| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1304 .. 2606 2607 2608 2609 2610 .. 3184 .. 3757
02.08.13 11:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

ahaha das mit "min Ma" hani nonig so im Griff

... grad geschter hemmer über Familieplanig gredt...

Gratuliere himbeer... scho 3 Mönet ume? :)

02.08.13 13:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja, 3 mönet uf de tag :-)
hmja mir händ au drüber gredt bzw min fründ hät sone bemerkig gmacht, das mer i de flittis ja chönnted loslegge. ich ha denn nur gseit "was?" und er so "hä?" als hett ers nöd verstande. ich ha denn aber nöd wiiter nahghaked. aber ich denk mir warted scho bis nächst jahr no.

02.08.13 13:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi... isch luschtig, au bi eus isches min GG wo s Thema ufgno het, und au er het gfunde ide Flittis wärs doch perfekt... ich han eigentli au nonig gross demit grechnet gah, finds aber umso schöner wenn de Wunsch auf wo sinere Siite da isch (meistens sind ja d Fraue wo das Thema aspreched) .. mir hend jetz eifach abgmacht dass mär alles spontan agönd, ich han sowieso plant gah d Pille im September absetze, unabhängig vo dem, nimm sie eifach scho sit 8 Jahr und find jetz chani e Pause mache... im Dezember gömmer id Flittis und denn luegemer wie's chunt :)

02.08.13 13:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich denk ich chönnt nach de flittis eifach mal de ring absetze und luege wie sich alles ipendlet. und folsüüri sött mer ja au am beste scho 3 mönet vorher neh, ich bruch also schochli meh vorbereitigsziiit :-)

02.08.13 14:11
elea 

Re: Bräute 2013

wenn mer hürote send mer topf genau 11mönet verlobt gsi! :) aber i freu mi eigentli ned so druf em "min maa" zsege. "ma" dönd so alt, ond i füehl mi gar ned alt... drom hani bez müeh met dem.. Ehemänner send i mine auge so alti cheibe!
pille absetze hemmer eus au scho gedanke gmacht. aber die letschti hets bi eus ome recht Babys ghaglet ond jez semmer eus weder mol bewosst worde was för en ischnidendi entscheidig das esch, drom dömmer das jez no bez usestüdele ;)

02.08.13 14:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja genau, das hani au scho ghört... ich han im Oktober sowieso immer Jahreskontrolle, denn chanis grad mal aspreche und allefalls scho mal afange neh... wett eigentli d Flittis au no i volle Züg gnüsse chöne, wenn hemmer denn scho wieder 4 Wuche Ferie am Stuck? :)

02.08.13 14:24
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Das mit den Flitterwochen ist sicherlich noch eine gute Überlegung. Ich war im 2. Monat schwanger als wir unsere Flitterwochen angetreten haben und mir wars oft nicht gut und übel. Durch das konnte ich sie schon nicht ganz so geniessen. Ich denke ich hätte es anders gemacht rückblickend und die Flitterwochen noch in vollen Zügen genossen.

Phu, ich mag einfach nicht arbeiten in dem heissen Wetter!

02.08.13 14:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja ich han au recht Mühe hüt... definitiv z'heiss zum im Büro hocke und schaffe... zzzzzz

03.08.13 13:16
Lou259 

Re: Bräute 2013

Hoi zusammen,

Ich bin mit den nerven am Ende... Meine Schwiegermutter bringt mich noch im den Verstand! Sie will uns vorschreiben, wen wir einladen müssen, was ich anziehen muss, ... Und das schlimme, mein mann sagt nichts, er stellt sich nicht vor mich, ... Zur zeit will ich nicht mehr heiraten! Es macht mich richtig fertig, dass sie sich so einmischt :(

03.08.13 13:43
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ Lou 259 Wann heiratet ihr denn? Männer stehen da leider meist zwischen Stühle und Bänke und sind selbst überfordert. Aber du kannst ihr ja einfach sagen, dass sie das sein lassen soll. Oder nicht?

 1 .. 1304 .. 2606 2607 2608 2609 2610 .. 3184 .. 3757
schaffe   Hochzit   himbeer   Problem   einfach   richtig   irgendwie   eigentli   Kollegin   schnell   eigentlich   gspannt   langsam   vorallem   bearbeitet   Zeremonie   natürlich   Zuletzt   wirklich   natürli