| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1302 .. 2602 2603 2604 2605 2606 .. 3182 .. 3757
31.07.13 13:09
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

uh nei himbeer
s isch eifach grad gäbig gange zum wächsle wüu dr telefontyp grad isch da gsi
i wott mi aut name scho no chli gniesse - apropos - chöiter öichi unterschrift?

31.07.13 13:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das isch doch praktisch Lus :)

Mir isch öpis luschtigs passiert... han im Gschäft paar Firmene müesse kontaktiere zum überprüefe öb no gwüssi Mitarbeiter det schaffet... es sind sicher 15 Telefon gsi und jedes Mal hani mi konzentriert und de Name richtig gseit, bim letschte vode Liste, kei Ahnig, vilicht willi froh gsi bin dases dure isch... hani plötzli mitem alte Name agfange, hans gmerkt, han denn gseit "äää oh nei ehm 'tschuldigung... so und so" und s ganze Büro het afange gröle...

ahaha ich hets doch eifach chöne si lah, die Frau am Telefon hets eh nöd gmerkt debi hani mi no gross müesse verschnurre

D Unterschrift chani scho ganz guet :)

31.07.13 13:23
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi Emma13

Gäu das brucht eifach es zitli bismer dinne isch
I findes immer so härzig wesech öpper mit em fausche name mäudet, hani ou scho gha

i mues äbe no flissig üebe mit dr unterschrift... s wott no nid so wie ig wott

31.07.13 13:25
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja ihihi isch eigentli grad ä gueti Üebig gsi... s letschte mal het's denn eifach nöd wele klappe und ich han selber müesse lache... was die wohl denkt het

Hesch ja no bitzli Ziit zum üebe :)

31.07.13 13:32
elea 

Re: Bräute 2013

ou ehr hend all mega tolle schmuck! i hamer no no weniger as gar kei gedanke gmacht ha ke blasse wani wet oder was wörd passe! :)

haha Emma, so toll!
secher ad onderschrift ehsch di scho gwöhnt? has gfüehl da gieng bi mer lenger.. de Name schribtsch jo weniger oft as de Name musch sege...

31.07.13 13:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich mach mer denn en grosse chleber as telefon...
ich ha letscht wuche mal güebt, ich muess nächst dunnstig ufem passbüro mitem neue name unterschribe und das söll ja einigermasse usgseh denn. scho inere wuche! denn hani all bürokratische termine dure, uiuiui

31.07.13 13:39
snet 
Re: Bräute 2013

@Schmuck: Wow, wirklich ganz schönen Schmuck habt ihr da. Slash, deine Ohrringe sind mega! Mag diesen Vintage Schmuck auch.

An meiner HZ hatte ich Ohrringe an die bereits ca. 5 Jahre alt waren. Sie haben gerade toll gepasst. Mega Blingbling und schwer

@Name im Geschäft: Ich hatte keinerlei Probleme mit dem Wechsel auf den neuen Namen - im Gegenteil: Endlich hatte ich noch die letzte Brücke zu meinem Vater abgerissen. Also habe ich eigentlich immer den richtigen Namen am Tel. gesagt. Nur hat das leider auf Kundenseite zu Missverständnissen geführt. Mir hat z.Bsp jemand gesagt: "Lustig, Sie klingen wie Frau XY". Ich musste immer erklären, dass wir ein und dieselbe Person sind

@Ausweis: Endlich ist es so weit - am Fr wird der neue Pass gemacht! Hab jetzt die Flugtickets auch gleich auf den neuen Namen ausstellen lassen.

31.07.13 13:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich auch snet... wollte doch die flitterwochen gleich nutzen, um mich an den neuen namen zu gewöhnen

31.07.13 13:59
elea 

Re: Bräute 2013

hihi mer hend d fletterwoche au grad ofe neu Name buechet! goht mer glich we der himbeer, wet doch das grad uschoschte! ;)

31.07.13 14:11
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sodeli itze hani no grad e termin im aperorestaurant abgamcht für no mau hurti ga z bespräche wie vieu mer si etc. dä sunnti chöimer scho verbi
eigentlech wär das telefon d ufgab vom gg gsi (immerhin isch d wirtin no e schueukollegin vo ihm). aber i ha itze 2 wuche uf dä termin gwartet u itze säuber aglütte

selbst ist die braut

öppis meh zum abhagge

so i verlahnech itze de scho. mir hei am 14.30 fürabe und hei de zue bis am mäntig (gschänk vom büro dr. 2.8.). häbets guet!

 1 .. 1302 .. 2602 2603 2604 2605 2606 .. 3182 .. 3757
schnell   Zeremonie   himbeer   natürlich   Zuletzt   Hochzit   irgendwie   vorallem   einfach   schaffe   wirklich   langsam   eigentli   bearbeitet   gspannt   Problem   richtig   eigentlich   natürli   Kollegin