| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1324 .. 2645 2646 2647 2648 2649 .. 3203 .. 3757
08.08.13 10:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke lus... das ganze hed mi jetzt komplett durenand brocht. am liebschte würd ere au säge nei... ha die email jetzt no mim gg wiitergleitet, ich glaub dä gumpt ad decki wenn dä das liest, das regt ne sicher gnauso uuf

och ehrlich, muess denn immer öppis sii????

08.08.13 10:21
Larinya 

@sonne: also ich finds auch übermässig nett, dass du mit dem gedanken spielst, ihn überhaupt einzuladen. ich mein, auf der anmeldung musste sie bestimmt angeben, wieviele personen kommen? da hatte sie nie was von einem freund erwähnt und jetzt 5 wochen vor der feier einen neuen anmelden??? sorry, find ich aber ziemlich daneben. würd ich auch nicht haben wollen...

08.08.13 10:24
sonne13 

danke euch allne für eues feedback!
demfall isch das ned nur be eus es thema mängisch hangt mer das gstürm also rächt zum hals uus...

ich finds halt eifach komisch, sie hed die iiladig jetzt bald 11 mönet, verlüürt ned mol einisch es wort über ihn und wott ihn jetzt mit ad hochziit bringe??? ich find das komisch... mol luege was mi gg meint... er esch do weniger grosszügig

ich fänds au komisch valey, wenn ich ohni min fründ an e hochziit iiglade wär. aber wenn die andere ned mol wüssed dass es dä fründ überhaupt gid bis churz vorem fäscht, denn chönd mer jo au nüd defür! sie hätt jo es johr deziit gha ihn eus vorzstelle. wieso hed sie ihn "versteckt" und das gheimghalte mit ihm? wenn mir das ned sötted wüsse, de muess er aber au ned a eusi hochziit cho...

08.08.13 10:25
himbeer 

min GG isch au weniger grosszügig mit zuesätzliche lüt. aber ich find wenn er wott strikt sii denn chan au er das de lüt säge. schisst mi chli ah dass sich d lüt bi mir ameldet mit ihrne fründinne und ich denn wieder de tubel muess sii wo seit es gaht nöd.

08.08.13 10:26
dandi78 

@lilly

mir müesse no ganz vöu infos i diverse lüt witergeh. do eusi provisorischi to do lischte:

- Gastgeschenke machen
- Termine mit allen Firmen prüfen
- Wein für Onkel kaufen (75. Geburtstag am Hochzeit)
- Anzug für GG abholen
- Zivilstandsamt anrufen und diverse Sachen klären
- Hochzeitstanz üben
- Freudentränen Nastüechli machen
- Freudentränen Nastüechli zum Blumenladen bringen
- CD brennen für in die Limousine
- Schlechtwetter-Alternative für Fotos suchen

Gseht nach gar nümme so vöu us, aber mir hei ebe nümme so vöu täg, wo no nid verplant si... :-)

08.08.13 10:26
valey 

ja sonne glaub mer ich verstohs ned werum die lüt so tüend
vorallem ebe dini kollegin heddis ja vorher scho chönne sege...!!

log, Luegs mal mit dim schatz ah
und wenn du gsehsch es passt no ine und so de chasch ehre sege du möchtsch ehn gern zerst kenne lehre...

08.08.13 10:30
himbeer 

mir hetted ebe gar kei zit meh zum die lüt all vorher no kennelerne. aber mir sind au relativ viel und bi eus machts nöd so viel us wenn da es paar meh debii sind. ha au nöd meh ufwand mit nameschärtli oder tischordnig da mer beides eh nöd händ.

08.08.13 10:33
valey 

bi eus kennemer au ned alli
es paar Cousins vo mim gg nehmed au fründin /fründ med wo mer noni kenned... die hend de gfrogt obs chönd die medneh und mer hend de ja gseit... ha au ned gwüsst das die en Partner hend..

guet ebe mer send au recht vel de mached es paar meh nüt us

aber wenn me en ganz chlini gsellschaft ischd e mues me do scho chli luege

08.08.13 10:36
Eve777 

Ach Sonne so Sache hämmer au scho gha, mir händ denn eifach gseit wer sich bis zur Amäldefrist elei amäldet de cha das nüm ändere (esch jetzt afangs August gsi). Will ich ha au kei Lust 3-4 Wuche vor de Hochzyyt am Schluss no go alles ummodle und Lüüt umplatziere etc. Aber mir händ au 2 Lüüt wo sich eifach mit Partner agmolde händ und mir händ ned mol gwüsst dass sie nüm single sind. Esch für mich sowiit oke, wenn mir gwüsst hätte dass sie vergäh wäre hätte mir d Iladig eh a beidi gmacht will ich persönlich niemert ohni Partner ilade. Nur bi mim Götti de hani ellei iglade will ich mag sini Fründin überhaupt ned und ha au mit ehm eigentli gar kei Kontakt und das esch e reini "Höflichkeitsiladig" wills sust Ghetto gä hätti i de Familie.

08.08.13 10:49
schmetterling84 

Hallo Mini Liebe

Soo ha mi shco mega lang nüm gmeldet wills eifach au nach dr Hochzyt drunter und drüber goht und meh sich au es bitzli muess distanziere zu dr Hochzyt.. Aber jetzt ha ig grad glese, dass dir euch chli Gedanke mached wege no ei Person meh und Tischordnig etc.
Also mini Erfahrig, die ganz Tischordnig isch jo super aber schlussendlich gits immer Änderige.. Bi eus isch so gsi, dass am Dag vor dr Hochzyt 2 Lüt hei miesse absäge will si Magedarm Grippe gha hei, Dr eint Cousin vo Mim Maa eifach nid cho isch, und sich es Päärli churz vor dr Hochzyt trennt het und si sich denn entschiede het nid zchol.. so sache passiere, also sid gwapnet für das Nur so als Tip.

Süscht gohts mir als Ehefrau guet udn ig ha vor 2 Wuche d Föteli chönne aluege vo dr Fotographin,.. si si wunderschön aber us irgendemene Grund fehle X-Föteli ab em Ringtusch, bim durs Dorf laufe und dr Hälfti vom Apero,... bi chli truurig, will si gseit het sie sige nid guet gsi udn sie heig se glöscht,,... jänu irgendöbis goht immer schief...

1 .. 1324 .. 2645 2646 2647 2648 2649 .. 3203 .. 3757
eigentlich   vorallem   natürli   gspannt   schaffe   schnell   natürlich   langsam   himbeer   Zuletzt   Kollegin   wirklich   einfach   richtig   bearbeitet   Hochzit   eigentli   Zeremonie   irgendwie   Problem