue sich denn .

Jetzt sötte mir bald emol d Gästeastecker fertig bastle und d Gastgschänkli mache, d Zyyt rast hani s Gfühl. Irgendwie sinds jetzt überall no so chlini Sache wo mir müend entscheide oder mache, weiss irgendwie im Momänt ned so rächt wo afange obwohl mir scho mega viel eigentli fertig händ. Aber s chunt scho guet, freue mi eifach wenn mir alles fertig händ und denn leiht sich hoffentli mini Nervosität wieder .

31.07.13 09:31
apple-pie 

@dandi
Danke dir!

@me
Hz mäßig läuft im Moment nicht wirklich was, ich denke ich werde mal den ganzen Tagesablauf durchgehen und dann seh ich ja, wo noch was zu machen ist!

31.07.13 09:34
Lus

nicht registriert

@apple-pie
weiss du schon was neues vom anwalt?

31.07.13 09:35
valey 

Apple schön zu hören, dass alles super läuft :) jetzt seid ihr endlich alle vereint :)

Eve das chunnt scho guet kei angst :D

31.07.13 09:36
Slash 

Guete morge zämme,

ich bi au mit vo de Partie :)

@Eve - die Böxli gsehnd super us! Bis zue welem Alter vo de Kinder hesch du die Böxli gmacht? Mr händ drum au es paar Kinder, aber die sind scho bitz älter, also s'jüngste isch 6 u denn gits e 7 jährigs u denn gohts erst wieder mit 10 resp. 12 + 14 jährige wytter.

@Elea - tolli Idee mit de Sprüchli - ich hät au no es paar Idee (falls de überhaupt no es paar bruuchsch :))
- ever mine, ever thine, ever ours
- If home is where the heart is, then my home is where you are
- There’s only 1 thing 2 do 3 words 4 you. I Love You.
- Love is the absence of judgment.

@Ferie - ich bruuch au gli Ferie! Aber gli isch es sowyt. Ich freu mi au so sehr uff unseri Flitterwuche in Bora Bora & Moorea

Aber z'erst wird ghürote :D

31.07.13 09:37
elea 

haha eve, has gliche denkt. be rasch em znüni gsi ond schwups muesi 3 site no lese

apple, merci förd spsrüchli! die send so herzig! :)
valey au dini fendi toll! de erst werdi secher ne, de gfallt mer mega (met de Realität etc..)

dandi, ehr gönd of fort lauderdale? dasch so toll det! be met minere beste fröndin mol gsi, mer hend dem ab denn nomeno fort hotterdale gseit well det de ganz tag wondershcöni halbnacki Männer ome laufe! s paradis eschs gsi au Miami, wird mega cool! ehr werdet secher ned entüscht si! :)

mer gönd zersch e Woche uf Singapur god Stadt aluege. ond de 10täg relaxe uf ko samui! :) freu mi scho!

yeah danke slash!!! vo dene werdi secher au eine bruche!! tol merci vellmol!!!! ;)

Zuletzt bearbeitet am 31.07.13 09:39

31.07.13 09:39
Emma13 

@valey ja seeehr wahrschinli wird's Philippine... mir hends immernonig gschafft zum is Reisebüro Min Maa isch jetz voll im Prüefigsstress (het sini Abschlussprüefige 1 Wuche vor de HZ und darum schiebemers wohl uf nach de HZ, aber das wär mal de Plan :)

31.07.13 09:42
dandi78 

@elea
wow, schöni halbnackti männer... das tönt jo super! si zwar eusi flitterwuche aber luege darf me jo

mir si vor drü johr uf koh samui gse. das esch wunderschön! mir schwärme jetz no vo dene ferie. wunderschöni stränd, tolls ässe und mir hei e tolli hotelalag gha. das wärde traumferie, chasch di druf freue. wohäne göit dir genau in koh samui?

31.07.13 09:44
snet 

Guten Morgen Miteinander

Ohje, jetzt bin ich ganz neidisch auf Euch, weil ihr alle so wunderbar noch in die Flitterwochen geht Für die Unentschlossenen unter Euch: Eine meiner letzten Reisen, die mir am Besten gefallen hat, war ganz klar Hawaii. Ich habe schon meinen Mann gefragt ob wir nicht noch einmal dorthin gehen können. Ich will im Herbst (da hat er WK) und er im Frühling (da hab ich Feriensperre). Ziemlich doof.

Gestern habe ich mit einer Freundin auch noch ein paar Tage Urlaub gebucht - und zwar gehts nach Wien!

So, ich muss jetzt eigentlich nur noch 4 Wochen arbeiten und hab dann frei. Freu mich drauf.

1 .. 1300 .. 2598 2599 2600 2601 2602 .. 3180 .. 3757
eigentlich   bearbeitet   himbeer   eigentli   einfach   Kollegin   langsam   natürlich   Zeremonie   richtig   natürli   vorallem   schnell   wirklich   irgendwie   schaffe   gspannt   Problem   Zuletzt   Hochzit