Bräute 2013 |
|
1 .. 1321 .. 2639 2640 2641 2642 2643 .. 3200 .. 3757
|
|
|
08.08.13 07:46
Manokasa
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge Fraue
Chan mir schnell öperd helfe? Chan mi nid entscheide welle Text is Dankeschärtli sell:
Was bleibt, ist nicht nur die Erinnerung an unseren wunderschönen Hochzeitstag, sondern auch die Gewissheit, dass wir einfach fantastische Verwandte und Freunde haben. Danke für alles.
Oder
Dankeschön! Ihr habt dazu beigetragen, dass dieser Tag für uns unvergesslich bleiben wird. Für die Hilfe und Unterstützung, die vielen Einfälle und Überraschungen, die zahlreichen Glückwünsche und Geschenke bedanken wir uns von ganzem Herzen.
Oder
Unsere Hochzeit wurde erst mit Euch, Euren persönlichen Worten, Euren Geschenken, Blumen, Karten und Glückwünschen zu diesem unvergesslichen Tag! Vielen herzlichen Dank dafür!
Was meinet ihr? Ich schrieb den zu jedem no was persönliches!
Zuletzt bearbeitet am 08.08.13 07:47
|
|
|
08.08.13 07:47
Lusnicht registriert
|
@himbeer so, hesch dini unterschrift gnue güebt.....??
@me mis gspräch geschter mit dr trouzügin isch super gloffe. bi ächt erliechteret. si hetmer nomau gseit, dases nid gäge mi gmeint isch und si nid het wöue dases mi so belaschtet. anschinend isch das telefon vo ihre mit mire kolelgin wägem polterabe aues andere aus guet glüffe. d kollegin heig ihre no wöue säge wiemer de ds hochzyt mües organisiere, si wöu e lischte wenn mer mit wäm föttele (werum weisi ou nid) und es sigi fies, dass si nüt organisiert heig für mi... debi hani ihre lang u breit erklärt dass si hätti wöue, i aber zerscht nid ha wöue.... si chunnt itze nid a polterabe u i due das so akzeptiere. das ganze isch vo afang a eifach schief glüffe u si het eifach immer no z chätsche dranne. i la das thema aber itze la ruhige. es het ke sinn, die beide ane tisch z hole, das git nume chrieg u belaschtet d närve für nüt. die zwöi chöi eifach gaar nid zäme. s isch schad aber gloubs besser so.
när heimer no drüber gha wäge dr kosmetikerin (si wohnt ja grad näbe dr tz u isch ou e kollegin vo ihre). d kosmetikere sig am samsti abe no zu ihne übere u heig äbe gseit, i sigi z bleich gsi aber si bring mi eifach nid besser häre....aha.... u s liecht i ihrem studio sig sooo schlächt zum schminke.... aha..... mini tz het nume so gseit dass chönn ja nid si dasi wine liche mües umeloufe i söu mau mitcho. de simer hurti ufe is badzimmer u de hetsi gfragt öbsi öppis dörf usprobiere. u de heimer ständligse, lachend (dr lidstrich isch chli zittrig worde ) gschminkt. wosi isch fertig gsi hani i spiegu gluegt u gwüsst: DAS isches schöns makeup (summermässig, chli brüünt), d ouge hell mit chli glimmer (macht d ouge vieu grösser und nid chliner wie das mit em aubergineton) und d lippe ime liecht rose lippestift mit gloss. sehr schlicht aber perfekt. u da i mi schüsch nie gross schminke muesi am hz ja nid zuekleischteret usgseh. mir hei itze beschlosse, dass si mi am hochzyt wird schminke itze muesi das nume no ar kosmetikere bibringe....
wie loufts bi öich? alles in butter?
|
|
|
08.08.13 07:48
Lusnicht registriert
|
@ manokasa mir gfaut fasch dr 1. e bitz besser... si aber beidi toll
|
|
|