| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1307 .. 2611 2612 2613 2614 2615 .. 3186 .. 3757
05.08.13 12:44
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke ihr zwei! es isch super gsii, erholsam vor allem geischtig (mir hend eher aktivferie gmacht). ich würd sofort wieder goh...! aber es goht wohl allne gliich, und es bruucht alle es bitzli bis ich wieder zrugg in alltag find...

05.08.13 12:50
valey 

Re: Bräute 2013

lucylu jaa has gseh med dem Shooting :) Fends mega cool
leider beni denn i de flitterwocheee... wär aber lustig gsi hihi


:)

wenn gohsch muesch denn fotis zeige...


Mädels was hender alles no zum erledige??

mini to do liste wird Emmer kliner hihi

05.08.13 12:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

ah by the way: mir hend jo vor es par wuche euses probeshooting gha mitem fotograf. viellicht erinnered ihr euch no, mir hends mega luschtig gha obwohl mir beid eigentlich föteli hassed. es par exemplar hed de fotograf uf sinere homepage, wenns öppert interessiert... (foto-heymans.ch - ich bi die mit de churze hoor )

05.08.13 12:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, ich ha kei to-do lischte, aber ich getrau mi gar keini z mach will ich weiss dass die sicher no ellelang wär! ich bi so doof - ich läb eifach in tag ine und plane gar nüd wirklich, bis am schluss hani sicher mega stress!

05.08.13 12:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallooo mitenand

LucyLu das isch ja mega!!! :) isch aber leider am Tag nach eusem HZ, bim beschte Wille chani da nöd nomal mitem HZ-Kleid atrabe...

valey, ich han nüm viel zum mache... d Menükarte und no d Bonbongläsli abfülle... denn müemmer no de Sitzplan fertigstelle und de Tanz üebe... that's it... aaaach gaht würkli nüm lang :)

@sonne sooo herzigi Föteli :)

05.08.13 13:07
valey 

Re: Bräute 2013

jöööööööööööö sooonnee soo herzigi fotis :) ehr send so herzig zeme


Emma jaa d zit lauft lauft hehehe
cool hesch au nümm vel :))

i mues no 15 menükarte fertig bastle
rasch bim Pfarrer verbi
nächst mennti hemmer Termin für de Vorfilm med em videograf
Plakat vom sitzplan mache
ohrering sueche
lippestift poste

05.08.13 13:18
dandi78 

Re: Bräute 2013

cooli föteli sonne :-)

valey, eg mues nur no 16 gastgschänkli mache (inkl. chilipaste mache) und freudeträne nastüechli mache. evtl. no e cd brönne für id limousine. that's it! juhuuuu :-)

05.08.13 13:18
Emma13 

Re: Bräute 2013

bisch au bald dure valey :)

ich han jetz nur e chliiiiises Problem mitem einte Bluememeitli (eusi Nichte)... sie wills nüm mache will sie sich schämt... ich weisss ja scho dases Kind sind und sie sich bi so Sache nöd unbedingt wohl fühlet aber bis am Schluss nöd wüsse öbs klappet grrrr ... wie hend ihr das gmacht mite Bluemekinde? Mir tüends z.B. sicher mal no dihei probe, demit sie gsehnd was überhaupt z'mache isch... aber wenns denn am Schluss doch nüm wend?

05.08.13 13:20
dandi78 

Re: Bräute 2013

emma, mir hei keni bluememeitli. s'gottechind vo mim gg wird eus d'ringe bringe. falls sie de aber doch nömme möcht i der chile, de chunt de eifach s'mami vo ihre no mit.

05.08.13 13:22
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
willkomme zrügg
si im fall tolli föteli.....

@to-do
geschter simer nomau im aperoresti gsi u hüt hani ds restaurant vom abe bestätiget (menu, gästeazahl, etc.). öppis weniger.

mir bzw. ig mues no:
- Probefrisur (dä Samschtig)
- nomau ga schminke - grrrrrrrrrrr
- Chleid abhole (17.8)
- Gastgschänkli ipacke + is Restaurant bringe
- Playliste für am abe fertig mache
- Tanze üebe
- Schloss ga aluege wägem fötele (dueni hüt Namittag telefoniere)
- Abschlusstelefon mit Fotografin + e Lischte fertigmache wär i mit wäm ufem Foto wott
- ev. e nöii trouzügin sueche

jaja i ha ja no gueti 2,5 wuche dezyt - bääääääääääääääääää

 1 .. 1307 .. 2611 2612 2613 2614 2615 .. 3186 .. 3757
einfach   wirklich   langsam   natürlich   schnell   eigentlich   himbeer   gspannt   natürli   Problem   Kollegin   richtig   irgendwie   Zuletzt   Hochzit   Zeremonie   schaffe   vorallem   eigentli   bearbeitet