| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1313 .. 2624 2625 2626 2627 2628 .. 3193 .. 3757
06.08.13 15:15
elea 

Re: Bräute 2013

hmm de müesst i froge ob si no grösseri tisch hend.... de wers halr au so dass mer as Brutpaar ned die mette wörde hocke vom ruum. weisch wini meine?
aber 2 9er tisch gfalle mer scho besser as 3 6er tische... muss mol froge was si för möglichkeite hend...

06.08.13 15:24
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou so blöd elea :-/ also wenn all nebetenand sitzet und dänn eine
ufstah muess, und all andere aauu, isch glaubs scho bitz blöd, dänn
getraut mer sich doch au nöd ufzstah irgendwie, nöd? also so chli
ufteilt wär viellicht wüki am beschte ... gits dänn nur die gross oder
t 6er variante?

06.08.13 15:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

wenns jetz nöd e hochzit wär und d lüt wahrschinlich eher chic agleit würdi säge: ab unterem tisch dure :-)

06.08.13 15:28
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mir hei immer no schüsch kes gschänkli becho, üses konto isch und blibt äue läär
aber so wienis useghört ha, geit ja das vode gladnige gescht a üsi tz... u de d aperogescht?
i bi ja schön gspannt

@himbeer
i ha itze loufend no termine (chleid abhole, 2x coiffure, nomau ga schminke, gastgschänkli brige is restaruant, schoss ga luege) u i ha nume no 2,5 wuche zyt die zyt raset sooooo wahnsinnig im momänt... i gloube, weni morn erwache isch scho dr 23.8

06.08.13 15:29
elea 

Re: Bräute 2013

jo so vell i weiss hends nor 6er tisch (muss aber nomol froge...
jo es esch doof wenn Emmer all mönd ufstoh... aber mer hend wörkli so lang studiert ond gmacht aber es geht eifach ke gueti lösig met de sitzordnig wenn mer tisch usenandernemet... mer müesste päärli usenander ne etc. ond ehrlichgsiet hetti au ke freud wenn zwösche mim frönd ond mer en abstand wer ond er amene andere tisch hocke würd.... mann da nervt mi grad mega....
hani au denkt die sele doch under em tisch dorre oder eifach d manne hindere höcke, die mönd jo eh nie ofd Toilette

06.08.13 15:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

apropos gschänk:
mini schwigermueter het mir vor langem mau gseit, pro chind gäbs zum hochzyt 1800.--. isch seehr grosszügig. was mir üs de wünsche? scho denn hani gseit: gäud fürs hus und ou ir iladig steits. itze hetsi aber aglütte, si würde üs gärn cho ds gschänk verbibringe. si si bis vor es par täg in österrich am wellnesse gsi ime hotel wosi au jahr gö....

mi gg het vor 5 jahr zum 30. geburi vo ihre e welllnessguetschiin vo däm hotel becho. dä isch de bi üs umegläge u nie brucht worde... vor ca. 1/2 jahr hanine de verchouft.....

u geschter het mi gg gseit: muesch de luege, mer bechöme de sicher wider sone wellnessguetschiin wüusi itze grad si i däm hotel gsi..... gäu, dä düemer de grad verchoufe ?

06.08.13 15:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou nei lus, eg hoffe für euch dass es ke wellnessguetschin esch

06.08.13 15:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ scho 2 beträg überwiese übercho und beid sind scho viel meh gsi als mer erwartet hettet. bi gspannt wies wiitergaht :-)

ou ja lus, da häsch no einiges los. ich ha no probetermin für frisur, aber scho am 17.8 will mer denn det eh anere hochzit sind. denn no besprechig mit de fotografin, die isch no i de ferie bis mitti august. das sind glaub scho all grosse termine... vilicht namal rasch zu de floristin denn. am dunnstig no ufs passbüro und morn wotti mal no zunere schniderin wägem zivile chleid, aber susch hani nur no chlises züg wo eigentlich au nöd mega wichtig isch. dekogschmäus und so, haha

06.08.13 15:41
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
i kenne mi fange, bi mir isch vieu no ufe letscht drücker
aber chunnt scho guet, d termine si ja abgmacht, das isch scho die haub mieti

06.08.13 15:45
elea 

Re: Bräute 2013

ou jösses Gott lus, aso met wellnesguetschii chasch mi au jagge fende es geht kes schlemmers gschenkt, be gar end de wellnesser
wi gseit, soscht verchaufe der de guetschiin... ehr hend jo gsiet wass ehr euch wünschet ond wer das ned akzeptiert esch selber schold wenn sini gschenkt bi ricardo lande

 1 .. 1313 .. 2624 2625 2626 2627 2628 .. 3193 .. 3757
schnell   bearbeitet   Hochzit   gspannt   natürlich   richtig   einfach   schaffe   natürli   langsam   eigentli   Zuletzt   vorallem   Problem   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   himbeer   wirklich   irgendwie