| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1304 .. 2605 2606 2607 2608 2609 .. 3183 .. 3757
02.08.13 08:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

so, hüt wird ich wahrschinlich selbstgspräch müesse füehre da, oder isch vo eu susch no öpper ume? :-)

@lus: das isch doch echt müehsam. ich verstah aber au nöd warum sie nöd cha später dezuestosse. chönder nöd mal z dritte zämehocke?

02.08.13 08:38
snet 
Re: Bräute 2013

@Himbeer: nönö, ich bin auch noch da! Es ist zwar viiiiiel zu schön um zu arbeiten... Wir haben gestern unseren neuen Grill eingeweiht (resp. neu ist der nicht, wir haben ihn einfach geschenkt bekommen).

@Lus: Ohje, verzwickte Sache. Aber mir kommt deine TZ halt einfach ein bisschen wie eine Dramaqueen vor. Sie braucht das Drama und die Aufmerksamkeit. Solche Leute sollte man eigentlich einfach sein lassen. Es ist nicht dein Problem, du organisierst den Polterabend nicht und solltest auch von der Organisation (auch wenn es Streit zwischen einzelnen Parteien gibt) eigentlich überhaupt nicht betroffen sein. Also suche nicht nach einer Lösung, wieso solltest du dir den Kopf darüber zerbrechen?

02.08.13 08:38
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge himbeer ;)
be au no do... aber so Tod müed vom wenige schlofe dasi sogar Espresso ha müesse trenke am morge (ond i hasse kafii )
ond leider hani au brutal vell ztue, aso weissi nonid wie vell i do höt cha metzieh...

02.08.13 08:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah schön, zwei mitstriiterinne :-)
ja ich wird au chli gas geh demit ich am namittag cha gah und nochli id badi höckle. ich ha aber au nöd so viel ztue irgendwie und denk sowieso nur a die hochzit. genau hüt i 6 wuche isch euses zivile und morn denn s fest, uiuiui jetz gahts plötzlich mega schnell!

02.08.13 08:49
elea 

Re: Bräute 2013

ah himbeer so läsig! bi mer sends morn no 5 Woche!!
gester hani mim frönd gsiet "nöchst monet hürote mer!" und de hetter grossi auge gmacht ond de hemmer beidi gseit, chom mer warte no es johr das goht z schnell
nei sesch erschreckend....

02.08.13 08:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja säg nüt... guet namal es jahr warte würd mi au agurke. bi denn also scho froh wenns au dure isch und ich mini hirnkapazität für anders cha bruche. ich denk ja echt a nüt me anders.

02.08.13 09:26
elea 

Re: Bräute 2013

guet i wörds au schön fende no es johr verlobt zsi... momentan denki Emmer, i cha nomeno en monet vo "mim frönd" rede... drom segis jez mega oft zoms no mega uszchoschte aber ebe esch jo de au schön wenn me verhürotet esch... aber halt mega vell sege, de tag goht so schnell verbi etc... ond wenns de verbi esch ond me sech nöm cha ofd hochzit freue dasch scho bez trurig ergendwie...

aber sesch wörkli onglaublech... i has gfüehl es sig gester gsi womer eus verlobt hend letscht Oktober. ond jez ghöri zo dene wo chöne sege "nöchst monet hürote mer" wow......

02.08.13 11:04
snet 
Re: Bräute 2013

Wuhuuu, jetzt hab ich kurz im Internet gestöbert und bin per Zufall auf das perfekte Geburtstagsgeschenk für meinen Mann gestossen! Mega toll!

@Verlobungszeit: Wir waren 1 Jahr und 1 Monat verlobt. Jedoch haben wir erst 6 Monate vor der Hochzeit wirklich angefangen zu planen, da wir zwischenzeitlich noch längere Zeit im Ausland waren.

02.08.13 11:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoooi zäme... also ich bin au no da, mental bini aber dusse am sünnele :)

Mir hüratet DE Monet und ich chum langsam Panik über nei, freu mi sehr und bin eigentli au froh wenn de Tag chunt, au ich chan nur no a die HZ denke... am Mittwuchabig hani flissig ade Menükarte bastlet :)

Mir sind genau es Jahr verlobt gsi und jetzt simmer ja eigentli scho Ma und Frau... ach isch das schön

02.08.13 11:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus sinds knapp 14 mönet gsi. ich has e schöni ziit gfunde aber bi au froh wenns denn nachher wieder es anders läbe näbem fest git. und es git ja denn au bald wieder neui projekt wie huus oder familieplanig. ich freu mi sehr druf nacher chöne "min maa" z säge, au wennis jetz no sehr komisch finde.

so jetz hani grad probeziit bestande, juhuu :-)

 1 .. 1304 .. 2605 2606 2607 2608 2609 .. 3183 .. 3757
richtig   Kollegin   Zeremonie   vorallem   Hochzit   schnell   Problem   wirklich   Zuletzt   gspannt   langsam   eigentli   irgendwie   natürlich   einfach   bearbeitet   eigentlich   himbeer   schaffe   natürli