| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1322 .. 2641 2642 2643 2644 2645 .. 3201 .. 3757
08.08.13 08:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete orge ladies!!
juhuuuuu, ich bin au mal wieder da!! endlich chani wieder es bitzeli mitschriebe mit eu.
han gester meeeeeeeega lang a eusem itzplan bastled. aber jetzt staht er endlich. also näme und so hani scho lang gwüsst wie setze, aber han nie gwüsst wienis gstalte söl.. aber das hät sich jetzt au klärt.

gester hämmer euses probeässe gha! yammmmiiii eifach super gsie!!! sie händ eus sogar de nachservice gschöpft und alles wie am hochziit. euse wiesswii und rotwie dezue, eifach super!!!händ u freud gha, isch genau so, wie mirs eus vorgstellt händ!!

hüt bastli no wieter a mine tischnummere. wiess gsprayt sinds ja scho, aber jetzt muenis no bitz dekoriere.
denn sötti no d'cardbox fertig mache und denn hanis glaub bald mal.... hmmm...oder was hani echt no vergässe??

08.08.13 08:41
Nemo 

Re: Bräute 2013

schöni sache händ ihr wieder bastled!!

@lus: das freut mich echt für dich, dass das mit de tz häsch chöne kläre!

@mini tz isch ja ide ferie jetzt bis e wuche vorem hz. isch uuuu herzig, jetzt sie mir gester aglütet vode ferie und gfröged ob alles lauft oder sie mir no öpis chängi mache!! voll süess!!

08.08.13 08:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Lus, bin sooo froh für dich!! Das sind super News und es freut mi würkli dass jetz au bitz beruhigter bisch...

@elea, würkli süess dini Gastgschänkli, au d Gläsli gsehnd super us, gisch ja richtig Gas :)

bi eus gahts au guet vorwärts, hüt Abig isch bastle agseit mite TZ, ich hoffe mir sind produktiv denn wäri nämli au zimli dure mite Bastlerei... bi eus fehlet denn nur no de Schnitt vom HZ-Tanz (apropos kennt sich öper mitem Programm Audacity us? Ich bin da sone Pfiffeee...) denn müemmer no d Musikliste für de DJ mache und that's it... hey nei, bald isches sowiit, glaubs gar nöd :)

08.08.13 08:44
Nemo 

Re: Bräute 2013

Das wär no de sitzplan. hoffe ihr chönd öpis erkenne... isch hald chli munzig..

wie findet ihrs so??

Datei-Anhänge
2013-08-08 08.39.12.jpg 2013-08-08 08.39.12.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 116 kB

08.08.13 08:46
valey 

Re: Bräute 2013

nemoo voll cool din sitzplan med dene puzzle teili

08.08.13 08:47
snet 
Re: Bräute 2013

@Lus: Also gegenüber der Kosmetikerin musst du dich überhaupt nicht rechtfertigen. Es ist ihr Job dich wunderbar aussehen zu lassen und wenn sie das offenbar nicht kann, hat sie wohl den falschen Job. Ich würde mich definitiv auch von meiner TZ schminken lassen, wenn es die Kosmetikerin nicht hinbekommt.

@Himbeer: Es ist wirklich besser, wenn du schon ein Kleid anziehst, dass du bereits hast anstatt nochmals Geld zu investieren für Änderungen. Mir gefällt meine Oberweite auch ziemlich gut und die soll ja richtig zur Geltung kommen, also machst du das definitiv richtig

@me: Also, endlich sind alle Dankeskarten verschickt und meinen neuen Pass habe ich auch bekommen. Jetzt geht es aber um die Feinheiten wie Bank, Versicherung, etc. Aber das mach ich dann alles während meinen Ferien.

Am Sa treffe ich mich noch mit der zuständigen Schwester im Kloster um mir anzuschauen wie es mir dort gefällt.

Heute Morgen bin ich noch sehr nett erwacht und zwar waren in der ganzen Wohnung Zettel verteilt auf denen stand weshalb ich toll bin. Ich hatte die letzten Wochen ja Mühe mit mir selber aufgrund der Vorkommnisse der letzten Monate und mein Mann hat mich damit überrascht. Das war wirklich sehr süss.

08.08.13 08:48
elea 

Re: Bräute 2013

nemo, so toll wid die puzzle Emmer weder ufgriffsch! cooli die metem sitzplan!!!
und esch wörkli uh herzig vo dinere TZ dass si sogar die ferie a euchi hz denkt! so schön vo ere! :)

08.08.13 08:50
valey 

Re: Bräute 2013

jööö snet voll lieb vo dim maa :)

08.08.13 08:51
elea 

Re: Bräute 2013

snet super wis bider vorwerts goht met all dene erledigonge nach de hochzit! be au gspannt was verzellsch vom treffe met de schwöschter vom kloster! da wird secher uh interesaant!
au d geste vo dim maa esch toll!! esch doch schön wen me merkt dass de maa merkt wenn me so öpis brucht!! mega schöni geste vo ehm!!
so wid schribsch hanis gfüehl füehlsch di besser em Moment he? da freut mi sehr för de!!!

08.08.13 08:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou das tönt ja alles super bi dir, nemo. bisch au grad voll im schuss ;-)

ich muess hüt abig mal luege öbi no irgendwo so wandtafelfarb oder papier finde. ha no es paar schilder welle mache für eusi whiskey-bar und e erinnerig dass d lüt doch sölled s wedding party app abelade.

 1 .. 1322 .. 2641 2642 2643 2644 2645 .. 3201 .. 3757
vorallem   bearbeitet   irgendwie   Kollegin   Problem   schaffe   einfach   richtig   natürlich   eigentlich   Hochzit   himbeer   wirklich   schnell   Zuletzt   Zeremonie   eigentli   langsam   natürli   gspannt