| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 131 .. 259 260 261 262 263 .. 2010 .. 3757
21.05.12 09:52
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ valeria, das verstahni, dass du da chly enttüscht bisch..! i hoffe ganz fest für di, dass dä atrag no chunnt
meistens ja denn, wemes gar nid erwartet !!

- 22.06.2013 -

21.05.12 10:08
saerli 

Re: Bräute 2013

I verstoh di Valeria. Ich han au keine übercho ond das wurmt mi hüt au amig no... Am meiste denn, wenn dLüt eus froged wie de Atrag gsie esch oder wenn sie säged: zeig mal din Ring! Und ich säge denn: I ha kene...

Es esch halt scho en spezielle emotionale Wert dehinter und mer erinneret sich sLäbe lang a de Moment. Genau so esch es met em Ring. I "bruche" de Ring ned, damit i en Klunker ha, sondern wills es Erinnerigsstück esch, wo mer eifach am Herz liet.

Es esch ned so, dass er kein Atrag het welle mache. Er het eifach de ober-perfekti Moment welle ha ond het solang gwartet uf de Moment, dass eusi Hochzit scho fast fertig planet gsie esch. Ergendwenn hanis de nöm lustig gfonde, bzw. es wär eifach nüt me speziells gsi, wenns sech sowiit usezögeret, vorallem hani afo zwiefle warum ers den solang ned macht. So hets au zu chlinere Strits ond Missverständnis gfüehrt ond am Schluss hets mer abglösche ond i ha gseit i welli kei Atrag me... I glaub er bereuts scho bitz, dass er kein Atrag gmacht het, au wenn er das ned so zeigt. Aber er merkt genau, wies mi verletzt, wenn anderi vo ere Aträg und Ring schwärmed, während ich näbedra sitze und innerlich dra dänke, dasi mer das au gwünscht hät.
Was sells. Er hürotet mi met sim ganze Herz, das esch sschönste ond mer send sehr glücklich. I chome drüber weg, dass es kei Atrag geh het

sWichtigst esch, dass er di vo ganzem Herze liebt und wet hürote

°°°22. September 2012°°°

21.05.12 10:20
Valeria01 

Re: Bräute 2013

danke viel mal für eui liebe wort... mier hend scho ooft über das gredet und ich hanem au scho under Träne erkläärt wie wichtig mier das werii aber ja...

kei ahnig jetzt isches warschindli so das er sich denkt mier sind eh scho am vorbereite denn muss er eh keine meh mache und ehrlich gseit würd ich jetzt au keine meh welle...es weri eh numme durch mich erzwunge worde nöd?
also ich weiss nöd ob ich mich richtig freue könnt...

er wott unebdingt hüürate und freut sich au...darum chani nöd verstah wieso er mier keine gamcht hett...

mir tuts ebe au weh wenn anderi vom aatrag redet... en ring hani scho... hani vor 3 Jahr en Solitär becho... und denn zeigi halt amel de... aber lettschi hett sini Cousine am Ffründ vor de Fam en aatrag gmacht...das het mich so gwurmt und hett mier soo weh tha... aber er schnalts nöd... :(

21.05.12 10:56
saerli 

Re: Bräute 2013

jö i verstoh di so guet. i ha mi genau glich gfühlt...
mer send letscht samstig au grad weder demit konfrontiert worde. min gg het de kolleg gfroget: und wenn hüroted er, machsch ere no en atrag? denn het de kolleg gseit: jo aber i bsorge zerst no en schöne ring, sie hätti sicher freud ame ring und er fändi, das müessi scho sii.
dfründin esch näbe mer gstande ond i ha gseh wie sie sich jetz scho druf freut... ich gönn ihre das vo herze, bin aber halt entüscht gsie, wills bi mer ned so cho esch.

i ha mim gg das au scho unter träne erklärt... er het das scho verstande und ihm esch es eigentlich au wichtig gsii, mer e atrag zmache, er het würklich welle. er het eifach en spezielle moment welle und keine gfunde (debii häts miner meinig no viiiiel gueti momente geh ). tja... so hets sich ergeh, dass es ergendwenn zviel gsie esch und wie du seisch, es esch denn nöm sgliche... ond i ha au ned welle, dass er en atrag macht, will mer träne abelaufe und i mi froge, warum den keine chunnt. i ha nie verstande wo sproblem esch... aber es get eifach manne, dene fallt das offebar unheimlich schwer. min gg het den au erklärt, dass es ihn viel muet chostet und er nüt wet falsch mache usw...

