| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1314 .. 2626 2627 2628 2629 2630 .. 3194 .. 3757
07.08.13 07:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge liebi Brütlis

Heiter ou chli räge verwütscht? Herrlech die Abchüelig!

Geschter hani doch no gseit gha, mir heige "nume" fange 1 betrag ufs konto guetgschribe becho. geschter bini hurti ga is konto luege - und siehe da - d züchter vo üsem hundi (mir chöme guet mit ihne us, hei öfters kontakt, si wärde ou as apero cho) heinis e u schöne batze überwise

Hinech steit de - wider mau - d ussprach mit mire trouzügin a. dasmau wirdi aber weder blueme bringe no mi entschuldige. itze isches mau a ihre.

was heit dir hüt schöns vor?

07.08.13 07:36
Canoa 

Guete Morge zäme

Schön Lus das sech euches Konto langsam jetzt au vöut! =) Hoffe för euch es werd no hufe gäh! =)
Hmm geht dänk öbe agnähmers aus die Ussproch met dinere TZ...

Ech ha höt ned vöu los, ha gester no t Teschchärtli förs zivile fertig gmacht, be rächt zfrede...(Foto folgt noch)

07.08.13 07:40
dandi78 

guete morge zäme

@lus: es wird sicher no meh geld ufs konto cho. be eus eschs au lang ruhig gse und jetz so churz vor der hochzit chöme aui us de löcher füre ;-)

@canoa: ou cool, be ufs foti gspannt!

@me: eg wirde hüt zobe wieder chilipaste mache und nachhär gastgschenkli. zuedem wei mer hüt ändlich mou üebe tanze... mir hei jetz würklech nümme vöu zit.

07.08.13 07:45
Lus

nicht registriert

@dandi78
ou düeter für üs no chli mitüebe?
mir hei no nid mau es lied usgsuecht
u chilipaste tönt super fein..... da hei d lüt sicher u freud, emu wenns so schön verpackisch wie du

07.08.13 07:51
dandi78 

mir wüsse au noni genau, zu welem lied dass mer wei tanze. aber e glaube, "if you don't know me by now" vo simply red wär no es eifachs zum tanze. mir sueche drum eifach es lied us, wos eifach goht zum tanze. s'lied säuber esch eher zwöitrangig

mir eschs bi de gastgschänk wichtig gse, dass es nid e staubfänger esch. süsch hei mer gseit, schänke mer lieber nüt, aus öppis wo de eifach nur umestoht. e hoffe doch, dass die chilipaste guet wird acho

07.08.13 07:53
apple-pie 

Guten Morgen, Mädels!

@lus
Freut mich für dich, das ihr was uff dem Konto bekommen habt

@dandi
Geht mir auch so, bis jetzt haben wir noch kein Schritt gelernt und als wir letztens in der Küche standen und ich so die anfangsposition angehen wollte, ging das voll schief! Irgendwie haben sich unsere arme verknotet

@me
Gestern haben wir die Einladungen fertig gemacht und mein Schatz schickt sie heute ab

07.08.13 07:55
Canoa 

Mer hend gar kei Gaschtgschänkli das esch be eus ned üblech! =)
Chilipaste tönt super! =)

07.08.13 07:56
dandi78 

ah cool apple, dass dir d'iladige fertig heit. esch es tolls gfühl gäu?

07.08.13 08:02
elea 

morge zeme!
ou cool lus, das ehr en batze becho hend... esch jez dini schwimu scho verbi cho go de wellnesguetschin bringe? ;P

gester beni super fliisig gsi. be go de alk chaufe för mini gastgschenk ond de no meh alk för am fest (womer de chöne i chüelschrank due dass mer ned alles mönd vom resti bezieh). ha för 270.- alk kauft, be mer vorcho wine alki
ond de hemmer eus no deför entschede dass eusi kolekte sowie d spend (wo bi eus d schwigereltere öbernänd) ad steftig Sternschnuppe sell go. ooond de hani no es mail gmahct as resti woni no ha müsse pendenze dorre ge ooond de hani no 3CDs brönnt för am obe so as hindergrund musig. ha jez 4h musig, denke da set lange... be rechtig happy hani gester so vell chöne erledige! het mi beruhigt

07.08.13 08:06
Lus

nicht registriert

@dandi78
wow isch ou es schöns lied
mir bruche ou eis womer dr takt u guet useghört.... schüsch gheieni eh drus (mi gg het zum glück dank dr musig es guets taktsgfüehl). u öbi de mit em chleid und tanze zäme z schlag chume..... luschtig wirds allemal

@gastgschänkli
i ha ou ke "stoubfänger" wöue. ame hochzyt heimer mau jedes es glismets mini-püppli in pink becho... zwar härzig gsi aber ei tag hani die handtäsche woni denn debi gha ha usgmischtet u de isches immer no dinne gsi... s isch immerhin 2,5 jahr här das hochzyt
mir hei üs für bedruckti täfeli entschide. so het jedes no grad chli öppis zum schnouse debi und einisch sisi de futsch... düese ines wisses organzaseckli, es namenstäfeli in türkis und es metallhärzli in türkis dra. das chamer ja de no ufbewahre wemer wott.... u so chanimer d namenschärtli für d tische ou grad spare
aber es git sooo coooli sache womer cha mache. konfi oder äbe sone paste oder seife oder was ou immer... s git so schöni sache!

@apple-pie
schön heiter d iladige fertig
das isch so chli dr offiziell startschuss

1 .. 1314 .. 2626 2627 2628 2629 2630 .. 3194 .. 3757
Zuletzt   irgendwie   natürlich   einfach   vorallem   Zeremonie   schaffe   wirklich   natürli   Problem   gspannt   Kollegin   bearbeitet   himbeer   richtig   eigentlich   schnell   eigentli   langsam   Hochzit