Bräute 2013 |
|
1 .. 1323 .. 2643 2644 2645 2646 2647 .. 3202 .. 3757
|
08.08.13 09:43
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@dandi78 hei das chunnt scho guet....... i dänke es si äue ou meh chlinigkeite? ufschribe und eis nam andere abhäggle
mir hei grad geschter abgmacht, dasmer nöchscht wuche zämehocke und de grad dr ganz tag mau dürespile. s git doch no diverses organisatorisches wüui de zur trouzügin gah, dr tz zu üs, eis outo no im aberestaurant mues deponiert wärde etc.
|
|
|
|
|
|
|
08.08.13 09:46
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge Ladies, luege au wieder mol churz ine
@Elea: wow meegaa toll worde dini Gastgschänk und d Cherzli, gseht ächt super us .
@Lus: bi froh het sich das bi dinere TZ klärt, wenigstens het sie jo offebar def. keis Problem mit dir sondern eifach mit de andere.
@snet: jöö so süess vo dim Maa . Und finds super dassd dini Uszyyt bald chasch mache, bimene Töpferkurs wäri also glaub au grad debii . Hoffe dass es dir bald besser goht und dir die Uszyyt neui Chraft zum Uftanke geht.
@me: mir händ am Wucheändi d Gastgschänkli au fast fertig gmacht, de Vanillezucker mues aber no mind. 1-2 Wuche zieh denn chöne mir ne erst abfülle, aber de Räste esch fertig abgfüllt. Jetzt muesi alli einzelne Gläsli / Fläschli etc. mol no aschriebe das wird au nomol es rächts Zyytli go.
Gester simmer bim Standesamt gsi fürs Vorbereitigsgspröch, mir händ e megaaa tolli Standesbeamtin verwütscht freu mi grad total dass sie eus wird traue esch mir super sympathisch gsi . Aber mir händ nonig alli Formular chöne unterschriebe, de Name vo mim Mami esch minere Meinig no falsch gschriebe gsi jetzt müend sie das zerst mit em Geburtsregister abkläre *g* . Aber de Räste hämmer glich efang chöne bespräche, wird sicher schön do beni zueversichtlich .
Deför hani es Problem wäge mim Chleid fürs Zivile, has am Week-end wieder mol agleit und irgendwie sitzts eifach überhaupt nüm, s het sooo komisch usgseh als hät ich e Schwangerschaftsbuuch . Ich fühle mi so voll ned wohl, luege jetzt mol chli ume öbi ev. no öpis anders finde sust heissts denn Spanxx-Unterwösch alegge .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1323 .. 2643 2644 2645 2646 2647 .. 3202 .. 3757
|