Bräute 2013 |
|
1 .. 1308 .. 2614 2615 2616 2617 2618 .. 3188 .. 3757
|
|
|
|
|
|
05.08.13 14:51
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
so es hochzyt hets äbe schono insech.... eigentlech sötts ja das fest der liebe sein....... i freue mi scho - trotz auem - u glich suggets a eim das ganze... i hoffe für di himpi, dass du zu 100% verschoont blibsch und dini zyt no volländs chasch gniesse
|
|
|
|
05.08.13 15:05
Lilly4
|
hallo fraue
hoff es gaht eu allne guet ... lus, ha chli mitbecho was gschriebe häsch tuet mer leid, hoff das renkt sich alles wieder i! hüt gahts bi eus ja no 18 täg freuemer eus druf ! gli chömer dä wetterbricht nahverfolge hihi
valey, wie isch dis probeschminke gsi??? bin ja letscht wuche au gsi und muess säge, gschminkt hät sie mich wüki guet, so hani no nie usgseh t haar hät sie 3 versch. frisure müesse mache, die erschte beid sind gar nöd guet gsi, wie ich usgseh han - uiui aber die dritt isch es dänn gsi wirdi au mache! freu mich scho ... am sa. chani no mis chleid go hole, brings dänn grad zu mine eltere, det isch es in sicherheit und nöchscht wuche hämer au no 2, 3 treffe ... muess die 2.5 wuche no so richtig gnüsse, wie scho es paar gschriebe händ, isch dä tag dänn schneller ume als eim lieb isch :-/ drum au grad t vorfreud gnüsse...
elea, find imfall au das 'ma' so alt tönt und ich fühl mich gar nöd so alt, vorallem schätzet mich all afangs 20gi, obwohl ich au scho 27gi bin (und dänn sägi no: das isch min MA ... phhaaahahaha) scho bitz gwöhnigsbedürftig!
|
|
|
|
05.08.13 15:16
Lilly4
|
ja, bin scho z london gsi :) geschter zrug cho!
han imfall keis foti :-( sie hät eis für sich gmacht dass sie dänn a däm tag no weiss wie mers gmacht händ, aber ich han gar nöd dra dänkt, scheisse :-/!
also sie hät mer t auge recht starch gschminkt, aber hät schön usgseh, häts voll im griff gha und t lippe däfür dezent (han ich so welle) nur en hellrosa lipp gloss ... ich wird nüd müesse selber chaufe oder so, hät sie alles bi sich däbi (bini no froh) aber evtl., wenns gaht wirdi dä lippgloss au chaufe, dänn chan ich en grad dä tz id täsche gäh und immer wieder chli druf tue dä tag dur t frisur isch halboffe, also en sietescheitel und dänn aber geg hindere ... und t haar selber mit grosse lockewickler ufdreit, das es eifach so grobi 'locke' hät ... hoff ihr ver- stönd mich aber zeig dänn nachem fescht sicher es paar fötelis, dänn gsehnders! ach, freu mich so :))))
|
|
|
|
|
1 .. 1308 .. 2614 2615 2616 2617 2618 .. 3188 .. 3757
|