Bräute 2013 |
|
1 .. 1308 .. 2613 2614 2615 2616 2617 .. 3187 .. 3757
|
|
|
|
05.08.13 13:58
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
mir hätte si letscht samschi gseh (geburifescht vom gg). dete wär die kollegin wos organisiert ou debi gsi. de hätt mer ev. das missverständnis (wüu öppis anders chani mir gar nid vorsteue) chönne kläre. si si de nid cho wüu ihre aues z vieu isch. i weiss, dass gloubs teil vo üsne hz-gescht chli müehsam si und ihri sache nid bringe wosi sötte. u üsi tz hei haut es rächts programm organsiert für üs was haut enorm z tüe git. aber was cha i da defür? mi vorfreud ufs hz het seeehr glitte!!!!! u das isch so schad. i sött no es paar sache frage, e termin schüsch mit ihre abmache. aber i ha im fau itze ächt angscht dasi grad wider öppis "fausch" mache... wüsster wini meine?
|
|
|
|
|
05.08.13 14:08
Lusnicht registriert
|
mi gg het haut mitbecho wie sehr mi das belaschtet... ha vieu grännet, truurig gsi, durchfall gah... so sache belaschte mi enorm! u ihm hets itze dr nuggi usegjagt und er het mer vori gschribe er liebi mi vo härze u chönns nid gseh wie mi das kaputt machi drum wöuer ga rede. s chönn nid si dass es üse tag kaputt machi - wäge nüt! s isch vieu vor vorfreud kaputt gange so. u he, es geit hie ums organisiere vome polterabe - das isch doch ke grund für so vorwürf u we niemer mit mir redt weisi ou nid was aues derhinder steckt oder was mir gnau vorgworfe wird! mau luege was mi gg cha richte hinech, i hoffe nume, dr schuss göng nid gäge hinde use.
|
|
|
|
|
05.08.13 14:20
Lusnicht registriert
|
@elea bisch e schatz nee i stah würklech nid gärn im mittupunkt u mit mir chamer eigentlech rede - i frisse niemer aber i ha nid gärn so worwürf u ussage weni nid mau weiss werum..... es si nume no 18 täg bis zum hochzyt - i ha no e huufe z erledige u cha sones gstürm eifach grad gar nid bruche! mau dr hüttig abe abwarte. ghürate wird sowieso - mit ihre oder ohni si...
|
|
|
|
|
1 .. 1308 .. 2613 2614 2615 2616 2617 .. 3187 .. 3757
|