es sind halt ned alli manne glich (diesbezüglich). vellecht chonnt dim schatz ja glich mal no en schöni idee, wie er dich chönnti überrasche, au wenns kein atrag esch, aber sust ergendwas schöns. versuech di ned zfest inesteigere und ihn so guets goht in rueh loh mit dem thema. du hesch es ihm gseit und er sets wüsse. jetz liets a ihm. falls er nüt macht, muesch das wohl oder übel akzeptiere. aber er wird dich i euchem läbe sicher no oft überrasche mit schöne sache.


°°°22. September 2012°°°

21.05.12 11:04
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@snet
woooow mega wohiii gönder?

@ aatrag
ich chan mier nöd erklääre wieso ers nöd gmacht hett...villicht het er au uf DE moment gwartet... letschti hetter gseit gha er hets a mim Geb vor de Fam welle mache aber dete segged denn nöd all wichtige lüüt det gsii und denn heters sii lah...
naja... ich weiss nöd wasi söll denke...
aber weisch ich meine er weiss ja das ich ihn hüürate wott was muss er denn da no angst oder bedenke haa? würd gern mal i sim Kopf go umewuschle haiaiaiia...

21.05.12 11:25
saerli 

Re: Bräute 2013

ja vorallem, warum münd gwüssi lüt au no debii sie??? das goht doch au wenn mer nur zu zweit esch (was mer eh besser gfalle hätti).

°°°22. September 2012°°°

21.05.12 11:48
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@saerli

kei ahnig er hetts so welle mache... weiss au nöd gnau... das wer ja für mich keis Problem gsii aber wenigstens hett ers gmacht...

21.05.12 12:11
nini 

Re: Bräute 2013

@valeria, oje das tuet mer leid! Ich hans ebä sälber id Hand gno Aber wämä sich das so usmalt und vorstelligä hät, verstahn ich guet, das mä sich das wünscht und enttüscht isch wämä kein Atrag überchunt!! Ich hoffe fescht, das äs doch na eine git..i mä Moment wo dus am wenigschte erwartisch!!

@snet, cool!! Dämfall bin ich nid di einzig wo d Filtterwuche vorzieht!! Bi üs gahts scho i zwei Mönet los!!

***17. August 2013***

21.05.12 12:17
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Antrag

Ich kann euch verstehen, dass ihr enttäuscht seid. Ich hab, nachdem ich meinem GG einen Antrag gemacht hatte, ihn gebeten, mir auch einen zu machen. Hab ihm aber gesagt, dass er weder auf die Knie gehen und etwas Kitschiges faseln müsse (da würd ich höchstens einen Lachanfall kriegen), noch, dass es irgendwie pompös sein müsse. Er hat mich dann zum Glück vorgewarnt, dass es einige Monate dauern könnte und dass ich es am Schluss verstehen würde, warum es so lange gedauert hat.
Der Antrag kam zwar nich überraschend, aber er war dennoch schön.

21.05.12 17:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!!
Hui ui ui, bi eus häts grad gschütted wases abe mag.
Ha grad riesig Freud, ha eusi Save the Date Charte hüt bstellt. Und wili grad so i bstelllune gsie bin, hani grad no so Satin-Bänder mache lah mit eusne Näme und em Hochziitsdatum druf. Mit dene tueni denn d'Weddingbubbles (woni hüt au no grad bstellt han) verziere. Denn gsehnd no bitz fästlicher us!
Ha die Weddingbubbles in Dütschland bstellt, die chosted grad d'hälfti. Sie lieferd aber nöd id Schwiez, aber für das hani ja mini Lieferadresse in Konstanz! Die best Erfindig ever!!
So, jetzt wünschi eu en schöne Fierabig und bis glie!!
Nemo

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

 1 .. 131 .. 259 260 261 262 263 .. 2010 .. 3757
eigentlich   vorallem   irgendwie   Kollegin   Zuletzt   natürli   Problem   eigentli   bearbeitet   schaffe   schnell   himbeer   gspannt   Hochzit   richtig   einfach   langsam   natürlich   Zeremonie   wirklich