| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1323 .. 2644 2645 2646 2647 2648 .. 3203 .. 3757
08.08.13 10:01
Eve777 

Re: Bräute 2013

@elea: jo das hani mir au no überleid, weiss ned ich ha im Momänt irgendwie immer chli sone ufbleihte Buuch, weiss ned öb das vom Stress chunt, will dass es zuesätzlichi Fettpölsterli sind glaubi eher ned, ha gemäss Woog 1.5 Kilo abgno (allwäg vor luuter Närvosität, Appetit weg und Verdauig spinnt sit Wuche). Naja mol luege, ha jetzt no es Chleidli uf Ricardo gseh wo mir no wörd gfalle und rächt ähnlich gschnitte esch, allerdings hätti das s Band wiiter unde, das wörd ev. de Buuch denn au chli wägdrücke. Ev. versuechi das mol z ersteigere und denn luegi mol welles besser esch.

@valey: mir händ s Göttimeitli vo mim GG wo eus d Ring bringt und eigentli söti vor mir id Chile laufe. Do sie erst 4 esch hämmer dänkt mir gönd mit ehre vorhär mol d Chile go aluege und zeige ehre alles, ich glaube sie het sust z fest schiss *g*.

Zuletzt bearbeitet am 08.08.13 10:08

08.08.13 10:05
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels!

@manokasa
Mir gefällt der zweite Text am besten!

@lus
Schön, das wenigstens zwischen dir und deiner tz alles geklärt ist. Und wenn du mit dem make-up zufrieden bist, dann solltest de das auch so tun!

@elea
Du warst ja ganz schön fleißig! Sieht echt toll aus! Darf ich die Idee mit den Gläsern Klauen?

@himbeer
Das ist ja ärgerlich mit dem Kleid! Aber du scheinst es gelassen zu nehmen!

@lilly
Freut mich, das du bald dein Kleid hast!

@nemo
Ich finde es toll, mit den Puzzles!

@snet
Das ist wirklich herzig von deinem GG
Ich hoffe sehr, das dir diese Auszeit gut tun wird und ihr danach frisch neu starten könnt und hoffentlich mit einem Krümmel, der auch bei euch bleibt!

@eve
Oh, nein! Wie ein Schwangerschaftsbauch, das kenne ich nur zu gut ... Wenn ich so in Kleidern aussehe, zieh ich die immer sofort wieder aus!
Freut mich das ihr auch wieder einiges abhacken konntet!

@me
Gestern kam die Mail, das mein Kleid heute verschickt wird! Wenn ich Glück habe ist das Kleid in 5-7 Tagen bei mir

08.08.13 10:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@apple-pie
wow schön wäge dim chleid..... weis eigentlech di gg was für eis das hesch usgläse?

08.08.13 10:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das isch sicher e gueti idee elea, en probedurchlauf mit de bluememeitli. mir sind letztens au anere hochzit gsi wo am schluss 5 lüt inegloffe sind, 3 bluememeitli mit ihrne 2 mamis, isch grad chli eng worde im gang

08.08.13 10:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

ech ha leider chuum ziit zum läse, geschweige denn zum schriibe!
aber ich ha mi grad meeeega gnärvt
ha es mail becho vonere kollegin. sie heig e frog zu eusere iiladig zum hochziit. sie wüssi ned ob sie ellei iiglade isch oder mit begleitig. will wenn sie mit begleitig iiglade seig denn würd sie ihre fründ mitnäh.

also: s chärtli esch nor a sie adressiert gsii, usem ganz eifache grund, will mer bis jetzt ned mol gwüsst hend dass sie e fründ hed!!!! ha mini schwö gfrogt, die hed jetzt gseid dass seig chli e komischi gschicht und sie chämi au ned so druus, aber schiinbar hed sie dä scho es ziitli, mol meh fründ, mol weniger... kei ahnig.
uf jede fall hend mer eusi chärtli jo scho es johr vorem hochziit gschickt. sie hed nie öppis gseid, gar nüd, und jetzt, 5 woche vorem fäscht, frogt sie das. ich finds denäbe!!!
mir hend extra es chliises fäscht und hend nor die engschte lüüt iiglade. ich wott kei typ debii ha woni ned könne. finded ihrs ok, wenn ich ihre schriibe dass sie ihn darf mitbringe, under de bedingig, dass mir ihn vorhär no könne lehred???

mich kackts grad richtig aa... rüehrt wieder alles durenand, cha wieder aafoh namenstäfeli bschtle, magnetli nochebstelle... mini närve...!

sorry dassi nur so schnell do ine chume cho de fruscht abloh, aber es stresst mi grad so

08.08.13 10:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou, was dänn so dandi ???

08.08.13 10:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
i findes scho sehr güetig vo dir, dass ne überhoupt würdsch ilade
s würd mi ou nid verrukt dünke, we ihre würdisch säge, du ladisch ihn nid i...

08.08.13 10:17
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jee sonnee
cha di verstoh... bi mer isch öppe s giche gsi med minere tante..
aber sie hed mega gstürmt ob sie ehn cha medneh... de hani denn ja gseit

aber findi guet säge ebe daser ehn wend kennelerne..


ich denke mer eifach Emmer wen mich öpper würd ilade zunere hochzit und min fründ ned iglade gsi wär
de wäri scho chli trurig..

08.08.13 10:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ so ähnlichi fäll sonne... ich ha anere kollegin gseit sie chön ihre fründ nöd mitneh, aber jetz händ 3 anderi ihri fründinne agmeldet (woni au nöd gwüsst ha dasses die git), jetz müestted mer ihre fast au säge sie cha mit begleitig cho, oder? voll doof. muess das hüt abig mal mitem schatzi aluege.

08.08.13 10:17
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Nein, er hat es nicht gesehen ... Und es wir DIHK ziemlich schwer Fällen zu wissen das das Kleid bald bei uns ist und er trotzdem noch warten muss, bis er es sehen kann!
Ich muss sagen, mir selber fällt das auch extrem schwer, ich kann auch nie Überraschungen für ,ich behalten, deshalb weiß er auch jetzt schon sein Hz Geschenk

@sonne
Wenn die Einladung nur ihr galt, dann würde ich auch nur sie einladen! Ich finde es auch ziemlich komisch, das sie sich erst jetzt meldet!
Meine Tante hat vor kurzem auch einen Freund, aber ich lade ihn nicht ein!

 1 .. 1323 .. 2644 2645 2646 2647 2648 .. 3203 .. 3757
himbeer   natürli   schnell   Zeremonie   Zuletzt   richtig   schaffe   bearbeitet   Problem   gspannt   Kollegin   irgendwie   Hochzit   natürlich   langsam   einfach   vorallem   wirklich   eigentlich   eigentli