| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1312 .. 2622 2623 2624 2625 2626 .. 3192 .. 3757
06.08.13 12:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ gester au no 2 sache chöne erledige: geschenkli für groomsmen sind bstellt und ich ha so chlini schilder mit sprüch für de fotiecke beschriftet. hüt abig holed mer de bstellt wii ab und lagered de no bi eus im cheller und ich bring anere kollegin euses material für candybar, demit sie die cha finalisiere. morn wotti mis zivile chleid de schniderin bringe zum fröge öb mer das cha uslah (ich has viel z chlii bstellt), susch muessi doch no uf d suechi nacheme andere gah...

06.08.13 12:35
valey 

Re: Bräute 2013

ah cool himbeer
was chömeds über??

06.08.13 12:43
himbeer 

Re: Bräute 2013

d mädels chömed chetteli über miteme hüehnli-ahänger (das isch en insider :-)) und d jungs en fläscheöffner-schlüsselahänger. isch beides vo etsy. eusi TZ chömed beid no öpis dezue über, aber das wüssed mer nonig gnau.

ich ha mal e frag, vilicht weiss das öpper vo eu. ich ha am dunnstig en termin bim passbüro für mini neue uswis. ich chum die zwei täg vor eusere abreis id flittis bim standesamt über. da mit über d USA flüged, müend mer no das ESTA formular usfülle. chan ich das überhaupt usfülle wenn ich min neue pass nonig ha? ich muess bestimmt d passnummere ageh oder?

06.08.13 12:46
valey 

Re: Bräute 2013

ahh jööö :) findi liebe das jede/jedi was bechunnt :)


aso bim ESTA Formular muesch passnumere ahgeh...
ich nehme ah de pass wird ja scho vorher usgstellt
chasch sicher rasch alüte am passbüro sie seled der d passnummere kurz duregeh macheds sicher

06.08.13 12:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Himbeer, so wie ech das im Chopf ha bruchsch t Passnommere förs ESTA...
Müesst aber nomou deheime genau luege. Esch chli doof...am Beste lütisch grad im Passbüro ah wie muesch vorgoh!

06.08.13 12:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, Mädels!

@eve
Das augenmakeup finde ich sehr hübsch! Und die Frisur ist auch toll geworden!
Dein Sitzplan finde ich auch sehr hübsch , sehr dezent und übersichtlich!

@canoa
Freut mich für dich, das de die Zahnspange los bist! Ich glaub da würd mir ein Stein vom Herzen fallen! XD


@me
Wir kommen gut voran! Gestern und heute waren wir auf den Ämtern und haben uns angemeldet.
Uns ist ein Riesen Stein vom Herzen gefallen als und gesagt wurde, das wir auf ohne die Hochzeit bleiben dürfen und uns anmelden dürfen! Das Amt weiß, das die Scheidung läuft und das wir nichts dafür können, das es so lange dauert!
Zudem konnten wir unsere Töchter beim Schulamt anmelden und bald dürfen sie den Kindergarten besuchen!
Ich finde es ein wenig schade, das Kindergarten in der Schweiz erst mit 4 1/2 Jahren anfängt , daher kann unser Sohn noch nicht gehen! Aber da werd ich versuchen eine Lösung zu finden!

06.08.13 13:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

@apple-pie: viele kleinere kinder gehen vor dem kindergarten noch in die spielgruppe.

@pass: ich gang ja sowieso am dunnstig is passbüro, ich wird das grad nahfröge. vilicht chönts mer d nummere grad det geh. hoffentlich vergiss ich das nöd z fröge :-)

06.08.13 13:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@himbeer
Ja, daran habe ich auch schon gedacht! Müsste mich nur mal informieren!

06.08.13 14:40
dandi78 

Re: Bräute 2013

hallo fraue, wo sit der aui?
mir eschs längwiilig...

06.08.13 14:43
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha grad dr vänti im büro installiert - isch ja schüsch nid zum ushalte

 1 .. 1312 .. 2622 2623 2624 2625 2626 .. 3192 .. 3757
wirklich   Zuletzt   langsam   richtig   schaffe   Zeremonie   bearbeitet   eigentli   Hochzit   Kollegin   irgendwie   himbeer   natürlich   natürli   Problem   gspannt   eigentlich   einfach   schnell   vorallem