| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1322 .. 2642 2643 2644 2645 2646 .. 3202 .. 3757
08.08.13 08:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

i dem fall lahni de plan so. wenn er eu gfallt, denn gfallt er suscht sicher au... und sowieso, eus gfallt er...

wenni denn d'zahle fertig han, denn machi eu no es bildli.

so mini liebe, ich chume den spöter wieder. gange jetzt mitem schätzi in top cc, müend nomeh cherze go hole fürd cherzestäänder.
min gg isch übrigens dihei. er hät es super timing mal wieder. isch am 1.8. mite bike uf schnurre gfloge und hät schlüsselbei broche...
mir händ doch en funny weddingdance und händ die wuche welä de üebe... bingo...
ja nu. also bis spöter!

08.08.13 09:10
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Haha, ich bin hier im Forum wohl die langsamste Ehefrau aller Zeiten, was die Abarbeitung meiner Pendenzen betrifft - schliesslich bin ich schon seit April verheiratet.

Ja, ich bin auch schon gespannt wie sich der Besuch am Sa so gestaltet. Generell habe ich ja mit Religion nicht so viel am Hut, aber man soll ja offen für alles sein.

Hmm, meine momentane Gefühlslage ist nicht so gut zu umschreiben. Ich hatte generell das Gefühl, dass es mir die letzte Woche etwas schlechter ging, aber ich denke es ist endlich mal Zeit sich wieder aufzurappeln. Momentan muss ich halt einen Ärztemarathon über mich ergehen lassen und das setzt halt schon zu. Tja und die einzigen Resultate die ich bekomme, ist das einfach alles wunderbar ist und ich einfach nur grosses Pech hatte. Aber anstatt mit dieser Nachricht zu hadern (weil man ja nichts tun kann), sollte ich dies ja eigentlich positiv sehen.

In meiner Auszeit werde ich wahrscheinlich auch noch nach Edinburgh gehen und eine Freundin besuchen und mich in einen Töpferkurs einschreiben

08.08.13 09:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja voll valey, es lauft ;) morn sinds nur no 2 wuche bis zum zivile !!!!!
chans chum erwarte und übermorn no 3 wuche bis zum chirchliche ...
chund immer nöcher! han mer jetzt fescht vorgnoh t vorfreud no voll z
gnüsse, chund mer vor als ob t ziit am raase isch ...

häsch du dis chleid jetzt bi dine eltere dihei?

08.08.13 09:20
valey 

Re: Bräute 2013

uiii lilly ja die zit rast...
be mer sends am samstig no 2 wocheee :) hihihi

ja mis kleid isch jetzt bi minere eltere deheime hihi...

wetts endlich aleggeeeeeeeeeeeeeeee

08.08.13 09:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh ja bi eu ghats ja rassig, ich ha immerhin no 5 wuche, wobii das isch ja au nix im verglich zu dene 14 mönet wos mal gsi sind. hüt i 5 wuche hani scho ferie

08.08.13 09:23
dandi78 

Re: Bräute 2013

es goht jetz plötzlich be aune rassig vorwärts. be eus goht nur no 8 täg bis zum zivile und 9 täg bis zum kirchliche. wahnsinn!!!

08.08.13 09:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

mis hanged bi eus dihei hinter de tür am schrank und ich freu mi jede morge wenni durelauf, hihi

08.08.13 09:30
elea 

Re: Bräute 2013

jo es send alli mega em Endspurt, dasch wehnsenn. es räblet nomeno so met hochzite. wer esch eitgentli das wochenend dra met hürote?

snet au wenn me ned vell met Religion am huet het denki werde die täg em chloschter trotzdem super si för dech. eifach mol abefahre und di met möglichst wenig bescäftige. au das dini kolegin gosch go bsueche esch secher guet! jo me cha dröber stritte denki obs eifacher esch wenn me eifach nome Pech het so wie du oder wenn me genau weiss was sproblem esch... hauptsach du besch gsond und alles andere wird cho wis sell cho!

08.08.13 09:39
dandi78 

Re: Bräute 2013

cool, dir müesst aui nümme so vöu mache. mir si geschter no mou zäme ghocket und sie punkt für punkt nomou duregange. jetz gets plötzlech doch no es paar sache zum erledige. langsam chomi doch no i stress...

08.08.13 09:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm das zämehocke würdi au no gern mache so 2 wuche vor de hochzit. ich mach glaub grad mal en doodle.

 1 .. 1322 .. 2642 2643 2644 2645 2646 .. 3202 .. 3757
wirklich   eigentli   eigentlich   langsam   schaffe   richtig   natürli   himbeer   Hochzit   Kollegin   Problem   Zeremonie   natürlich   irgendwie   gspannt   einfach   schnell   vorallem   Zuletzt   bearbeitet