| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1301 .. 2599 2600 2601 2602 2603 .. 3180 .. 3757
31.07.13 09:45
dandi78 

Re: Bräute 2013

@snet
wien esch super, die stadt het mir mega guet gfaue. freu di!!!

31.07.13 09:46
valey 

woow ehr gönd aber au all a so schöni orte :P würd am liebste au überall medgo hihihi

so so elea ..- halb nackti manne :P

31.07.13 09:51
elea 

haha ebe dandi, luege döfsch jo glich en fort hotterdale ;P i und mini fröndin hend zo dere zit au bed e frönd gha aber hend de ableck natürlich glich gnosse

ou cool, freut mi grad mol entli öpis psoitivs vo ko samui zghöre! ghöre so vell negativs wie dreckig und touristisch es sig... aber das eschs miner meinig no meistens em usland...
euses Hotel esch in bo phut http://www.bophutresort.com/
velecht hesch mer jo grad no en tipp för ko samui? ;)

ou snet wien!!! e traumhafti Stadt! be nor mol 3 täg gsi aber ha gseit i wet oonbedengt weder mol he!

31.07.13 09:51
apple-pie 

@lus
Mein Schatz und ich waren 25.07. bei meinem Anwalt! Leider ist es so, das weder wir noch der Anwalt was tun können und das ganze verfahren in den Händen des Richters liegt und wenn der meint zu trödeln, dann können wir nichts dagegen tun!
Wir können also nur abwarten und Tee trinken!
Der Anwalt meinte wenn wir Pech haben wird es erst September oder Mitte Oktober! Ich bin ziemlich ausgeflippt und meinte darauf, das es in meinen Augen Glück ist, wenn es bis dahin klappt, denn so lahmarschig wie dieser Richter ist bin ich 2014 noch nicht geschieden! Ich dachte immer es geht um das Kindeswohl, aber der Depp scheint keine Kinder zu haben ... Wenn ich könnte würde ich persönlich dem was Flöten!

@snet
Cool, Wien! Wünsche dir viel Spaß!

Zuletzt bearbeitet am 31.07.13 09:54

31.07.13 09:56
valey 

ohhh jee apple.. tut mir leid... hoffe der richter macht entlich vorwärts!!!!! und dass vielleicht doch noch alles rechtzeitig klappt¨!!! drücke dir beide Daumen!!

snet woow wien.. wetti au scho lang mal gooo

31.07.13 09:58
Eve777 

Slash:
Guete morge zämme,

ich bi au mit vo de Partie :)

@Eve - die Böxli gsehnd super us! Bis zue welem Alter vo de Kinder hesch du die Böxli gmacht? Mr händ drum au es paar Kinder, aber die sind scho bitz älter, also s'jüngste isch 6 u denn gits e 7 jährigs u denn gohts erst wieder mit 10 resp. 12 + 14 jährige wytter.

@Elea - tolli Idee mit de Sprüchli - ich hät au no es paar Idee (falls de überhaupt no es paar bruuchsch :))
- ever mine, ever thine, ever ours
- If home is where the heart is, then my home is where you are
- There’s only 1 thing 2 do 3 words 4 you. I Love You.
- Love is the absence of judgment.

@Ferie - ich bruuch au gli Ferie! Aber gli isch es sowyt. Ich freu mi au so sehr uff unseri Flitterwuche in Bora Bora & Moorea

Aber z'erst wird ghürote :D

Mir händ ebe nur chlini Chinder, alli im Alter zwüsche 3 und 6i. Denn hämmer no 3 Chlichinder (aso wörkli bis 1 Jährig) det machi keini Böxli willi ch devo usgo dass die immer no Schoppe / Breili händ. Dänke s esch vorallem für chlini Chinder eifach rächt lang i de Chile und zum anefahre etc. drum hämmer gfunde mir mache das damits denn keini Hungerrast-Attacke geht *g*.

31.07.13 09:59
apple-pie 

@valey
Ja, das hoffe ich auch! Aber ich rechne damit, das es dieses Jahr nicht klappen wird und wir nur das Hz fest haben werden!

31.07.13 09:59
dandi78 

@elea
es esch jetz scho nid grad suber uf de strosse, aber wie du scho gschribe hesch, das esch im usland meischtens so. eus het das nid gstört. mir si am chaweng beach gse. dört wo dir sit kennis leider nid. aber das resort gset jo hammer us! wow, so schön!
mir hei mou e insle rundfahrt gmacht, die esch super gse. unter anderem si mer e kokosplantage go aluege, elefanterite, zum grosse buddha si mer gange (dä gseht me rächt guet, wenn me d'insle aflügt) und me het traditionell thailändisch gässe. so öppis würdi unbedingt mache.
de würdi unbedingt guete sunneschutz mitneh. mir hei eus beidi i de erschte paar täg verbrönnt.

31.07.13 10:00
CoRa 

Huhu Fraue

Der sit jo rechti fliiissig

@abnehenen & eve,schö wär, im Momänt beni rechtig verfrässe und muess luege dasi ned zuelegge

@Übernachtung Hotel & valey: halo geits eigtenli no das der das söllet zahle? de söuets doch erschöpf hei fahre vom HZ wenns ned säuber wännd bläche?! Meine sorry, si wärde es wunderschöns fest erläbe- esch das ned gschänk gneu?!! tsss

@namensanstecker, ha am wucheänd bastelt, wie findeters?

Datei-Anhänge
Anstecker.jpg Anstecker.jpg (34x)

Mime-Type: image/pjpeg, 45 kB

31.07.13 10:01
valey 

jöööööööööööö cora die asteckerli sind voll herziiiig :)))))

1 .. 1301 .. 2599 2600 2601 2602 2603 .. 3180 .. 3757
Hochzit   wirklich   Kollegin   schaffe   himbeer   Zuletzt   Problem   einfach   irgendwie   gspannt   richtig   langsam   eigentlich   schnell   natürlich   vorallem   eigentli   natürli   bearbeitet   Zeremonie