| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1316 .. 2629 2630 2631 2632 2633 .. 3195 .. 3757
07.08.13 08:54
elea 

Re: Bräute 2013

i sege mim gg Emmer er sell sin azog mol probiere ob ehm de no goht... tja sis peck wenner de z eng esch ;P
aber hauptsach er het en azog, soscht wördi aso au dorre dreie....
gopf gester hani gmerkt dassi emmernonid weiss wo dassi s brutstrüssli ond de astecker för gg sel lo mache. hend ehr das shco alli organisiert?

07.08.13 08:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
mi gg cha si azug ou erscht e wuche vorem hz ga abhole. i hoffe, dasers inere wuche nid no schafft nümme dri z passe aber he, mine het 2000.-- hämmer änegleit für dä azug (mi hets ja fasch gstruuuuset). defür heter no es 2. hemmli zum wächsle poschtet

brutstruss und d asteckerli hani scho lengers bstellt. aber i gloube, das isch ou no relativ churzfrischtig möglech. mir hei aber gmerkt bzw. dr trozüge het gseit, e bluemeastecker a gg azug sigi nid schön bzw. passi gar nid.... bi chli enttüscht... gseht das nid doof us e brütigam ohni asteckerli???

07.08.13 09:01
elea 

Re: Bräute 2013

wow 2000.-? das esch jo türer als mis chleid do red me Emmer vo dene türe brutchleider debi gend die cheibe manne end weniger Geld us as mer ;P

gell wenn me ned öpis cheibe verrockts wet de goht da metem strüssli au chorzfrischtig...?

aso i fende e brütigam ohni astecker esch wie en brut ohni strüssli!! fende das MUESS si!!! de gseht me sofort wer de brutigam esch ond esch doch schön wenns Brutpaar passendi blueme het! ond wenn din GG ned grad en wiise glitzernde Elvis azog het met flögel, de passe blueme so oder so dezue!!!! ;P

07.08.13 09:03
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@dandi
Ja, ist ein schönes Gefühl, aber irgendwie macht es mich auch nervös!

@elea
Cool, das du so viel erledigen konntest!

@lus
Ja, das habe ich auch gedacht ... Jetzt ist es ganz offiziell!

@playlist
Ich mache das auch wie Lus
Eine Playlist für während dem Essen und dann noch eine Playlist für die Party
Ich mach mir ja ein Bisse sorgen, das die älteren Gäste unser Musikgeschmack Schocken wird!

@himbeer
Schön, das ihr so gut voran kommt!

@anzug
Mein Schatz hat auch noch kein Anzug gefunden, die Suche ist da recht schwer! Wir haben zwar ein atraumanzug, aber da kostet der Gehrock allein 1099€ und das ist mir zu teuer!

@me
Heute werde ich an den Gastgeschenken weiter arbeiten!

07.08.13 09:05
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi stimmt scho 2000 isch sehr tüür. aber är chane de wider mau alegge... mit de brutchleider isches scho schwiriger...
jaja d floriste hei ja meischtens vieu blueme zur uswahl und chöi rächt spontan öppis mache. eifach wede ganz bestimmti blueme wotsch oder so würdis amäude.
i u mini tz hei beidi fasch dr glich struss... u für beidi manne hätti fasch ds gliche asteckerli wöue. u aui gest wo üs hei es namensschildli mit ere rose dranne. isch doch doof wenn de mi gg kes blüemli het? i gloube, i bsteue eifach eis u de chöisi de grad denn luege öbs würklech so unmöglech isch! chani zwar fasch nid gloube

07.08.13 09:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

mine hät nöd mal sin azug müesse apasse, de isch eifach in lade ine, hät uf eine zeigt, de aprobiert und kauft. isch 20 minute gange die aktion, haha

ich glaub so astecker und strüssli cha mer au relativ churzfristig bstelle. haha ich ha s erste meeting mit de floristin im november gha, das isch au chrank

07.08.13 09:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

Asteckerli: Am Zivile hed mi GG keis, well är fendt das unnötig ond am kerleche muesser haut eifach. Es ghört dezue. Mer hends jetzt so, dass de GG e roti Rose hed ond mi Paps au, denn de Vater vom GG so creme/orange s gliche wie de TZ! =)

Elea dänke das chasch guet chorzfrestig organsiere...

Chorzi anderi Frog, mer hend i de Chele au roti Rose a de Bänk jetzt hed t Florestin gseid sie nähmi ned es wisses Band dezue sondern creme schöscht gsächs so schwizerchrüz mässig us, ergendwie stresst mi das, has gfühl das gseht de komisch us well mis Chleid jo wiss esch ond ned creme...selli ächt doch säge ech welli wiss? schliesslech esch es jo mini Entscheidig

07.08.13 09:07
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme :)

Wie gohts eu so?

Hihihi ja die manne.. Me mues emmer em stubs geh
Hihi
Mine brucht no s hömmli.. Seg ehm scho lang er sell mal go güggsle..


Elea
Wow goht richtig vorwärts bi dir :))
Hihi hesch jetz alk lager dehei

Lus
Freut mi daser no was ufs konto becho hend :)

07.08.13 09:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denk d floristin chönnt da recht ha canoa mitem schwiizerchrüz. ich denk das wird ja eh niemer gseh öb das band jetz zu dim kleid passt. du stahsch ja nöd lang direkt denäbed :-)

07.08.13 09:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey send die Hömli vom Zalando nüt gseh?

Himbi meinsch werklech? hmmm ech gseh sie am Samstig de brengi ehre no de räschte Stoff vom zivile Chleid, sie tued das de bruche bem Struss vom zivile...

 1 .. 1316 .. 2629 2630 2631 2632 2633 .. 3195 .. 3757
langsam   eigentlich   wirklich   schnell   Hochzit   eigentli   gspannt   himbeer   Kollegin   vorallem   schaffe   bearbeitet   natürlich   Zeremonie   richtig   natürli   einfach   Zuletzt   irgendwie   Problem