| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 132 .. 261 262 263 264 265 .. 2011 .. 3757
23.05.12 08:35
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ kartonage

Danke viel mal fürd Kompliment... ich han sie gester minere Schwiegerfam zeiged... sie findet sie all au mega cool...
fülle wird ich sie mit farbige (wahrschindlich Beige und rosa oder lila) M+M's

ich han mal e frag gits bi eu au ein Eltereteil (also Shcwiegereltere oder eui Eltere) wo sich wie meh freued und meh wend helfe ect. bi mier sinds mini schwiegereltere... es isch mega schön aber es tut mer halt weh das mini Eltere kei Ziit hend... es isch so das mini Mum e Kaderposition hett mega im Stress isch und und und und vorallem han ich zu ihre nöd sooo das offene verhältniss... und mini Schwiegermum chumt IV über und isch halt immer dehai und hett so au ziit zum sich Gedanke mache und mier helfe und so.... ich weiss es isch absolut legitim und logisch dass mini Mum weniger Ziit het aber es tut mer scho chli weh...

Grad vorher het si mier aglüüte will am MO min GG geburri hett und ich abem 15.30 bi mier dehai öppis mache... zerst gits salzigs spööter de Kueche und denn hett sie gseit.. "ja ich blibe shco aber so am 7 gani ich muss am nögschte Tag früeh use ect" und bi mine Schwiegereltere weiss ich halt sie blibet sicher bis ca. am 10 oder so... naja...
ich musses verstah aber einerstits denke ich denn immer au so ja und was denked denn die andere vo mine eltere?

@ Laixia also wenn eu gwüssi Sache wie Ort oder Pfarrer oder Unterhaltig ect wichtig sind fanget jetzt scho ah plane... es brucht viel Ziit und geduld und määngisch chumsch halt nöd sofort e Antwort über ect...

lg

23.05.12 08:36
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ laixiya welcome
wir sind eher die, die noch nicht sooo weit sind, die eckpunkte sind uns klar, sonst sind wir am ideen sammeln.
bis jetzt haben wir:

- kirche reserviert
- apérolocation reserviert
- abendlocation ausgewählt, kann aber noch nicht reserviert werden
- prov. gästeliste
- budget

@ alle...
wie findet ihr eigentlich unser apéro-schlösschen...???

und dann könnt ich eure kreativen köpfe gebrauchen für unsere save the dates..
da wir beide sowohl beruflich wie auch privat mit essen verbunden sind und uns auch sehr gerne lecker bekochen möchten, soll dies ein bisschen darin vorkommen.

bis jetzt hatte ich folgende ideen:

-schokolollis mit foto drauf (auf verpackung)
-kräutermischung-samen in backpapier einnähen und vorne drauf einen "mini-kalender" (da wir denken, unsere deko wird aus lavendel, rosmarin etc. bestehen..)

habt ihr noch zündende ideen? mein kreatives hirn ist wieder mal ausgeschaltet
danke schon mal


- 22.06.2013 -

23.05.12 08:38
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ valeria
ja das ist bei uns auch so..
meine mam ist eher zurückhaltend, obwohl sie sich freut, dass wir heiraten. während meine schwiegereltern auch mal nachfragen, wo wir so stehen usw. scheint es meine mam nicht so sehr zu interessieren, bzw. sie ist halt vom charakter her eher so.
sie hat auch immer viel arbeit und ist sehr vom alltag "abgelenkt". ich nehme das aber gar nicht so persönlich, kenne sie ja schliesslich schon ein paar jahre

- 22.06.2013 -

23.05.12 09:02
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo Laixiya - HERZLICH WILLKOMME bi üs...wird äuä ou recht duure alli Biträg z läse;O);O);O)

@Valeria
und wie macheders de schänket dir de Froue e Brut-Kartonage und de Manne e Brütigam-Kartonage?

bi mir isches gad umgekehrt...mis mami interessiert sich mega und überleit sich sache und mini schwiegereltere rede nid würkli drüber...schlussendlich würdi luege dases für di stimmt..wenn di das mag meg dine eltere de würdi si druf aspreche - wenns dir aber eh wöhler isch mit dine schwiegereltere z plane de würdis so la si...?

