| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1307 .. 2612 2613 2614 2615 2616 .. 3187 .. 3757
05.08.13 13:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

Dandi, das machemer au so mit eusem Neffe wo d Ring bringt... im schlimmste Fall chunt s Mami au mit, das findi süess er isch au erst 4 :)

05.08.13 13:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ich ha no welle gschänkli für eusi groomsmen bsorge, das hani wieder vergässe.

05.08.13 13:29
valey 

Re: Bräute 2013

dandi coool du hesch au nümm vel :))


ich mach de no en zemefassig für mini Dekorateurin und fürs Restaurant
wo dinne alli Details stönd nomol
wie wo was


Emma... jaa i würd ehre säge sie mues sich ned schäme und i würd ehre velecht chli was süesses geh?? es hello kitty zückerli od es armbändeli
de hends de freud und macht sies sicher :))) weisch chli muet mache und säge sie wird die schönst si usw :)

mini bluememeitlis send beidi scho bez älter
bim einte ringträger hani chli angst daser de plötzli nümm well
wenns de gar nüm wend de würdi sie loh ned zwinge

05.08.13 13:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke euch! d föteli sind ned de burner, aber für eusi verhältnis doch guet mir hend eigentli vor gha no verschiedeni outfits aazlegge usw, und am schluss hend mer eifach grad gfötelet wies cho isch, ohni requisite oder irgendöppis z ändere usw. ich hasses wirkli, gfötelet z wärde. euse fotograf isch aber ächt super und jetzt freu mi sogar ufs shooting

valey, ich bi mega gspannt uf euche film!!! das findi so e tolli idee mitem vorfilm! läck, aber für das hätti definitiv kei närv

05.08.13 13:33
valey 

Re: Bräute 2013

ohh himbeer hesch mi grad errinneret
mues no es gschänkli für mini tz und mini bj chaufe..


sonne hehhe.. jaa hoffe de Vorfilm chunnt guet hahaha...
aso ich ha ja gern fötelis und gfilmt werde und so
aber min schatz überhaupt ned hehe

05.08.13 13:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i bi butz hässig!
itze geit doch mi gg hüt mit dr trouzügin ga rede wüu si so verruckt isch
aber mi bezieht wider niemer ih!
u so entstöh wider nume missverständnis wäge nüt u wider nüt¨
gopf nomau!

05.08.13 13:40
sonne13 

Re: Bräute 2013

läck lus du armi, das isch jo es riese gstürm!?!? has jo nur überfloge aber das tönt also alles sehr müehsam! ich hoff das klärt sich jetzt ändli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tued mer leid dass das eifach keis änd nimmt! meinsch ned di gg biegt das äne?

05.08.13 13:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

@valey ja... ich hoffe es chunt guet, ä chlises Gschänkli für beidi wär vilicht gar kei schlechti Idee... ich hoffe wenn märs denn zäme duregönd, dass sie denn merket dases gar nöd schlimm isch... di älter (8i) het no nüd gseit, di chlinner 6i, schämt sich... hoffentli klappets, aber zwinge werde sött natürli gar niemert.. jöö di arme :)

@ oh nei Lus... was isch denn jetz wieder? warum isch sie wieder hässig?

05.08.13 13:41
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!

no 33täg bi eus.. wie sureal

sonne be grad euchi föteli go aliege! ganz cool! het de falko lässig gmacht! ;)

valey wenn hender de Termin för de Vorfilm?

05.08.13 13:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mini TZ isch immer no wägem gliche hässig - wüu si dr Polterabe nid het chönne organisiiere. Hei ja scho mau es gstürm gha, da hanimi entschuldiget u guet isch gsi. itze hetsi mit ihre wos organisiert tel. u öppis het äue nid gstumme (d kollegin het zwar gmeint, es sigi u es guets gspräch gsi). uf au fäu hetsimer rächt bös gseit, i heig ihre wider z mässer i rügge glah, si hör de öppe uf u si sig froh wenn das scheiss fescht de öppe düre sig..... bum..... werum das i das aues abbechume? kei ahnig.
i ha schlaflosi, dürhületi nächt gha, ha aues wöue absäge. i ma doch so nid! i mues mi doch uf mini tz chönne verlah und wotts doch schön ha mit ihre?
mi gg isch äbe ehnder dä wo am fride z lieb ja und amen seit.....
u i wott nid dass i när schlächt dastah oder sogar nöii missverständnis entstöh!
wemer es problem mit mir het söumer mit mir rede - und nid mit aune schüsch!

 1 .. 1307 .. 2612 2613 2614 2615 2616 .. 3187 .. 3757
Hochzit   Kollegin   vorallem   irgendwie   gspannt   richtig   Problem   wirklich   natürlich   einfach   eigentlich   Zuletzt   bearbeitet   schnell   himbeer   schaffe   natürli   langsam   eigentli   Zeremonie