| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1315 .. 2627 2628 2629 2630 2631 .. 3194 .. 3757
07.08.13 08:11
dandi78 

Re: Bräute 2013

ah lus, das hei mir eus au no überleit gha, so täfeli zmache. oder schöggeli wo bedruckt si. das fendi au e tolli idee. a däm hei d'gäst sicher au freud!

chome grad hunger über...

07.08.13 08:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
hihi mi gg sött mir dr schwigere no e "termin" abmache fürs verbicho
i gloube, wenn die mit eme wellnessguetschiin derhär chunnt verputzts mi vor lache
i u mi gg bim wellnesse..... das gseht us aus wäre 2 wale gstrandet... da müessm mer schier füre wwf und greenpeace no es zimmer mitreserviere

@musig
i ha fange 2 playliste
1 mit chli langsamer musig für während am ässe (5,7 stund)
und 1 mi chli schneuere musig für speter (tanze wird bi üs eh niemer) vo guete 2,7 stund
sött die playliste de öppe ou fertig mache....

07.08.13 08:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge fraue!

das isch e super hochzitswuche für eus.

gester händ mer de bstellti wii abgholt und im cheller iiglagered. denn hani s material fürs candybuffet minere kollegin verbiibracht wo das netterwiis no übernimmt. bi dere glägeheit hani ihre au grad min stapel hochzitsheftli geh, die bruchi jetz im endspurt nüm so und sie hürated selber nächst jahr

hüt gangi mal binere schniiderin verbi woni ufem arbeitsweg entdeckt ha und frög mal, öb mis bstellte zivilchleid no gändered werde cha (ich pass da nur sehr, sehr knapp dri und mini oberwiiti hät gar kei platz drin). ich hoff das gaht, susch muessi no uf d suechi nacheme chleid gah...

07.08.13 08:17
elea 

Re: Bräute 2013

haha lus sone seich

ui du hesch aber vell musig du do hani grad s gfüehl i set no bez druf legge... ha jez au gra ned so gluegt wege schnell ond langsam, ha bez chrüsimüsi ond eifach glegt dass d lieder wo nachenend chöme bez zonenand passe so dasses e guete öbergang geht...
du veronsecherisch mi grad ;)

07.08.13 08:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@dandi78
am liebschte hätti die mms gha.... findi uuu originll. aber i ha angscht gha wägem lifere bi dere hitz u da sis nid id ch lifere isch ou nid grad gäbig.
mir hei itze für 5kg täfeli (mindesmängi) inkl. versand id ch gueti 127 Euro zahlt... findi ok. d täfeli si uuu fein (gmischti) und d qualität vom druck ou.

07.08.13 08:24
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue

Mir hend ja t mms in reagenzgläsli ga! Sind eifach suuuper ahcho!

Musig
Mir hend euse erst tanz zu unchained melody vo righteous brothers ga! Isch es lied wo recht eifach isch zum derzue tanze!

07.08.13 08:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhhh Manokasa ech liebe das Lied!!!!!
De chond mer emmer fast zbrüele...

Tanze: Mer seted au no üebe.

07.08.13 08:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himpi
ou cool dir chömet ou rasant vorwärts
i bi hüt morge grad im kiosk gstande u ha e nöie hochzytskatalog agluegt. hami müesse zämenäh dasine nid choufe!!! bringe duets mer nümme so churz vorem hochzyt. u immer die schöne chleider ga aluege duet eim nume verunsichere

@elea
i mues de die playliste schono chli usmischte (i machese im itunes). vieu si so auti schnulzegi lieder wos mir säuber aues zämezieht u i gloube, schlussändlech merke d lüt nid mau gross was während am ässe für musig louft....
i hadi nid wöue verunsichere i ha eifach so chli langsameri musig (so ala kuschelrock, bärndütschi ballade, etc.) für während am ässe. dr übergang luegeni nid ah öbs de stimmt oder nid.
u für speter hani so chli 80er jahr, aktuelli hitparate, partymusig. bi ou no nid ganz z fride dermit. aber i ha ja no laaaaaaaang derzyt

07.08.13 08:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

ah das esch das lied vo ghost... jo das esch würklech schön!

07.08.13 08:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

Playlist hani auso mim GG abgäh ha gseid lueg das esch jetzt di Job...hocksch jo sowiso gärn am PC...=)

 1 .. 1315 .. 2627 2628 2629 2630 2631 .. 3194 .. 3757
natürlich   vorallem   natürli   eigentli   gspannt   Problem   schaffe   Zeremonie   einfach   langsam   Zuletzt   irgendwie   himbeer   Kollegin   bearbeitet   richtig   eigentlich   schnell   Hochzit   wirklich