@MaLu
das mitem aperoschlösschen isch äuä cho woni ide Ferie bi gsi oder woni nid gseh ha?? hättschmer nomal de link....??

Save the date...mir chunnt no gad i Sinn e Schoggi und nere d verpackig selber gstalte oder e chline Limoncello oder Sirup und d Etikette gstalte....?

23.05.12 09:17
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@MaLu ich weiss nöd mier tuts eifach weh willi gsehne wies anderstrum chönti sii... ich musses verstah und akzeptiere aber es isch nöd eifach...
klar ich chan mich glücklich schätze sones Schwiegermami z'ha... aber ich würdi gern das mis Mami au soo isch...

mache chani ja nüüt degege udn sege wotti ihre eigentlich au nüüt... ich chans mim Papi sege aber naja mal luege...

villicht machi mier au eifach zviel Gedanke dass ich denke was chöntet d'Eltere vo mim Schatz über mini Eltere denke... aber so bini eifach gstrikkt... ich mach mier immer Gedanke was anderi über mich oder mini Liebste denke chöntet

23.05.12 09:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

Morge Ladys!!

Sooo, jetzt isches definitv!!
Eusi Trauig machemer im Schloss Lenzburg mit achlüssendem Apéro im Schlossgarte (sofern schön Wetter, suscht im Rittersaal) und nacher gömmer mit de gladne Gäst is Hotel Ochse go Esse und fäste!!
Han u freud dass alles so klapped! Dj und Fotograph hämmer au scho, jetzt chani mi denn chli zrugg lehen.
Save the Date hani bstellt, die sind unterwegs.
Wünsch eu allne es schöns Tägli!!

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

Datei-Anhänge
lenzburg150806_0712d.jpg lenzburg150806_0712d.jpg (114x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

L1010807.jpg L1010807.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

emo1.jpg emo1.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 61 kB

23.05.12 09:46
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ suee danke füre tipp, schoggi hani o scho dänkt...
hei bi üs eh aui gärn
hie no mau üses apéroschlössli, ha gred gmerkt, ufem foto gsehts irgendwie grösser us...


@ nemo.. sehr schön!

@ valeria: ja das stimmt scho. i weiss eifach, dassi mini mam nid cha ändere diesbezüglech und gniesses drum umso meh, wenn anderi interesse zeige.. und i verstah scho was du meinsch, vo wägä was dänkä äch de d schwiegereltere vo de eltere, aber dert sägi mir eifach, dass das de d sorg vo mim mami söu si.. i cha ja nüt derfür, das si isch wie si isch

- 22.06.2013 -

Zuletzt bearbeitet am 23.05.12 09:47

Datei-Anhänge
schloss münchenwiler.jpg schloss münchenwiler.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 40 kB

23.05.12 09:46
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@NEmo

jöö freut mich für dich... ! isch ja supper wenn alles so klappet :) und es gseht au alles mega schön us!

23.05.12 10:17
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Nemo
wow das isch de super!!!! bi de ou froh wenn mir endlich mal d eck-sache hei..;O)
schloss lenzburg isch superschön...!!
was macheter für save the date?

@MaLu
aaah hammer....ds schloss münchwiler...das isch bi üs ou no ufder lischte...;O) macheter trauig und apero dete?

23.05.12 10:25
MaLu 

Re: Bräute 2013

ja suee, genau das ..

mir mache d trauig ir chile z meyriez, auso die vo mim avatar..
und denn z apéro in münchewiler, hoffentlich isches schön, damit mir vo däm schööööne garte chöi profitiere!

- 22.06.2013 -

 1 .. 132 .. 261 262 263 264 265 .. 2011 .. 3757
himbeer   natürlich   eigentli   schnell   bearbeitet   Hochzit   irgendwie   schaffe   Kollegin   einfach   wirklich   eigentlich   Zeremonie   Problem   Zuletzt   langsam   vorallem   natürli   richtig   gspannt